مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه

[ad_1]
مفیدستان:
وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید.
مواد لازم:
  •     یک چهارم پیمانه کره، مکعبی
  •     ۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  •     نصف قاشق چایخوری نمک
  •     نصف پیمانه آب
  •     ۱ پیمانه آرد
  •     ۱ قاشق چایخوری وانیل
  •     ۳ تا ۴ عدد تخم مرغ
  •     نصف پیمانه چیپس شکلات
  •     روغن سرخ کردنی
  •     مخلوط شکر و پودر دارچین

 

دونات شکری با مغز شکلات

طرز تهیه:

 

1-در یک قابلمه متوسط روی حرارت زیاد، کره، شکر قهوه ای، نمک و آب را با هم مخلوط کرده و اجازه دهید که بجوشند.

 

2- به محض اینکه کره کف کرد، شعله را کم کرده و آرد را اضافه کنید.

 

3- با استفاده از قاشق چوبی، خمیر را هم بزنید تا به شکل توپ در بیاید.

 

4-در این مرحله باید قابلمه را از روی حرارت برداشته و ۵ دقیقه آن را کنار بگذارید تا خمیر کمی خنک شود.

 

5- سپس عصاره وانیل و یکی از تخم مرغ ها را اضافه کرده و هم بزنید. سپس دو تخم مرغ باقی مانده را یکی یکی افزوده و هم بزنید تا یکدست شود. حالا باید آن ها را درون قیف قنادی بریزید. ماسوره سر قیف نیز باید ستاره ای بزرگ باشد.

 

6-در یک سینی نچسب، کمی روغن بزنید و یک دایره تو خالی از مواد را درون آن بگذارید. این کار را ۵ بار دیگر تکرار کنید.

 

7- روی سطح دایره ها چیپس شکلات قرار دهید و دوباره با استفاده از قیف، روی دایره ها، یک لایه دیگر خمیر بگذارید و مطمئن شوید که بین دو لایه فاصله ای باقی نمی ماند.

 

8- سینی را به مدت ۳ ساعت یا یک شب تا صبح درون فریزر بگذارید تا کاملا سفت شوند.

 

9-روغن را درون قابلمه داغ کنید تا دمای آن به ۱۷۵ درجه سانتی گراد برسد.

 

10-دونات ها را درون درون روغن داغ انداخته و سرخ کنید تا دو طرف آن طلایی شود.

 

11- با استفاده از دستمال کاغذی حوله ای، روغن اضافه آنها را بگیرید. سپس درون مخلوط شکر و دارچین بغلتانید.

12-دونات های شکری با مغز شکلات آماده سرو هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود کتاب آموزش آشپزی شیرینی کیک دسر …دانلودکتابآموزشبا کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت طرز تهیه کیک رولتی طرح دار مجله تصویر زندگیطرزتهیهکیکرولتیطرحدارطرز تهیه نان کلانه کردی نان کلانه به کردی که‌لانه ، نان بسیار خوشمزه و بسیار آشپزخانه کوچک من بولاغ اوته به زبان ترکی به معنی علف چشمه هست مزه ای شبیه به سبزی شاهی داره از این رو مرجع صنایع غذایی ایران بانک اطلاعات …شرکت صنعتی بهشهر در سال موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت و در سال موفق دانلود کتاب آموزش آشپزی شیرینی کیک دسر پایگاه دانلود دانلودکتاب با کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت کنید آشپزخانه کوچک من بولاغ اوته به زبان ترکی به معنی علف چشمه هست مزه ای شبیه به سبزی شاهی داره از این رو به شاهی طرز تهیه کیک رولتی طرح دار مجله تصویر زندگی طرزتهیهکیکرولتی طرز تهیه نان کلانه کردی نان کلانه به کردی که‌لانه ، نان بسیار خوشمزه و بسیار نازکیه که مرجع صنایع غذایی ایران بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات غذایی شرکت صنعتی بهشهر در سال موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت و در سال موفق به



لینک منبع :دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه

تصاویر برای دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../دونات-های-تازه-و-خوشمزه-به-صرف-عصرانه‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../دونات-های-تازه-و-خوشمزه-به-صرف-عصرانه‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه – مجله آنلاین دانندگی www.danandegi.com/?p=2668‏ 17 ژانویه 2017 ... مواد لازم: یک چهارم پیمانه کره، مکعبی; ۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای; نصف قاشق چایخوری نمک; نصف پیمانه آب; ۱ پیمانه آرد; ۱ قاشق چایخوری وانیل; ۳ تا ... دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/165177/دونات-تازه-خوشمزه-عصرانه.html‏ 16 ژانویه 2017 ... دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات -دونات-تازه-خوشمزه-عصرانه. دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه | مجله اینترنتی بروزترین ... berouztarin.ir/87966/دونات-های-تازه-و-خوشمزه-به-صرف-عصرانه/‏ 7 فوریه 2017 ... دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه. ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ شیرینی و دسر دیدگاه خود را بنویسید 2 بازدید کد خبر:87966. وب سایت روزیاتو: این دونات های ... دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - کلاب مارال - 1 maralclub.ir/دونات-های-تازه-و-خوشمزه-به-صرف-عصرانه/‏ دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه. دسته بندی : اخبار آشپزی تاریخ : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵. وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می ... نویدک | دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه navidak.ir/.../fresh-and-delicious-donuts-to-spend-an-evening/‏ - ذخیره شده این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از مزه عالی آن ها به همراه چای یا قهوه لذت ببرید. مواد لازم: یک چهارم پیمانه ک. تریبون - دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه 3bune.ir/post/.../دونات_های_تازه_و_خوشمزه_به_صرف_عصرانه‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... سایت rosito: کیک و شکر و مغز شکلات و خوشمزه و می توان در خانه تهیه و از طعم عالی آن است که همراه با چای یا قهوه لذت ببرید. مواد لازم: یک چهارم پیمانه ... دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31583300‏ دونات های تازه و خوشمزه به صرف عصرانه. وب سایت روزیاتو: این دونات های شکری با مغز شکلات و خوشمزه را می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن ها به همراه چای یا قهوه ...