مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویرایش عکس با دستور صوتی

[ad_1]
مفیدستان:

از این به بعد برای ویرایش عکس‌هایتان نیازی به صرف وقت فراوان ندارید و کافیست چند دستور صوتی صادر کنید تا عکس‌ها به شکل مطلوب ویرایش شوند.

به گزارش مهر، شرکت ادوب نمونه اولیه یک  نرم افزار ویرایش عکس را عرضه کرده که عملکردی مشابه با بلندگوی هوشمند الکسا دارد و با شنیدن صدای افراد دستورات آنها برای ویرایش عکس را اجرا می‌کند.

این روزها طراحی محصولاتی که برای اجرای دستورات تنها نیاز به شنیدن صدای افراد دارند، روز به روز در حال افزایش است. اما این تحول بیشتر جنبه سخت افزاری داشته است.

در این میان شرکت ادوب سازنده نرم افزار مشهور فوتوشاپ که قصد ندارد از این قافله عقب بیفتد، از طراحی نرم افزاری به نامInteractive Agent for Editing خبر داده و برای معرفی آن یک فایل ویدئویی هم در یوتیوب ارسال کرده است.

ادوب ساخت این نرم افزار را اولین گام در جهت طراحی نرم افزارهایی دانسته که ویرایش عکس را با کنترل صوتی انجام می دهند.

در این ویدئو مردی دیده می شود که سیستم کنترل صوتی را بر روی یک برنامه ویرایش عکس در تبلت آی پد فعال می کند. وی سپس از این برنامه می خواهد تا قاب بندی عکس را تغییر دهد، آن را برش بزند و تغییرات مختلف دیگری در آن ایجاد کند و برای انجام همه این امور تنها از صدای خود استفاده می کند.

وی حتی برخی از این تغییرات را با دستور صوتی لغو کرده و عکس را به حالت اول برمی گرداند. وی در نهایت با یک فرمان صوتی دیگر عکس را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارد. این نرم افزار فعلا برای گوشی ها و تبلت ها در دست طراحی است و مشخص نیست نسخه سازگار با رایانه های شخصی آن چه زمانی روانه بازار می شود.

انتظار می رود این نرم افزار در سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت …شاید تاکنون برای شما پیش آمده که تمایل به ویرایش یک فایل صوتی مثل یا هر فایل صوتی آسان دانلودآسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت دانلود نرم افزار ویرایش عکسابزار ویرایش عکس قدرتمند برای عکاسان حرفه ای ، سرویس جدید پرشین‌گیگپرشین گیگ با بیش از یک دهه تجربه،‌ پرشین گیگ با رنگین کمانی از سرویس های ابری در بستری مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس دانلود آهنگ های جدید بیس دار خارجی دانلود آهنگ های شاد و بکوب و بیس دار مخصوص داخل ماشین این مجموعه از بهترین آهنگ هایی خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسیخورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید خورش طرز تهیه خورش کدو و بادمجان با مرغ دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های صوتی شاید تاکنون برای شما پیش آمده که تمایل به ویرایش یک فایل صوتی مثل یا هر فایل صوتی دیگری آسان دانلود آسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت کارت دانلود نرم افزار ویرایش عکس ابزار ویرایش عکس قدرتمند برای عکاسان حرفه ای ، سرویس جدید پرشین‌گیگ پرشین گیگ با بیش از یک دهه تجربه،‌ پرشین گیگ با رنگین کمانی از سرویس های ابری در بستری امن و مرجع آموزش زبان ایرانیان دانلود کتاب های اینترچنج ویرایش دان با سلام اگر منظور شما کپی فایل ها در سایر وبلاگ ها و وبسایت هاست، دقیقا برای جلوگیری از همین عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه خورش بادمجان، طرز تهیه خورش بادمجان مجلسی خورش غوره بادمجان را با دو دستور درست کنید خورش طرز تهیه خورش کدو و بادمجان با مرغ خورش عکس با متن تنهایی عکس با حال ترین زن لخت عکس با متن امروز تولدمه عکس با نوشته های قشنگ عکس با کیفیت سوپر ساله عکس با شرت و سوتین جنده عکس با متن عاشقانه عکس با کیفیت فول اچ دی



لینک منبع :ویرایش عکس با دستور صوتی

ویرایش عکس با دستور صوتی | ITIRAN www.itiran.com/ویرایش-صوتی-عکس‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... شرکت ادوب نمونه اولیه یک نرم افزار ویرایش عکس را عرضه کرده که عملکردی مشابه با بلندگوی هوشمند الکسا دارد و با شنیدن صدای افراد دستورات آنها ... ویرایش عکس با دستور صوتی - آلفا کلیک https://alfa-click.com/tech.../ویرایش-عکس-با-دستور-صوتی/‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2017 ... ویرایش عکس با دستور صوتی. از این به بعد برای ویرایش عکس‌هایتان نیازی به صرف وقت فراوان ندارید و کافیست چند دستور صوتی صادر کنید تا ... ویرایش عکس با دستور صوتی با Adobe - مجله خبری رایاباکس mag.rayabox.ir/ویرایش-عکس-با-دستور-صوتی-با-adobe/‏ - ذخیره شده نمونه نمایشی Adobe با امکان ویرایش صوتی عکس‌ ها. شرکت Adobe این محصول را به عنوان “قدم اول” در نظر گرفته است، هرچند با استفاده از ترفندهای عمومی می توان این ... ویرایش عکس با دستور صوتی - جویا تی وی jooyatv.ir/ویرایش-عکس-با-دستور-صوتی/‏ ویرایش عکس با دستور صوتی. دی ۲۸, ۱۳۹۵. شرکت ادوب سازنده نرم افزار مشهور فوتوشاپ از طراحی نرم افزاری به نامInteractive Agent for Editing با عملکردی مشابه با ... ویرایش عکس با دستور صوتی - دانشنامه نرم افزار ایران tnews.ir/news/687378103748.html‏ 15 ژانویه 2017 ... از این به بعد برای ویرایش عکس هایتان نیازی به صرف وقت فراوان ندارید و کافیست چند دستور صوتی صادر کنید تا عکس ها به شکل مطلوب ویرایش ... با دستور صوتی عکس‌هایتان را ویرایش کنید! | حکیم نیوز | دانستنی ... hakimnews.ir/با-دستور-صوتی-عکس‌هایتان-را-ویرایش-کن/‏ - ذخیره شده از این به بعد برای ویرایش عکس های مختلف نیازی به صرف وقت فراوان ندارید و تنها ... وی حتی برخی از این تغییرات را با دستور صوتی لغو کرده و عکس را به حالت اول ... دستیار صوتی ادوبی عکس هایتان را ویرایش میکند • موجیتال moogital.ir/دستیار-صوتی-ادوبی-عکس-هایتان-را-ویرایش/‏ - ذخیره شده ... ویرایش عکس شرکت Adobe که با میکروفن به دستیار صوتی متصل شده و چگونه با تعامل و کمک برای اجرای دستورات صوتی برای ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ... ادوبی در حال کار روی دستیار صوتی هوشمند برای ویرایش تصاویر است ... iranmg.blogsky.com/1396/02/18/post-16455/‏ - ذخیره شده 17 ساعت قبل ... با فشردن دکمه میکروفون، دستیار دیجیتال فعال می شود و آماده شنیدن فرمان ... دستیار صوتی ادوبی عکس هایتان را ویرایش میکند • موجیتال ... تعامل و کمک برای اجرای دستورات صوتی برای ویرایش و به اشتراک گذاری عکس شما انجام . دوربین حرفه ای (+فرمان صوتی) - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/com.hbm.camvoice2/?l=fa‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۴ - ۳۱٬۳۷۸ رأی - رایگان - Android - کسب و کار/بهره‌وری دوربین حرفه ای با امکانات فوق العاده ○○ با سوت عکس بگیرید سوت بزنید و برنامه اتوماتیک عکس می گیرد. ○(مناسب بر ای سلفی گرفتن و جاهایی که دستانتان آزاد ... چگونه با فرمان صوتی در موبایل عکس بگیریم - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...با...صوتی...موبایل_عکس...‏ - ذخیره شده - مشابه (مربوط به موضوع چگونه با فرمان صوتی در موبایل عکس بگیریم). آموزش گرفتن عکس بدون لمس کردن صفحه گوشی. آموزش گرفتن عکس بدون لمس کردن صفحه گوشی.