مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد

[ad_1]
مفیدستان:

شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه‌ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ‌بک است و توانی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند.

در حال حاضر هیچ خودرویی در دنیا، بهتر از خودروی جدید مسابقه‌ای رالی تویوتا یاریس نیست. از زمانی که آزمایش این خودروی وحشی آغاز شده است، همه‌ی طرفداران رالی، خواهان نشستن پشت فرمان این خودرو (که قابل خریداری توسط اقشار عموم مردم است) هستند.

شرکت تویوتا در این هفته اعلام کرد که مدل مسابقه‌ای رالی یاریس سه در را در نمایشگاه خودروی جنووا به نمایش خواهد گذاشت. این خودرو، بهترین و سریع‌ترین یاریسی است که تاکنون تولید شده است و با جثه‌ی کوچکی که دارد، توانی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند که دو برابر توان تولیدی مدل‌های معمولی یاریس است.

تویوتا یاریس

تاکنون فقط شاهد رندرهایی از این مدل بوده‌ایم و به شدت خواهان راندن آن هستیم. این مدل از یاریس با تغییراتی در جلو و عقب خودرو نسبت به مدل‌های معمولی یاریس عرضه و تولید می‌شوند. به‌روزرسانی‌های صورت‌گرفته در فضای داخلی و مشخصات فنی این خودرو، موجب بهبود قدرت و هندلینگ آن شده‌ است.

متاسفانه بخش اروپایی شرکت تویوتا این اعلامیه را صادر کرده است و از این رو، نمی‌توان از عرضه‌ی حتمی این مدل در کشور ایالات متحده‌ سخن گفت. اما مطابق وب‌سایت رود اند ترک (Road & Track)، نسل بعدی فورد فیستا نیز توان خروجی ۲۱۰ اسب‌بخار را خواهد داشت که آمریکایی‌ها را بی‌نصیب نخواهد گذاشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک اسب بخاری می‌سازد تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک اسب بخاری می‌سازد



لینک منبع :تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد

تصاویر برای تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد - زومیت www.zoomit.ir/.../toyota-is-building-the-210-horsepower-yaris-hot-hatch/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه‌ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ‌بک است و توانی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند. تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد | Hendevaneh.com hendevaneh.com/تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ‌-بک-210-اسب-بخار-2/‏ تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد. در حال حاضر هیچ خودرویی در دنیا، بهتر از خودروی جدید مسابقه‌ای رالی تویوتا یاریس نیست. از زمانی که آزمایش این ... تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد | رادمان داده پردازی radmandp.com/تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ‌-بک-210-اسب-بخاری/‏ 16 ژانویه 2017 ... شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه‌ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ‌بک است و توانی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند. تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار.../تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ‌-بک-210-اسب-بخاری/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... در حال حاضر هیچ خودرویی در دنیا، بهتر از خودروی جدید مسابقه‌ای رالی تویوتا یاریس نیست. از زمانی که آزمایش این خودروی وحشی آغاز شده است، همه‌ی ... تویوتا خودروی یاریس هاچ بک 210 اسب بخاری می سازد - زومیت | خبر ... khabarfarsi.com/u/31599295‏ تویوتا خودروی یاریس هاچ بک 210 اسب بخاری می سازد. شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ بک است و توانی برابر ... Btitr - تویوتا خودروی یاریس هاچ بک 210 اسب بخاری می سازد www.btitr.com/.../تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ-بک-210-اسب-بخاری-می-سازد‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ بک است و توانی برابر 210 اسب بخار را تولید می کند. تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ‌-بک-210-اسب-بخاری/‏ 17 ژانویه 2017 ... شرکت تویوتا از معرفی خودروی مسابقه‌ای رالی خود خبر داد. این خودرو در مدل یاریس هاچ‌بک است و توانی برابر ۲۱۰ اسب‌بخار را تولید می‌کند. تویوتا خودروی یاریس هاچ بک اسب بخاری می سازد - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/.../تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ-بک-اسب-بخاری-می-سازد‏ - ذخیره شده نتایج جستجو: تویوتا خودروی یاریس هاچ بک اسب بخاری می سازد. ... تویوتا اولین خودروی ضد طلاق زن و شوهرها را در ایران رونمایی می کند/C-HR سوپراسپرت فول آپشنی .... این خودرو در مدل یاریس هاچ‌بک است و توانی برابر 210 اسب‌بخار را تولید می‌کند. تویوتا خودروی یاریس هاچ‌ بک 210 اسب بخاری می‌سازد | گروه خبری متصا metsagroup.ir/.../3291_تویوتا-خودروی-یاریس-هاچ-بک-210-اسب-بخاری-می-سازد‏ 16 ژانویه 2017 ... در حال حاضر هیچ خودرویی در دنیا، بهتر از خودروی جدید مسابقه‌ای رالی تویوتا یاریس نیست. از زمانی که آزمایش این خودروی وحشی آغاز شده است، همه‌ی ...