مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، برند نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند برگشته است. پس از آنکه قرارداد مایکروسافت و نوکیا برای حق استفاده‌ی برند شرکت فنلاندی از گوشی‌های هوشمند به پایان رسید، علناً دیگر اسمارت‌فونی با نام نوکیا تولید نشد. اما بعد از در اختیار گرفتن برند نوکیا توسط HMD Global، برند نوکیا با معرفی نوکیا ۶ به بازار اسمارت‌‌فون‌ها بازگشت.

حالا با نزدیک شدن به روز عرضه‌ی نوکیا ۶ در بازار‌های کشورهای مختلف از جمله چین، خبرهایی از ورود برند نوکیا به ایران به گوش می‌رسد. مسئولان HMD Global تصمیم دارند به ایران بیایند و در بازار پررونق کشورمان حضور پیدا کنند.

بر اساس اطلاعات کسب‌شده توسط زومیت، مدیران HMD Global مقدمات حضور برند Nokia به ایران را فراهم می‌کنند تا به‌زودی شاهد حضور این برند قدیمی و معتبر موبایل در کشورمان باشیم.

البته هنوز تصمیم مدیران HMD Global در نحوه‌ی حضور در بازار ایران مشخص نشده است و معلوم نیست شاهد دفتر نوکیا در ایران خواهیم بود یا اینکه این شرکت به‌صورت مستقیم نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران مشخص می‌کند.

HMD Global با حضور کارکنان و مسئولان قبلی برند نوکیا، روز ۱۸ می ۲۰۱۶ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵) در اسپو فنلاند تأسیس شد. این شرکت ابتدا تجارت فیچرفون‌های نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرد و حالا طی قراردادی ده‌ساله حق تولید گوشی و تبلت با برند نوکیا را نیز تصاحب کرده است.

۱۹ دی‌ماه امسال، نوکیا ۶ معرفی شد. این موبایل میان رده‌ی نوکیا قرار است از پنج‌شنبه ۳۰ دی‌ماه (پنج‌شنبه هفته‌ی جاری) در بازار چین عرضه شود. به نظر می‌رسد به‌زودی و طی هفته‌های آینده شاهد حضور برند نوکیا در ایران باشیم. امید می‌رود گوشی‌های جدید نوکیا تا قبل از عید در ایران به فروش برسد.

نوکیا تا سال ۹۱ در ایران دفتر رسمی داشت که مدیرانش از سوی دفتر مرکزی (Headquarters) این شرکت در فنلاند تعیین می‌شد. شرکت‌هایی از جمله ایراتل، ارکان ارتباطات، ارتباطات وطنی و چند شرکت دیگر در سال‌های دور و نزدیک به‌عنوان گارانتی نوکیا در ایران فعالیت می‌کردند.

HMD Global قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که اسفند امسال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، از گوشی بالارده‌ی خود با نام نوکیا ۸ پرده بردارد.

نوکیا در سال‌های حضور در ایران به رکوردهای خوبی در فروش گوشی‌های خود دست یافت و نام درخشانی از خود در کشورمان به جای گذاشت.

باید دید پس از حضور مجدد و با توجه بیشتر بازار موبایل ایران به فروش گوشی‌های اپل، سامسونگ و هواوی، استقبال خوبی از سوی مردم برای خرید گوشی‌های هوشمند نوکیا در ایران انجام می‌شود یا نه؟

نظر شما در مورد حضور نوکیا در ایران چیست؟ آیا نوکیا حضور موفق و پرفروغی در بازار ایران خواهد داشت؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گوشی های هوشمند نوکیا در سال به بازار می آیندیک شرکت جدید به نام که توسط مدیران سابق نوکیا تاسیس شده است حق بهره برداری از قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت گوشی نوکیا…قیمت انواع گوشی نوکیامدل گوشی قیمت گوشی موبایل نوکیا قیمت گوشی موبایلقیمت گوشیقیمت روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با پارسی نیوزخبرگزاری ایرنا ساخت خانه جوان در استان مرکزی، یکی از عنوان های خبری شماره هفته اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن فهرست بررسی های تخصصی تبلت ها مرجع موبایل ایرانمتقاعد ساختن کاربران در خرید یک تبلت اندرویدی این روزها با وجود گوشی‌های موبایل همه تک شات اخبار داغ فناوریگوناگون معاون فناوری های نوین بانک مرکزی کارت های پرداخت بین المللی تابستان به معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی گوشی های موبایل با قیمت زیر هزار تومان بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد سیاست‌گذاران اقتصادی در سال‌های اخیر همواره بر ضرورت اصلاح نظام بانکی گوشی های هوشمند نوکیا در سال به بازار می آیند یک شرکت جدید به نام که توسط مدیران سابق نوکیا تاسیس شده است حق بهره برداری از نام قیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت گوشی نوکیا،قیمت گوشی قیمت انواع گوشی نوکیامدل گوشی قیمت گوشی موبایل نوکیا قیمت گوشی موبایلقیمت گوشیقیمت گوشی روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آن فهرست بررسی های تخصصی تبلت ها مرجع موبایل ایران متقاعد ساختن کاربران در خرید یک تبلت اندرویدی این روزها با وجود گوشی‌های موبایل همه‌کاره اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی امروز اولین اطلاعات از گوشی نوکیا به بیرون درز کرد در شایعات گفته شده که این تلفن همراه معرفی گلکسی نوت – پرچمدار جدید فبلت‌های در پی انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های نوت و در برخی موارد آسیب رسیدن به بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت بازارمعرفی گوشی های موبایل با قیمت زیر هزار تومان در مقایسه و بررسی کامل گوشی برتر روز مای تک گوشی موبایل آقای واقع بین دوربین چه ربطی به سیستم عامل داره؟اونا میدونن که نوکیاحالا فرقی نمیکنه لومیا پارسی نیوز «خبرگزاری ایرنا» ساخت خانه جوان در استان مرکزی، یکی از عنوان های خبری شماره هفته نامه ورود اریایی ها به ایران خیانت خامنه ای به ایران تهدید داعش به ایران سفر پوتین به ایران احتمال حمله داعش به ایران حمل بار از چین به ایران امدن امام خمینی به ایران تاریخ حمله اعراب به ایران



لینک منبع :گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند

گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/14/151118/nokia-6-8-iran-coming-soon/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد به‌زودی و طی هفته‌های آینده شاهد حضور برند نوکیا در ایران باشیم. امید می‌رود گوشی‌های جدید نوکیا تا قبل از عید در ایران به فروش برسد. گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند - Hendevaneh.com hendevaneh.com/گوشی‌-های-نوکیا-به-ایران-می‌آیند/‏ به گزارش آی تابناک: برند نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند برگشته است. پس از آنکه قرارداد مایکروسافت و نوکیا برای حق استفاده‌ی برند شرکت فنلاندی از گوشی‌های ... گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند - دیجیتال سلام hi01.ir/گوشی‌-های-نوکیا-به-ایران-می‌آیند/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... عبارت گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح ... گوشی های نوکیا به ایران می آیند - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31487853‏ 14 ژانویه 2017 ... گوشی های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 وارد بازار ایران خواهد شد. احتمال ورود HMD Global به عنوان دارنده ی امتیاز برند نوکیا به ایران قوت گرفته است. Btitr - گوشی های نوکیا به ایران می آیند www.btitr.com/.../گوشی-های-نوکیا-به-ایران-می-آیند‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... گوشی های جدید نوکیا وارد از جمله نوکیا 6 بازار ایران خواهد شد. احتمال ورود HMD Global به عنوان دارنده ی امتیاز برند نوکیا به ایران قوت گرفته است. گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند | رادمان داده پردازی radmandp.com/گوشی‌-های-نوکیا-به-ایران-می‌آیند/‏ 14 ژانویه 2017 ... گوشی‌های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 وارد بازار ایران خواهد شد. احتمال ورود HMD Global به‌عنوان دارنده‌ی امتیاز برند نوکیا به ایران قوت گرفته است. گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند — وبلاگ - اطلاعات و ارتباطات آیسل i-sel.ir/blog/گوشی‌-های-نوکیا-به-ایران-می‌آیند/‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... ۱۴ ژانویه ۲۰۱۷ ... عبارت گوشی‌ های نوکیا به ایران می‌آیند در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری ... دکه - گوشی‌ موبایل نوکیا به ایران می‌آیند www.dakke.co/news_details/006Z151118‏ 15 ژانویه 2017 ... گوشی‌های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 وارد بازار ایران خواهد شد. احتمال ورود HMD Global به‌عنوان دارنده‌ی امتیاز برند نوکیا به ایران قوت گرفته است. گوشی های جدید نوکیا در بازار ایران | بامداد ورود گوشی های - قطره www.ghatreh.com/news/.../گوشی-های-جدید-نوکیا-بازار-ایران‏ - ذخیره شده 15 ژانویه 2017 ... بامداد ورود گوشی های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 در بازار ایران گوشی های جدید نوکیا از جمله نوکیا 6 وارد بازار ا. ... گوشی های نوکیا به ایران می آیند «نوکیا ۳۳۱۰» با کمی تغییرات دوباره به بازار می‌آید | آلمان و جهان | DW ... www.dw.com/fa-af/نوکیا-۳۳۱۰-با...به...میآید/a-37732332‏ - ذخیره شده 27 فوریه 2017 ... «نوکیا ۳۳۱۰» با کمی تغییرات دوباره به بازار می‌آید ... نوکیا از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۱ بزرگ ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های موبایل در جهان بود، اما در تولید ...