مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر

[ad_1]
مفیدستان:

در این قسمت سعی کرده ایم آخرین اخبار و حواشی مربوط به این نمایشگاه را برای علاقه مندان به این حوزه پوشش دهیم و خودروهای مهم 2017 را معرفی کنیم.

خودروهای مهم 2017

نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت اولین رویداد جهانی خودرو در سال 2017 محسوب می شود و در این قسمت سعی کرده ایم آخرین اخبار و حواشی مربوط به این نمایشگاه را برای علاقه مندان به این حوزه پوشش دهیم و خودروهای مهم 2017 را معرفی کنیم.

این نمایشگاه از 8 تا 22 ژانویه ادامه خواهد داشت و در روزهای ابتدایی کنفرانس های مربوط به خودروسازها برگزار می شود و هتوز نمایشگاه به طور رسمی افتتاح نشده است.

این نمایشگاه در حالی برای بیست و نهمین سال برگزار می شود که عموماً خودروهای مهم 2017 که قرار است راهی بازار آمریکا شوند در آن به نمایش در می آیند البته بسیاری از ماشین ها و کانسپت هایی که راهی بازار بریتانیا نیز می شوند بعضاً در این نمایشگاه رونمایی می شوند.

در ادامه به بررسی خودروهای مهم 2017  که تاکنون در کنفرانس های مطبوعاتی نمایشگاه از آنها رونمایی شده است می پردازیم.

خودروهای مهم 2017 نمایشگاه بین المللی خودرو

خودروهای مهم 2017 که در نمایشگاه ماشین دیترویت تاکنون رونمایی شده اند:

کیا استینگر GT: یک GT چهار در از کمپانی کیا که بسیار بهتر از سایر محصولات کیا در این رده محسوب می شود
آئودی A8: آئودی قصد دارد با کانسپت SUV بزرگ و زیبای خود به رقابت با رنج روور بپردازد.
لکسوس LS: یک پرچمدار فوق پیشررفته در میان ماشین های لکسوس
مرسدس GLA: چهره جدیدی از کامپکت SUV محبوب مرسدس
فولکس واگن ID Buzz: کانسپت وسوسه انگیز دیگری از فولکس واگن با ظاهری شبیه میکروبوس کامپروان

آئودی Q8

آئودی از یک کانسپت جدید برای پرچمدار برند Q در SUV های خود در دیترویت رونمایی کرد. این ماشین Q8 نامیده می شود و قرار است با رنج روور، BMW X6، مرسدس GLE کوپه رقابت کند. این ماشین تا سال 2018 به بازار عرضه می شود.

آئودی Q8 از یک موتور سه لیتری TFSI که با یک موتور برقی ترکیب شده است بهره می برد، قدرت این موتور 438 اسب بخار و گشتاور آن 700 اعلام شده است. این ماشین ظرف 5.4 ثانیه قادر است به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در خلال این نمایشگاه مطلع شدیم که Q8 در اینده با موتور 8 سیلندر جدید دیزلی SQ8 تجهیز خواهد شد.

خودروهای مهم 2017

آئودی SQ5

در راستای رونمایی از Q8، آئودی SUV دیگری را نیز با خود به این نمایشگاه آورده است. آئودی SQ5، در واقع نسخه جذاب تر کراس اور میان رده Q5 محسوب می شود که از یک موتور 6 سیلندر سه لیتری که 349 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور دارد، بهره میبرد. این ماشین ظرف 5.4 ثانیه به شتاب 100 کلیومتر بر ساعت می رسد و بالاترین سرعتی که با این ماشین ثبت شده است 155 مایل بر ساعت می باشد. ویژگی کواترو فعال در هر چهار چرخ این ماشین و گیربکس 8 دنده ای اتوماتیک از این ماشین یک مدل مناسب برای سواری علاقه مندان ساخته است. این خودرو در نیمه دوم سال 2017 در انگلستان عرضه خواهد شد.

خودروهای مهم 2017

BMW سری 5

با وجود اینکه ما قبلا یک دور آزمایشی با این ماشین داشته ایم اما به نظر می رسد نمایش رسمی این ماشین با آنچه ما قبلا دیده بودیم متفاوت تر است. رقیب سری 5 BMW یعنی مرسدی کلاس E هم تا چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد و در حال حاضر خریدارانی که قصد خرید ماشین دارند می توانند در نمایشگاه ماشین دیترویت از امکانات BMW سری پنج مطلع شوند و با مرسدس کلاس E مقایسه نمایند.

خودروهای مهم 2017

GAC موتور

خودروساز چینی GAC برای اولین بار است که در نمایشگاه دیترویت موجودیت خود را به سایرین اعلام می کند.مدل های دیگری که این خودروساز نوظهور با خود به نمایشگاه آورده است شامل انواعGS7 می شود که در حالت های هیبرید کراس اوور، SUV و خودروی برقی به معرض نمایش در آمدند.

خودروهای مهم 2017

کانسپت اینفینیتی QX50

اینفینیتی در این نمایشگاه از تمامی مدل های SUV جدید خود یعنی QX50 که در سال 2018 به بازار عرضه می شوند، رونمایی کرد. این خودرو رقیبانی چون مرسدس GLC، BMW سری 3، آئودی Q5 را در کنار خود می بیند. کانسپت اینفینیتی QX50 بالاتر از QX30 قرار دارد و به تولید انبوه نزدیک تر از هر کانسپت QX اسپورت دیگر این خودروساز است.

خودروهای مهم 2017

کیا استینگر GT

رونمایی بزرگ کیا به مدل کیا استینگر GT بر می گردد که یک خودروی با دیفرانسیل عقب محسوب می شود. این ماشین استیلی شبیه کوچه های چهار در دارد و احتمالا برند کیا را معتبر تر از قبل خواهد کرد.
این ماشین از یک موتور 3.3 لیتری توربو دوقلوی 6 سیلندر استفاده می کند,
که 335 اسب بخار قدرت دارد ,
قادر است ظرف 5.1 ثانیه به شتاب 100 کیلومار بر ساعت برسد.
این مدل از کیا در سپتامبر سال 2017 برای عرضه در انگلستان آماده می شود ,
متعاقب ان مدل هایی با موتور های دیزلی ضعیف ترهم با قیمت مناسب تر روانه بازار خواهند شد.
در خلال این نمایشگاه مطلع شدیم،
کیا قصد دارد مدل تمام برقی این خودرو را نیز در اینده نزدیک تولید کند.

خودروهای مهم 2017

لکسوس LS

پرچمدار جدید لکسوس یکی از ستاره های دنیای خودرو در سال جاری خواهد بود.
طبق برنامه،
لکسوس LS ابتدا در آمریکای شمالی و سپس در انگلستان عرضه خواهد شد.
این خودرو شباهت زیادی به لکسوس LS 500 دارد ,
از یک موتور 3.5 لیتری توربوشارژ 6 سیلندر با 409 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
کابین جدید این ماشین و دیگر فناوری های نوین به کار رفته در ان از جمله حالت خودران و دیگر امکانات امنیتی،
از این ماشین یک ستاره ساخته است.

خودروهای مهم 2017

مرسدس کلاس E

سال گذشته شاهد اخرین نمونه از مدل های مرسدس کلاس E بودیم ,
در نمایشگاه امسال نیز شاهد کوپه جدیدی در این کلاس هستیم ,
که باعث به وجود آمدن ازدحام زیاد علاقه مندان برای دیدن آن در غرفه مرسدس نیز شده است.
این ماشین به شدت تحت تاثیر کوپه کلاس S ساهته شده است ,
قیمت آن از 40135 دلار شروع می شود ,
با توجه به آپشن هایی که به آن اضافه می شود افزایش می یابد.
پیش سفارش این خودرو از بهار 2017 آغاز خواهد شد.

خودروهای مهم 2017

پدال

 

خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایرانجی‌ام‌سی نسل جدید مدل تراین خود را در نمایشگاه دیترویت رسماً معرفی خواهد کرد اما پیش رنو سمبل ، سمبلی از خودروهای اقتصادی پدال، …رنورنوسمبل،سمبلیازسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین خبر خودرو اخبار خودرو ایران و جهانبه گزارش خبر خودرو، در حالی ایران خودرو و پژو قرار است اواخر امسال اولین محصول بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تاثیر خودروهای مدل بر بازارپول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس مشخصات کلی لیفان شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایران جی‌ام‌سی نسل جدید مدل تراین خود را در نمایشگاه دیترویت رسماً معرفی خواهد کرد اما پیش از آن خبر خودرو اخبار خودرو ایران و جهان به گزارش خبر خودرو، در حالی ایران خودرو و پژو قرار است اواخر امسال اولین محصول مشترکشان را رنو سمبل ، سمبلی از خودروهای اقتصادی پدال، مجله خودرو و رنورنوسمبل،سمبلی سایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بخش عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط مشخصات کلی لیفان شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند



لینک منبع :خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر

تصاویر برای خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر ... www.niksalehi.com/car/خودروهای-مهم-2017.html‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... خودروهای مهم 2017. نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت اولین رویداد جهانی خودرو در سال 2017 محسوب می شود و در این قسمت سعی کرده ایم آخرین اخبار ... خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر ivnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09خودروها...‏ 11 ژانویه 2017 ... نمایشگاه خودروی دیترویت یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرویی جهان و بزرگ‌ترین رویداد صنعت خودروسازی ایالات متحده است. تنها چند روز پس از ... خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت +تصاویر nobnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ - Tehran Auto Show 2017 بعد از شانزده سال و برای اولین بار در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌شود. بهترین ها: نمایشگاه بین المللی ... خودروهای مهم 2017 در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت تصاویر newzes.ir/search/?...خودروهای+مهم+2017...نمایشگاه+بین+المللی+خودرو+دیترویت+تصاویر‏ - ذخیره شده نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 با اتومبیل‌های شگفت‌انگیزی مثل کیا استینگر 2017 و کمری 2018 هیاهوی زیادی در بین علاقه‌مندان ایجاد کرده است. هایلایت از شنبه تا ... نمایشگاه دیترویت | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل www.pedal.ir/topic/نمایشگاه-دیترویت/‏ - ذخیره شده - مشابه 22 فوریه 2017 ... مرور مهمترین وقایع نمایشگاه دیترویت 2017 (قسمت سوم) ... هرساله در اوایل ماه ژانویه نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در شهر دیترویت برگزار می‌گردد و جمع ک . ... اینفینیتی پس از انتشار آلبوم تصاویر QX50 مفهومی در دسامبر ... ها دارند اما تعداد قابل‌توجهی خودروهای مسابقه‌ای نیز در این آوردگاه مهم به چشم می‌خورد. مهم ترین رویداد های نمایشگاه دیترویت NAIAS) 2017 ) به همراه گزارش ... tasmetime.com/2017/.../مهم-ترین-رویداد-های-نمایشگاه-دیترویت-naias/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... مهم ترین رویداد های نمایشگاه دیترویت NAIAS) 2017 ) به همراه گزارش تصویری ... نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی North American ... این خودرو طراحی شده تا چهره تصویر جهانی برند کیا را دوباره زنده کند و توجه ها را به عنوان ... ستارگان نمایشگاه خودرو دیترویت 2017 - دیجیاتو digiato.com/.../2017/.../ستارگان-نمایشگاه-خودرو-دیترویت-2017/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... نمایشگاه اتومبیل دیترویت یکی از بزرگ ترین رویدادهای خودرویی است که هر ساله در ... امسال نیز همانند سال های گذشته برندهای معتبر بین المللی با محصولاتی متنوع در دیترویت حاضر خواهند شد که در ادامه به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت. ... نسل پنجم این خودروی لوکس در حالی قرار است در هفته پیش رو معرفی شود که اکثر ... بهترین ماشین‌های نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../ماشین‌های-نمایشگاه-خودروی-دیترویت-2016/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2016 ... با این حال، نمایشگاه بین‌المللی خودروی امریکای شمالی (NAIAS) باز هم پر بار بود. ... متمایز از دیگران تولید کند و Precision Concept دقیقا این هدف جدید آکورا را به تصویر کشیده است. ... لکسوس LC 500 2017 قرار است قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار داشته باشد. .... ۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶). (تصاویر) جدیدترین خودروها در نمایشگاه دیترویت - فرارو fararu.com/fa/.../تصاویر-جدیدترین-خودروها-در-نمایشگاه-دیترویت‏ - ذخیره شده - مشابه 13 ژانویه 2016 ... غایبان بزرگ این نمایشگاه بین المللی، که تا ۲۴ ژانویه به کار خود ادامه خواهد داد شرکتهای خودروسازی ... باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز از نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت بازدید خواهد کرد. ... خودروی 2017 Honda Ridgeline.