مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا

[ad_1]
مفیدستان:

به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، یو اولترا را به طرفدارانش معرفی می‌کند.

اچ‌تی‌سی هفته گذشته از دو تلفن هوشمند جدیدش به نام‌های اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی رونمایی کرد.

اچ‌تی‌سی یو اولترا دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر ال‌سی‌دی ۵ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است که از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد. در این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است که البته به‌ لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به کاربران اجازه داده می‌شود این میزان را به ۲ ترابایت افزایش دهند.

در بخش پشت این محصول از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده شده است و از تصاویر RAW پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

محصول جدید اچ‌تی‌سی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است، از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. در بالای نمایشگر اصلی اچ‌تی‌سی اولترا، از یک نمایشگر ثانویه به ابعاد ۲.۰۵ اینچ استفاده شده است که می‌تواند زمانی که نمایشگر اصلی خاموش است، اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهد. یک دستیار هوشمند نیز برای رفع نیازهای کاربران وجود دارد.

یو اولترا قابلیتی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تنها با صحبت کردن با دستگاه آن را از حالت قفل خارج کند. ۴ میکروفون همیشه فعال در محصول جدید کمپانی تایوانی تعبیه شده است تا کیفیت مکالمه بالایی به کاربر ارائه دهند. جدا از سخت‌افزار قدرتمند، اچ‌تی‌سی تلاش کرده است طراحی این محصول را نیز بهینه کند.

با در نظر گرفتن تمام این مشخصات، می‌توان گفت که چند نقطه قوت برای بالا بردن ارزش اچ‌تی‌سی یو اولترا و در نتیجه میزان فروش آن وجود دارد. کمپانی تایوانی برای درک بهتر این موضوع از طرفداران خود دعوت کرده و به آن‌ها جدیدترین محصولش را نشان داده است تا با واکنش آن‌ها نسبت به اچ‌تی‌سی یو اولترا رو به رو شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی تهیه‌شده از لحظه معرفی اچ‌تی‌سی یو اولترا به طرفداران و بازخورد آن‌ها را مشاهده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تماشا کنید واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا تماشا کنید واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا



لینک منبع :تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا

تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/15/151146/htc-u-ultra-video/‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، اچ‌تی‌سی یو اولترا به طرفداران این کمپانی معرفی می‌شود. تماشا کنید واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا - تکنومون technomon.com/.../تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گوشی-یو-اولترا‏ - ذخیره شده رتبه: ۳ - ۱ رأی 15 ژانویه 2017 ... به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، اچ‌تی‌سی یو اولترا به طرفداران این کمپانی معرفی می‌شود. - واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا - آپارات www.aparat.com/.../واکنش_طرفداران_اچ_تی_سی_به_گوشی_یو_اولترا‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... زومیت - دنیای فناوری واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا اچ تی سی ... با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی ... تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا - زومیت ... khabarfarsi.com/u/31562742‏ 15 ژانویه 2017 ... با مهم ترین ویژگی های اچ تی سی U Ultra آشنا شوید .... اگر از طرفداران فناوری های جدید باشید حتما به خوبی می دانید که گوگل در گوشی های پیکسل ... Btitr - تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا www.btitr.com/.../تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گوشی-یو-اولترا‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... به تازگی کمپانی اچ تی سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، یو اولترا را به طرفدارانش معرفی می کند. تماشا کنید واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا - جستجو ... khubkhan.ir/.../تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گوشی-یو-اولترا‏ - ذخیره شده اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) را به خاطر دارید؟ همان گوشی 5٫7 اینچی که “با اقتباس از شما و برای شما” ساخته شده بود؟ این گوشی که دو ماه پیش معرفی شده بود،… تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا khabarooz.com/post/151160‏ - ذخیره شده اچ تی سی هفته گذشته از دو تلفن هوشمند جدیدش به نام های اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی رونمایی کرد. اچ تی سی یو اولترا دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر ال ... تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا | سایت ... 4min.tk/تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گ/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... ترجمه متن , متن فارسی به انگلیسی ترجمه انلاین زبان , مترجم آلمانی به فارسی آنلاین . مترجم رایگان انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی ... تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولترا — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گ/‏ 16 ژانویه 2017 ... به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، یو اولترا را به طرفدارانش معرفی می‌کند. ادامه در زومیت ... تماشا کنید: واکنش طرفداران اچ تی سی به گوشی یو اولتراحسابداری و ... www.neyit.ir/تماشا-کنید-واکنش-طرفداران-اچ-تی-سی-به-گ/‏ 15 ژانویه 2017 ... به‌تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی ویدیویی منتشر کرده است که در آن محصول جدیدش، یو اولترا را به طرفدارانش معرفی می‌کند.