مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام

[ad_1]
مفیدستان:

بیشتر شبکه‌های اجتماعی، هم عکس‌ها را نمایش می‌دهند و هم قابلیت  پخش فیلم‌ها را دارند. در بیشتر برنامه‌های مخصوص شبکه‌های اجتماعی، ویدیو‌ها به طور خودکار پخش می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم روش از کار انداختن پخش خودکار فیلم‌ها در دو پلت فرم اندروید و IOS را توضیح دهیم. از کار انداختن پخش خودکار فیلم‌ها در موارد زیر کاربرد دارد.

اگر مدام حجم اینترنت شما زودتر از آنچه که انتظار دارید به پایان می‌رسد، از کار انداختن پخش خودکار فیلم‌ها می‌تواند به صرفه جویی در مصرف حجم اینترنتی کمک بسیاری کند.

در بعضی افرادی که دچار بیماری صرع و یا حساسیت روانی به برخی از نورها و یا اشکال هستند، برخورد غیر منتظره با تصاویری به خصوص می‌تواند بیماری آنها را تشدید کند. برای اینگونه افراد نیز از کار انداختن پخش خودکار فیلم ها توصیه می‌شود.

چگونه پخش ویدیو ها در شبکه توییتر را از کار بیندازیم:

در پلت فرم IOS 

مرحله اول:به روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

مرحله دوم:گزینه Data  را انتخاب کنید

مرحله سوم:وارد قسمت Video Auto play شوید و گزینه Never play videos automatically رانتخاب کنید

در پلت فرم اندروید

مرحله اول: برنامه توییتر را باز کنید و به روی عکس پروفایلتان کلیک کنید

مرحله دوم:به قسمت تنظیمات بروید

مرحله سوم:گزینهData  را انتخاب کنید و به روی Video Autoplay  کلیک کنید

مرحله چهارم:گزینه Never play videos automatically را انتخاب کنید

 

چگونه پخش ویدیو ها در شبکه فیس بوک را از کار بیاندازیم:

برای از کار انداختن پخش خودکار ویدیوها در پلت فرم ios 

مرحله اول:  به روی سه خط افقی  در گوشه راست برنامه کلیک کنید.

مرحله دوم:تنظیمات را انتخاب کنید

مرحله سوم: گزینه Videos & Photos را انتخاب کنید.

مرحله چهارم:به قسمت Autoplay  رفته و گزینه Never Autoplay Videos  را انتخاب کنید.

 

برای از کار انداختن پخش خودکار ویدیوها در پلت فرم اندروید

مرحله اول: سه خط گوشه سمت راست بالایی را در برنامه انتخاب کنید

مرحبه دوم:Autoplay را انتخاب کنید.

مرحله سوم: گزینه Never Autoplay Videos را انتخاب کنید.

 

چگونه پخش ویدیو ها در شبکه اینستاگرام را از کار بیندازیم:

عملکرد شبکه اینستاگرام کمی متفاوت از بقیه است. همانطور که احتمالا می‌دانید، با پایین بردن صفحه پروفایل اصلی خود، ویدیوها نیز به طور خودکار پخش می‌شوند. در حال حاضر گزینه‌ای برای جلوگیری از پخش خودکار فیلم‌ها در این شبکه وجود ندارد که البته امیدواریم مسئولان اینستاگرام به زودی این قابلیت را در شبکه بگنجانند. تنها گزینه‌ای که می‌توان از آن استفاده کرد، بخش "مصرف کمتر دیتا" است. این گزینه جلوی پخش خودکار فیلم‌ها را نمی‌گیرد ولی از بارگذاری فیلم‌ها جلوگیری می‌کند. از این شیوه می‌توان در میزان مصرف دیتا صرفه جویی کرد.

برای از کار انداختن پخش خودکار ویدیوها در پلت فرم ios 

مرحله اول:گزینه تنظیمات را در گوشه بالایی راست صفحه اینستاگرام انتخاب کنید

مرحله دوم:به قسمت Cellular Data Use بروید

مرحله سوم: گزینه Use Less Data را انتخاب کنید.

برای از کار انداختن پخش خودکار ویدیوها در پلت فرم اندروید

مرحله اول:به روی گزینه More Options در گوشه راست بالایی صفحه اینستاگرام کلیک کنید

مرحله دوم:گزینه Cellular Data Use را انتخاب کنید

مرحله سوم: گزینه Use Less Data را روشن کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با تمام ویژگی های گوشی ال جی وی آشنا شوید …ال‌جی از گوشی ، آخرین گوشی سری هوشمند رونمایی کرد در ادامه بیانیه‌ی مطبوعاتی ال جدول قیمت انواع لوازم التحریر – جدیدترین اخبار ایران و جدولقیمتانواعلوازمممنوعیت ورود لوازم‌التحریر خارجی به مدارس به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و انتخاب جذابترین و خوشگلترین دختر تهرانی در فیسبوک …انتخابجذابترینوچندی پیش در فیس بوک در مسابقه و نظرسنجی بین دختران تهرانی که در این مسابقه شرکت کرده با ویژگی های دوربین گوشی ال جی وی آشنا …کمپانی ال‌جی دقایقی قبل در جریان رویداد رسمی خود در آمریکا از گوشی رونمایی کرد با تمام ویژگی های گوشی ال جی وی آشنا شوید زومیت ال‌جی از گوشی ، آخرین گوشی سری هوشمند رونمایی کرد در ادامه بیانیه‌ی مطبوعاتی ال‌جی را جدول قیمت انواع لوازم التحریر – جدیدترین اخبار ایران و جهان جدولقیمتانواع ممنوعیت ورود لوازم‌التحریر خارجی به مدارس به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش انتخاب جذابترین و خوشگلترین دختر تهرانی در فیسبوک تصاویر انتخابجذابترینو چندی پیش در فیس بوک در مسابقه و نظرسنجی بین دختران تهرانی که در این مسابقه شرکت کرده بودند با ویژگی های دوربین گوشی ال جی وی آشنا شوید زومیت ال‌جی از پرچمدار جدید خود به نام در آمریکا رونمایی کرد این گوشی که نسل جدید به شمار می



لینک منبع :آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام

آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام ... itiran.com/توقف-پخش-خودکار-توییتر،-فیس‌بوک-اینستاگرام-‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... بیشتر شبکه‌های اجتماعی، هم عکس‌ها را نمایش می‌دهند و هم قابلیت پخش فیلم‌ها را دارند. در بیشتر برنامه‌های مخصوص شبکه‌های اجتماعی، ویدیو‌ها به طور ... چگونه پخش خودکار ویدیو را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ... www.mizanonline.ir/.../چگونه-پخش-خودکار-ویدیو-را-در-اینستاگرام-و-دیگر-شبکه‌های-اجتماعی-متوقف-کنیم‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2017 ... با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید جلوی پخش شدن‌های خودکار را در توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام بگیرید: جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در توییتر برای آی‌اواس ... قدم سوم: تنظیمات Video Autoplay را بر روی Never play videos ... متاسفانه ویدیوهای اینستاگرام قابلیت توقف ندارند و بلافاصله و با مرور ... چگونه پخش اتوماتیک ویدیو در توییتر و فیسبوک را غیر فعال کنیم؟ www.yjc.ir/.../چگونه-پخش-اتوماتیک-ویدیو-در-توییتر-و-فیسبوک-را-غیر-فعال-کنیم‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2015 ... در صفحه شناور ظاهر شده گزینه آخر Never play videos automatically را ... توقف ویژگی پخش اتوماتیک ویدیو(auto-play ) در فیسبوک هم بسیار ساده ... چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟ | ترفندها ... tarfandha.net/چگونه-پخش-خودکار-ویدیو-در-اینستاگرام-ر/‏ - ذخیره شده 1 فوریه 2016 ... اما در این آموزش، ترفندها قصد دارد تا با ارائه راهکاری، شما را قادر سازد بتوانید از پخش اتوماتیک ویدیو‌های اینستاگرام برای همیشه خلاص شوید. نکته :: غیر فعال کردن پخش خودکار فیلم های ویدئویی در Facebook https://icdl.itpro.ir/.../غیر-فعال-کردن-پخش-خودکار-فیلم-های-ویدئویی-در-facebook‏ - ذخیره شده نکته: غیر فعال کردن پخش خودکار فیلم های ویدئویی در Facebook ... میکنند و گوشی های دارای سیستم عامل اندروید همچنین بر روی کامپیوتر به شما آموزش میدهیم . جلوگیری از پخش ویدئو در فیسبوک یوتیوب اینستاگرام تلگرام و ... bigetek.com/جلوگیری-از-پخش-ویدئو-در-فیسبوک/‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2015 ... ابتدا راه جلوگیری از پخش ویدیو در تویتر را عنوان می کنیم. اگر در توییتر ... جلوگیری از دانلود خودکار عکس و فیلم در تلگرام. هرچند تلگرام از ... چگونه پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را متوقف کنیم؟ (iOS و اندروید) digiro.ir/how-to-disable-autoplay-videos-on-instagram-ios-and-android/‏ - ذخیره شده 5 فوریه 2016 ... در چهار مرحله زیر می‌خواهیم نحوه غیر فعال سازی پخش خودکار ویدیو در ... ویدیو به محض باز کردنشان را به خود افزوده‌اند؛ نظیر اینستاگرام و فیس بوک. آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر فیس‌بوک و اینستاگرام ionet.ir/post/146619‏ - ذخیره شده آموزش اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ بر روی ایکس‌باکس وان; » دسترسی برابر زنان و مردان ایرانی به اینترنت; » رشد 250 درصدی انتصابات زنان در وزارت ارتباطات ... آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام news.parseek.com/Url/?id=13474817‏ آموزش توقف پخش خودکار فیلم در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام. ترفند غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام - مدیاسافت mediasoft.ir/ترفند-غیرفعال-کردن-پخش-خودکار-ویدیو-در/‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2016 ... همانطور که می دانید بسیاری از شبکه‌های اجتماعی قابلیت پخش خودکار ویدیو ... آموزش مطالب آموزشی آموزش و نکات تلفن همراه ترفند غیرفعال کردن پخش ...