مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند!

[ad_1]
مفیدستان:

طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود.

نوشیدنی های مفید

هیچ فکر کرده اید وقتیکه در هوای سرد یک لیوان هات چاکلت داغ یا یک فنجان سرپُر کافی میکس سر می کشید، چه ضرری متوجه حالتان است؟ اما اگر هوای سرد با یخ های منجمد زیر پایتان را در نظر بگیریم، حق با شماست. یک نوشیدنی داغ و اما فوق العاده شیرین با یک وان شکر واقعا می چسبد! ما در این مقاله قصد داریم نوشیدنی های مفید داغ برای قلبتان را معرفی کنیم. به هر حال، ما همواره به سلامت شما اهمیت داده و به آن ارزش می نهیم.

نوشیدنی های مفید

نوشیدنی های مفید

کاکائو داغ با شکلات تیره

چه چیزی بهتر از یک ماگ (لیوان) سرپُر از شکلات داغ در هوای سرد؟ اما اگر به فکر قلبتان هستید،
باید بگویم بهتر است یک نسخه سالم از آن را متناسب با وضع قلبتان درست کنید.
اگر بیماری قلبی دارید و یا نگران وضع قلبتان در آینده تان هستید، از شیرهای گیاهی اعم از سویا،
بادام و… استفاده کنید. همچنین اگر کلسترول بالا دارید از شیر بدون چربی گاو و
یا ۱% چربی بهره مند شوید. برای افزایش سلامتتان شکلات تیره را با شیر سالمتان مخلوط کنید.
بیوفلاونوئید موجود در شکلات تیره موجب کاهش فشار خون تان می گردد.
اگر به یک هات چاکلت غلیظ تر نیاز دارید می توانید از خامه بدون چربی هم استفاده کنید.

دمنوش سیب با ادویه دارچین

این دمنوش آسان پز حاوی میخک، فلفل شیرین و دارچین به همراه تکه های سیب است.
شما برای پختن (بله! پختن) این شربت یک قابلمه نیاز خواهید داشت.
آب جوش را در قابلمه ریخته و ترکیبات نامبرده را در آن میاندازید.
البته باید حرارت کم به این ترکیبات برسد تا عطر و طعم سیب با آن چاشنی ها در فضای خانه تان بپیچد.
همانطور که می دانید، سیب حاوی آنتی اکسیدان بسیاری است که مفید قلب ماست.
همچنین دارای ویتامین C و پتاسیم می باشد.
دارچین هم مفید سلامت قلب شناخته شده و به منظور کاهش فشار خون استفاده می گردد.

نوشیدنی گرم و شیرین زنجبیل

طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود. برای درست کردن این نوشیدنی، ورقه های زنجبیل تازه را مدت ۵ دقیقه در آب داغ بیاندازید. سپس به منظور طعم دار کردن نوشیدنیتان عسل و یا شکر قهوه ای به آن اضافه کنید. و اگر از طعم شیرین دلزده می شوید، از آبلیمو استفاده کنید. برای هر ۵ فنجان آب یک چهارم برش از زنجبیل تازه نیاز دارید.

شربت داغ کرن بری

آب کرن بری، آب پرتقال و آب سیب اساسا یک نوشیدنی مختص تعطیلات با مضمون طعم میخک، بادیان رومی و دارچین می باشد. نوشیدنی داغ کرن بری (بدون الکل) به منظور نوشیدن در تعطیلات بوده و به تنهایی قادر است قلبتان را تحریک کند. این آب میوه سرشار از آنتی اکسیدان است. شما می توانید این دمنوش را به مدت یک ساعت تهیه کنید.

زوم تک

نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادچایچای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است چای واژه‌ای است چینی که در چین و مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا مردمانفشار خون بالا روزبه‌روز شایع‌تر می‌شود و این روزها دغدغه بسیاری افراد است دارو می آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شدورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و …در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد ورزش برای ران پا را برای شما آماده کرده ایم آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل آشنایی با خوراکی های مفید برای سلامت دهان و دندانمصرف برخی از خوراکی‌ها خاص نیز برای سلامت دهان و دندان‌ها مفید هستند مسواک زدن مرتب کامل ترین مرجع برای شناخت سریع سکته مغزی و …پزشکی و سلامتآموزش کامل علائم سکته مغزی و درمان سریع برای سکته مغزی سکته مغزی خفیفسکته مغزی کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش درسنامه مزاج شناسی مقاله سوّم؛ مزاج شناسی …ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه چای ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد چای چای نام یک گیاه و نوشیدنی ساخته شده از این گیاه است چای واژه‌ای است چینی که در چین و شمال مواد غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا مردمان می‌بایست از موادغذایی چرب و پرکلسترول که فشارخون را بدتر می‌کنند اجتناب کنید، سعی کنید آیا آب کرفس برای لاغری مفید است؟ آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شد ورزش برای ران پا، حرکات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد ورزش برای ران پا را برای شما آماده کرده ایم آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا پاس گل زهیوی یک امتیاز برای الشحانیه به همراه داشت پبروزی کاله در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ آشنایی با خوراکی های مفید برای سلامت دهان و دندان مصرف برخی از خوراکی‌ها خاص نیز برای سلامت دهان و دندان‌ها مفید هستند مسواک زدن مرتب دندان کامل ترین مرجع برای شناخت سریع سکته مغزی و راههای درمان سکته مغزی پزشکی و سلامت آموزش کامل علائم سکته مغزی و درمان سریع برای سکته مغزی سکته مغزی خفیفسکته مغزی خفیف کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را



لینک منبع :نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند!

نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نوشیدنی-های-مفید-برای-قلب-در-زمستان‏ - ذخیره شده 13 ژانویه 2017 ... همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود. ... نوشیدنی های مفید برای قلب در زمستان. طبع زنجبیل گرم است. ... شما برای پختن (بله! ... زمان هایی که نباید به هیچ وجه قهوه بنوشید. نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! - - آکا www.akairan.com/health/.../news201742919203315226.html‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2017 ... طبع زنجبیل گرم است. همچنان که زنجبیل مفید قلبتان می باشد به منظور تسکین ناراحتی های معده تان هم شناخته می شود. نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! - - آکا - تی نیوز tnews.ir/news/e1d584638255.html‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2017 ... به هر حال، ما همواره به سلامت شما اهمیت داده و به آن ارزش می نهیم. آکاایران: نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! نوشیدنی های مفید ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...نوشیدنی+هایی+که...قلب+شما...زمستان+مفید...‏ - ذخیره شده کد خبر: ۴۵۲۲۱۳ ۲۷۰۵ بازدید شال گردن یکی از اکسسوری هایی است که هم میان آقایان و هم میان خانم ها در روزهای سرد سال محبوبیت زیادی دارد. شال گردن نه تنها شما را گرم می ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=نوشیدنی+هایی+که...قلب+شما...زمستان+مفید...‏ - ذخیره شده هر فرد باید با توجه به طعی که دارد خوراکی و نوشیدنی بخورد و در خوردن بعضی از مواد غذایی افراط نکند. بدون در نظر گرفتن طبع سرد و یا طبع گرم بدن اگر بعضی از ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند indexyar.ir/search/?...نوشیدنی+هایی+که...قلب+شما...زمستان+مفید...‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2017 ... آخرین مهلت ارسال صورت معاملات پاییز و زمستان ۹۵ اقتصاد > اقتصاد کلان - میزان نوشت: معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! | پست - بهتینا behtina.gdn/post/1355‏ - ذخیره شده نوشیدنی های مفید. هیچ فکر کرده اید وقتیکه در هوای سرد یک لیوان هات چاکلت داغ یا یک فنجان س ُر کافی می سر می کشید، چه ضرری متوجه ح ان است؟ اما اگر هوای سرد با ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q=نوشیدنی+هایی+که...قلب+شما...زمستان+مفید...‏ - ذخیره شده به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، پژوهشگران تأکید کردند، نوشیدنی های داغ تا حد زیادی تاثیر قرص های ویتامین را کاهش می دهند و می توانند باکتری ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! max-news.ir/search/?...نوشیدنی%20هایی%20که%20برای%20قلب%20شما%20در%20زمستان%20م...‏ در زمستان بدلیل کاهش طول روز پیک ترافیک محدود می‌شود چرا که با تاریک شدن هوا مردم به خانه‌هایشان می‌روند و اگر در این میان بارندگی نیز داشته باشیم شاهد افزایش طول ... نوشیدنی هایی که برای قلب شما در زمستان مفید هستند! - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...نوشیدنی%20هایی%20که%20برای%20قلب%20شما%20در%20زمستان%20م...‏ قهرمان رقابت‌های جهانی اتریش مدعی است طباطبایی یک ثبات و آرامش را در کاراته ایران حکم‌فرما کرد و امیدوار است فرجی بتواند این مسیر را ادامه دهد. به گزارش مشرق ...