مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه

[ad_1]
مفیدستان:

آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه

آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه 

اگر برای وعده شام یک غذای سریع و آسان و در عین حال خوش طعم را می خواهید می توانید خوراک چیلی را امتحان نمایید. خوراک چیلی غذایی فوق العاده سریع و آسان و در عین حال بسیار خوشمزه و خوش طعم است. در طول هفته که زمان زیادی برای آشپزی ندارید این غذا می تواند بهترین انتخاب برای یک شام سریع و لذیذ باشد.

 

مواد لازم:

گوشت چرخکرده 450 گرم
پیاز خرد شده 1 عدد
گوجه خرد شده 400 گرم
کنسرو لوبیا 400 گرم
پودر چیلی 2 قاشق غذاخوری
پنیر چدار، پیازچه، خامه ترش و … برای تزیین (اختیاری)
فلفل دلمه ای خرد شده 1/2 عدد
آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزهطرز تهیه:

1-ماهیتابه بزرگی را روی حرارت متوسط قرار دهید و کمی روغن بریزید. پیاز خرد شده را داخل ماهیتابه بریزید و 4-5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود. گوشت چرخکرده را اضافه کنید و چند دقیقه تفت دهید تا گوشت سرخ شود و رنگ آن عوض شود.

 

2-فلفل دلمه ای و گوجه خرد شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس کنسرو لوبیا، پودر چیلی را داخل ماهیتابه بریزید و خوب هم بزنید. به میزان دلخواه نمک اضافه کنید. وقتی غذا به جوش آمد زیر حرارت را کم کنید و اجازه دهید خوراک چیلی ده دقیقه بپزد و غلیظ شود.

 

3-خوراک چیلی گوشت و لوبیا را در ظرف مناسب بریزید. روی آن را به دلخواه با پیازچه، پنیر چدار یا خامه ترش تزیین و بلافاصله بصورت گرم نوش جان کنید.

 

نکته:
طرز تهیه پودر چیلی بسیار ساده است و براحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید. استفاده از کنسرو باعث صرفه جویی در وقت می شود، اما بجای آن از لوبیای پخته نیز می توانید استفاده کنید. دراین صورت همراه با لوبیای پخته، یک لیوان آب و 2 قاشق رب گوجه نیز به غذا اضافه کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع ده شام رژیمی خوشمزه برای سال جدید آکاطرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی ایده های دسرهای رژیمی خوراک پنیر به شکل تاس با بیسکوییت خوراک زبان طرز تهیه خوراک زبان گوساله ایران کوکطرز تهیه خوراک زبان گوساله زبان را خوب بشویید و پرزهای تیره رنگ روی زبان را بگیرید خوراک لوبیا چیتی طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی …خوراک لوبیا چیتی طرز تهیه ‌ لوبیا چیتی ها را از چند ساعت قبل در مقداری اب خیس دهید و آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …خورش شوید آلو ، یک غذای خوشمزه و معروف شمالی با طعمی بی نظیر کوه های پنیری با سیب طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرخورش شوید آلو ، یک غذای خوشمزه و معروف شمالی با طعمی بی نظیر خورش شوید آلو با مرغابی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه خورش قیمه قارچ مواد لازم برای خورش قیمه قارچ پیاز متوسط ۱ عدد لپه ۲۵۰ گرم غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای …چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند چغندر یکی از طرز تهیه ته چین قارچ و بادمجانطرز تهیه مافین پوره ی سیب زمینی پنیری، راحت و رژیمی برای شامغذاهای ساده مخصوص مهمانی دورهمی پرتال پارسه گردغذاهایسادهمخصوصخوراک سیب‌زمینی با گوجه و ریحان این خوراک سرشاز از نشاسته و ویتامین سی برای ناهار آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع کتلت ده شام رژیمی خوشمزه برای سال جدید آکا طرز تهیه کباب سبزیجات رژیمی ایده های دسرهای رژیمی خوراک پنیر به شکل تاس با بیسکوییت چیپس خوراک زبان طرز تهیه خوراک زبان گوساله ایران کوک طرز تهیه خوراک زبان گوساله زبان را خوب بشویید و پرزهای تیره رنگ روی زبان را بگیرید ، اگر از خوراک لوبیا چیتی طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خانگی ایران کوک خوراک لوبیا چیتی طرز تهیه ‌ لوبیا چیتی ها را از چند ساعت قبل در مقداری اب خیس دهید و در این آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین سالاد گل کلم با پوره ، از گوردن رمزی یک پیش غذای خوشمزه و طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویر خورش شوید آلو ، یک غذای خوشمزه و معروف شمالی با طعمی بی نظیر خورش شوید آلو با مرغابی، یکی از آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه خورش قیمه قارچ مواد لازم برای خورش قیمه قارچ پیاز متوسط ۱ عدد لپه ۲۵۰ گرم قارچ ۳۰۰ غذاهای رژیمی،آشپزی رژیمی،رژیم لاغری،انواع غذای رژیمیغذا با مرغ چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند چغندر یکی از طرز تهیه ته چین قارچ و بادمجان طرز تهیه مافین پوره ی سیب زمینی پنیری، راحت و رژیمی برای شام غذاهای ساده مخصوص مهمانی دورهمی پرتال پارسه گرد غذاهایساده خوراک سیب‌زمینی با گوجه و ریحان این خوراک سرشاز از نشاسته و ویتامین سی برای ناهار سالم



لینک منبع :آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه

تصاویر برای آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-خوراک-چیلی-شام-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه خوراک چیلی برای شام خوشمزه ،روش تهیه خوراک چیلی خوشمزه و عالی،آموزش درست کردن خوراک چیلی خوش طعم،روش پخت خوراک چیلی عالی،آموزش تهیه خوراک. خوراک چیلی | طرز تهیه خوراک چیلی - نمناک namnak.com/خوراک-چیلی.p20079‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ نقد - ۲ ساعت ۴۵ دقیقه خوراک چیلی و دستور تهیه خوراک چیلی و طبخ خوراک چیلی و خوراک و درست کردن خوراک را در نمناک ... خوراک چیلی را می توانید در وعده نهار - میان وعده - شام - سرو کنید . طرز تهیه خوراک چیلی +عکس - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/19/post-17219/‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... خوراک چیلی غذایی فوق العاده سریع و آسان و در عین حال بسیار خوشمزه و خوش .... خوراک چیلی - ایران ناز www.irannaz.com/تهیه-خوراک-چیلی-شام.html‏ ... طرز تهیه خوراک چیلی - جوان ایرانی www.irjavan.com/طرز-تهیه-خوراک-چیلی/‏ - ذخیره شده - مشابه 4 نوامبر 2014 ... طرز تهیه خوراک چیلی خوراک چیلی یه غذای مکزیکی هست که میتونید طبق ذائقه تون تند یا معمولی درستش کنید. این غذا خیلیییییییی خوشمزست و ... غذای خوشمزه با گوشت چرخ کرده (خوراک چیلی ) - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/charkhgosht1/5203.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه خوراک چیلی با گوشت چرخ کرده :لوبیاها را بشویید. ... ,طرز پخت خوراک چیلی ,آموزش پخت خوراک چیلی ,مواد لازم برای خوراک چیلی ,خوراک چیلی خوشمزه , دستور ... طرز تهیه چیلی(غذای معروف بین المللی) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/584/‏ - ذخیره شده - مشابه 2 دسامبر 2014 ... طرز تهیه روغن را در ماهی تابه نچسب بزرگی بریزید و همبرگرها را روی حرارت متوسط در روغن بریزید تا قهوه ای شوند سپس ... میتوانید چیلی را کاملا پوره کنید و به شکل سس از آن استفاده کنید. ... طرز تهیه بستنی وانیلی ساده خانگی ... یک خوراک خوشمزه و ساده که قطعا از خوردنش لذت خواهید برد؛ طرز تهیه ... plus.ir/.../یک-خوراک-خوشمزه-و-ساده-که-قطعا-از-خوردنش-لذت-خواهید-برد-طرز-تهیه-خوراک-سینه-مرغ-طعم-دار-شده-با-ماءالشعیر‏ - ذخیره شده wتماشای ویدئو. تنوع در طعم مرغ؛ آموزش تهیه مرغ چیلی با سس مخصوصی که حتما باید امتحان ... شیوه ای جدید و باحال برای تهیه خوراک مرغ؛ آموزش طبخ خوراک مرغ با سُس. ۱۳ روش آسان برای پخت نودلی خوشمزه - کجارو www.kojaro.com/.../13-easy-tricks-to-make-your-ramen-even-more-delicious/‏ - ذخیره شده 27 مه 2016 ... خانواده ماکارونی از آسان‌ترین غذاهای دنیا است. برای تهیه یک وعده غذای خوشمزه مقداری پنیر پارمزان، کره، روغن زیتون، قارچ و یک بسته نودل کافی است. آموزش درست کردن چیلی کن کارنه - سایت آشپزی www.ashpaziha.com/1393/05/آموزش-درست-کردن-چیلی-کن-کارنه/‏ - ذخیره شده - مشابه یکی از معروف ترین غذاهای مکزیکی و آمریکای لاتین که در انواع بوریتو، تاکو و همراه با برنج و تورتیا سرو و خورده می شود. چیلی کن کارنه به معنی «فلفل با گوشت» ...