مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر

[ad_1]
مفیدستان:

طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر

 

در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی را به شما آموزش میدهیم . این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز نیز درست کنید . امیدوارم با تهیه این خوراک خوشمزه رنگ و طعمی عالی به سفره هایتان ببخشین و از خوردن این غذای خوشطعم در کنار عزیزانتان لذت ببرید.با ما در ایران ناز همراه باشید.

 

مواد لازم خوراک بلدرچین

 

:◊: بلدرچین :•: 1200 گرم :◊:

 

:◊: آب لیمو ترش :•: 2.5 فنجان :◊:

 

:◊: پیاز خام خلال شده :•: 3 عدد :◊:

 

:◊: زغفران :•: به میزان لازم :◊:

 

:◊: روغن زیتون :•: نصف فنجان :◊:

 

:◊: کرفس خرد شده :•: به میزان لازم :◊:

 

:◊: فلفل و نمک :•: به میزان لازم :◊:

طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر

طرز تهیه خوراک بلدرچین

 

برای تهیه خوراک بلدرچین ابتدا بلدرچین را بعد از تمیز کردن با 2 تا 3 لیوان آب ، یکی دو عدد پیاز خرد کرده و یکی دو برگ ساق کرفس و چند ساق جعفری میگذاریم نیم پز شود و آبش به خوردش برود و سسی از روغن زیتون با کره آب کرده و آب لیمو نمک فلفل را آماده می کنیم و بلدرچین را در سس می خوابانیم.

 

بعد مثل جوجه کباب به سیخ می کشیم و روی حرارت ملایم کباب می کنیم. باید زمان طبخ آن از جوجه طولانی تر و حرارت ملایم تر باشد و مرتب به آن سس کره با آب لیمو بدهید تا کاملا کباب پخته و برشته شود. در انتها خوراک بلدرچین را تزیین و سرو می کنیم.

 

مطالب مرتبط:

 

از خواص جالب تخم بلدرچین چه میدانید؟!

 

گوشت بلدرچین چه خاصیتی دارد؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک خیسبدون نیاز به فرطرز تهیه باتر کرم کریم شکلاتی فوری و بدون پختمناسب تزیین کیک و کاپ کیکطرز تهیه کباب بلدرچین طرز تهیه جوجه کباب ماستی به همراه کدو سبز مخصوص ماه رمضان مارینه کباب برای ران و کتف و طرز تهیه بادمجان شکم پر طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیرشنیسل مرغ طرز تهیه و دستور پخت شنیسل مرغطرزتهیهشنیسلمرغشنیسل مرغ و طرز تهیه شنیسل مرغ و دستور پخت شنیسل مرغ و نکات تهیه این غذای خوشمزه را در طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با مرغطرزتهیهیکغذایسادهخوشمزهباطرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با مرغ آشپزخانه نمناک مواد لازم سینه مرغ چرخ شده عددخوراک بلدرچین به روش درنا خوراک بلدرچین به روش درنا مواد لازم بلدرچین برای هر نفر عدد پیاز عدد متوسطآشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــبابماشین آلات و ادوات کشاورزی دام طیور،آبزیان در بازار …ماشین آلات و ادوات کشاورزی و دام و طیور و پلاستیک گلخانه و علف کش و آفت کش و مخازن پلی آشپزی آموزش انواع غذاها خواص مواد غذایینکات سودمند خواص شگفت انگیز کلم بروکلی خوراکهایی ساده ولی خوشمزه با سیب زمینی طرز تهیه ژله شیشه طرز تهیه مالاوابیج ، یک غذای شمالی خوشمزه …طرز تهیه مالاوابیج همه مان شک نداریم که غذاهای شمالی جزو بهترین غذاهای کشورمان هستند طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک خیسبدون نیاز به فر طرز تهیه کیک اسفنجی فوریبدون نیاز به همزن برقی طرز تهیه کباب بلدرچین طرز تهیه جوجه کباب ماستی به همراه کدو سبز مخصوص ماه رمضان مارینه کباب برای ران و کتف و بال طرز تهیه دسر پاناکوتا وانیلی پاناکوتا یا دسر پاناکوتا به تازگی در ایران بسیار پرطرفدار شده ، ما امروز به طرز تهیه دسر شنیسل مرغ طرز تهیه و دستور پخت شنیسل مرغ طرزتهیهشنیسلمرغ شنیسل مرغ و طرز تهیه شنیسل مرغ و دستور پخت شنیسل مرغ و نکات تهیه این غذای خوشمزه را در بخش طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با مرغ طرزتهیهیکغذایساده طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با مرغ آشپزخانه نمناک مواد لازم سینه مرغ چرخ شده عدد خوراک بلدرچین به روش درنا خوراک بلدرچین به روش درنا مواد لازم بلدرچین برای هر نفر عدد پیاز عدد متوسط طرز تهیه مالاوابیج ، یک غذای شمالی خوشمزه تصاویر مراحل پخت طرز تهیه مالاوابیج خوشمزه شمالی را به شما اموزش می دهیم امیدواریم از پخت آن لذت ببرید آشپزی آموزش انواع غذاها خواص مواد غذایینکات سودمند آشپزی خواص شگفت انگیز کلم بروکلی خوراکهایی ساده ولی خوشمزه با سیب زمینی طرز تهیه ژله شیشه شکسته آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــباب



لینک منبع :طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر

طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر - ایران ناز www.irannaz.com/خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر.html‏ - ذخیره شده در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی را به شما آموزش میدهیم . این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز نیز درست کنید . امیدوارم با تهیه این خوراک خوشمزه ... تصاویر برای طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر طرز تهیه خوراک بلدرچین مخصوص - نمناک namnak.com/خوراک-بلدرچین-مخصوص.p13811‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۱۶۹ نقد - ۴۵ دقیقه خوراک بلدرچین و طرز تهیه خوراک بلدرچین و خوراک بلدرچین طرز تهیه و کباب ... خوراک بلدرچین دستور پختی ساده دارد که برای میهمانی های مخصوص و ویژه ی شما خانم های ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر/‏ - ذخیره شده به گزارش مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز نیز درست کنید. امیدوارم با تهیه این خوراک خوشمزه رنگ و طعمی عالی به سفره ... خبر فوری-طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر www.khabarfoori.com/.../طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر‏ - ذخیره شده 18 مارس 2017 ... به گزارش ؛ این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز نیز درست کنید . امیدوارم با تهیه این خوراک خوشمزه رنگ و طعمی عالی به سفره هایتان ببخشین و از ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر – خبر خون - 000Webhost https://khabarkhan.000webhostapp.com/.../طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر/‏ 17 ژانویه 2017 ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی را به شما آموزش میدهیم . این غذا را میتوانید بدون فر و ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر 50o50.ir/.../5105-طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر.html‏ - ذخیره شده این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز نیز درست کنید . امیدوارم با تهیه این خوراک خوشمزه رنگ و طعمی عالی به سفره هایتان ببخشین و از خوردن این غذای خوشطعم در کنار ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر | باشگاه خبرنگاران | خبروان khabarone.ir/news/.../طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر‏ - ذخیره شده 22 فوریه 2017 ... در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی را به شما آموزش ... مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این غذا را میتوانید بدون فر و روی گاز ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر - سحرنیوز www.saharnews.org/طرز-تهیه-خوراک-بلدرچین-مجلسی-بدون-فر/‏ - ذخیره شده 22 فوریه 2017 ... مسیر شما : وب‌گردی : طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی بدون فر ... در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه خوراک بلدرچین مجلسی را به شما آموزش میدهیم. روشی ساده و مجلسی جهت تهیه بلدرچین!+عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../روشی-ساده-و-مجلسی-جهت-تهیه-بلدرچینعکس.html‏ - ذخیره شده روشی ساده و مجلسی جهت تهیه بلدرچین!+عکس طرز تهیه. بلدرچین را تمیز شسته و با کمی زعفران، کره و نصف ... مخلوط را درون کاغذ فویل قرار داده و در فر داغ می گذاریم تا برنج دم بکشد و یا اینکه آن را در روغن سرخ کنید. ... یک دستور خوشمزه و مجلسی برای خوراک بلدرچین!+عکس ... چجوری بدون عمل جراحی بینی خود را کوچک و خوش فرم کنیم.