مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسلا جان سرنشینان را نجات داد

[ad_1]
مفیدستان:

طبق تحقیق اخیر توسط American Lung Association (انجمن ریه آمریکا) خودروهای الکتریکی هر ساله با کم کردن حجم آلودگی هوا، جان هزاران نفر را نجات می‌دهند. اما خودروهای الکتریکی، پتانسیل‌های امنیتی بالایی دارند و به شیوه‌های دیگر نیز امنیت سرنشینان خود را تضمین می‌کنند که کمتر شناخته شده است.

صاحب نظران قبلا در مورد مفید بودن نداشتن موتور در جلوی خودروها در هنگام تصادفات سنگین صحبت کرده بودند اما در تصادف هولناک شب گذشته خودروی تسلا مدل S در Virginia، این نظریه را به صورت کاملا عملی اثبات کرد.

راننده خودرو تسلا مدل S P85D، که ترجیح داد نامش فاش نشود، شب گذشته در جاده‌ای در خارج از شهر نزدیک Quantico از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با درخت کنار جاده برخورد کرد. این شخص مطمئن نیست که دقیقا با چه سرعتی به درخت برخورد کرده است اما ظاهرا سرعت خودرو حدوداً 70 تا 100 کیلومتر بوده است.

از آنجایی که اندازه درخت بسیار بزرگ بوده است، اینگونه تصادفات معمولا مرگ‌بار است اما قسمت جلویی خودروی مدل S این شخص، شدت ضربه را کاملا مهار کرد. راننده بعد از تصادف در کمال صحت و سلامت از خودرو پیاده شد و با شرکت بیمه خود تماس گرفت! صورت وی تنها چند خراش سطحی برداشت و چند کبودی نیز روی سینهاش ایجاد شد ولی کاملا هوشیار و سالم بود.

وی در مصاحبه عنوان کرد: "اگر من سوار هر اتوموبیل دیگری بودم، این تصادف قطعا مرا کشته بود. زیر کاپوت خودرو تسلا، تقریبا هیچ دستگاه و یا قطعه سنگینی وجود ندارد وگرنه بر اثر این ضربه قطعا به داخل کابین سرنشین هل داده میشد. شرکت تسلا واقعا در زمینه امنیت خودروهایش سنگ تمام گذاشته است".

در قسمت جلوی خودرو تسلا مدل اس، محل ضربه گیری تعبیه شده است و از آنجایی که خودروهای الکتریکی موتور بزرگ  خودروهای بنزینی را ندارند، هنگام تصادف شدت ضربه‌های وارده را به خود می‌گیرد و کاملا مهار می‌کنند.

این راننده در ادامه عنوان کرد که هرگز خودروی دیگری به جز خودروهای شرکت تسلا سوار نخواهد شد و همین حالا نیز می‌خواهد خودروی بعدی خود را سفارش دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و عصر خودرو روح سرگردان در شهر شکار دوربین‌های ترافیکی شدتصاویر وقوع تصادف در بزرگراه زین الدین کشنده ولوو مرگ زن ۴۵ ساله را رقم زد حریق یک دستگاه اتوبوس مشخصات کلی هیوندای اکسنت شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند مشخصات کلی دنا شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند



لینک منبع :تسلا جان سرنشینان را نجات داد

تصاویر برای تسلا جان سرنشینان را نجات داد تسلا جان سرنشینان را نجات داد | ITIRAN www.itiran.com/امنیت-تسلا-در-تصادف‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... پس از یک تصادف هولناک تسلا توانست جان سرنشینان را نجات دهد. صاحب این خودرو گفت از این به بعد فقط تسلا سوار می‌شود. خودرو تسلا S در یک حادثه دلخراش جان دو سرنشین خود را نجات داد | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/2051‏ - ذخیره شده - مشابه 31 ا کتبر 2015 ... اما با وجودی که خود این اتومبیل تسلای مدل S در اثر این حادثه صدمه دیده بود، ظاهرا دو سرنشین آن جان سالم به در برده اند. کاپوت جلوی این خودرو مثل یک ... اقدام جالب تسلا در حفظ جان سرنشینان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../اقدام-جالب-تسلا-در-حفظ-جان-سرنشینان‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... شرکت تسلا تولید کننده و طراح خودروهای بدون سرنشین و نیمه اتومات، تکنولوژی فرا مدرن را برای ... نیاز به هشدار دوربین ها در مواقع ضروری به سرعت ترمز کرده و جان سرنشینان را حفظ کند. ... سیستم خودران تسلا جان یک مرد را نجات داد. سیستم خودران تسلا جان یک مرد را نجات داد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سیستم-خودران-تسلا-جان-یک-مرد-را-نجات-داد‏ 7 سپتامبر 2016 ... اما این بار سیستم ارائه شده توسط این کمپانی موجب نجات جان یک وکیل شده است. ... اقدام جالب تسلا در حفظ جان سرنشینان · کامیون های خودران ولوو به ... خودرو تسلا S در یک حادثه دلخراش جان دو سرنشین خود را نجات داد www.asrekhodro.com/.../خودرو-تسلا-S-در-یک-حادثه-دلخراش-جان-دو-سرنشین-خود-را-نجات-داد‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2015 ... عصر خودرو- معمولا خودروسازان علاقمند هستند که با آب و تاب در مورد نتایج موفقیت‌آمیز آزمایش‌های تصادف خودروهای ساخت خود صحبت کنند. اما به نظر ... سیستم خودران تسلا جان یک مرد را نجات داد - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../سیستم-خودران-تسلا-جان-یک-مرد-را-نجات-داد‏ - ذخیره شده رتبه: ۱۸% - ۷۳۴ نقد 7 سپتامبر 2016 ... تاکنون استفاده از سیستم‌های خودران موجب تصادفات مختلفی شده است که سیستم خودران کمپانی تسلا نیز در این زمینه مستثنی نیست. اما این بار ... خودرو تسلا S در یک حادثه دلخراش جان دو سرنشین خود را نجات داد - تی نیوز tnews.ir/news/969B51019337.html‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2015 ... معمولا خودروسازان علاقمند هستند که با آب و تاب در مورد نتایج موفقیت آمیز آزمایش های تصادف خودروهای ساخت خود صحبت کنند. اما به نظر می رسد این ... خوردوی خودران تسلا جان یک نفر را نجات داد - Digifarsi digifarsi.com/2016/08/.../خوردوی-خودران-تسلا-جان-نفر-را-نجات-دا/‏ - ذخیره شده 8 آگوست 2016 ... خودروی خودران تسلا جان یک نفر را نجات داد - رانندگی با سیستم انوپایلت - تصادف مرگبار در تصادف خودروی تسلا - مشخصه های ایمنی در خودروی ... راننده تسلا مدل S جان یک انسان را نجات داد - خودرو بانک www.khodrobank.com/.../راننده-تسلا-مدل-S-جان-یک-انسان-را-نجات-داد‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2017 ... راننده آلمانی تسلا مدل S پس از نجات دادن راننده فولکس واگن در حین حرکت با استفاده از خودروی سدان الکتریکی خود، به عنوان یک قهرمان.