مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر

[ad_1]
مفیدستان:

سفر به مراکش هم از طریق خطوط هوایی و هم کشتی امکان پذیر است، فقط این انتخاب به میزان بودجه ی شما بستگی دارد.

راهنمای سفر به مراکش

سفر به مراکش هم از طریق خطوط هوایی و هم کشتی امکان پذیر است، فقط این انتخاب به میزان بودجه ی شما بستگی دارد. اما قطعا این سفر می تواند یک تجربه ی تکرار نشدنی باشد. قبل از سفر خوب است برخی مسائل را بدانید و رعایت کنید.

نکات مهم برای سفر به مراکش
1. انتخاب راهنمای خوب

راهنمای سفر به مراکش

ممکن است که هزینه اش کمی بیشتر باشد اما سعی کنید یک راهنمای محلی خوب استخدام کنید. برای انتخاب می توانید از مردمان محلی نیز کمک بگیرید. تحقیقات گسترده ای در این مورد انجام دهید و سپس یک راهنمای خوب انتخاب کنید. وجود راهنمای حرفه ای لذت سفر و کسب تجربه ی شما را دو برابر می کند.

2. لباس مناسب داشته باشید

سعی کنید در این کشور ،لباس مناسبی به تن کنید که بدن شما را تا حد زیادی بپوشاند. همیشه چیزی بر روی سر خود قرار دهید. خانم ها حتما باید هنگام ورور به مساجد شال و یا روسری روی شانه ها و سر خود داشته باشند.

3. چانه زدن را فراموش نکنید

راهنمای سفر به مراکش

چانه زدن در مراکش هنگام خرید می تواند تجربه ی خوبی باشد زیرا با چانه زدن می توانید به قیمت های بسیار خوبی دست یابید.
قبل از خرید،
قیمت کالای انتخابی را از چندین مغازه بپرسید و سپس در مغازه ای که بهترین قیمت را ارائه می دهد،
از استعداد چانه زنی خود استفاده کنید.

4. بهداشت و تغذیه

همیشه دستان خود را با آب و صابون بشویید.
از آب بطری استفاده کنید و استفاده از یخ را فراموش کنید.
غذا و سبزیجات را به صورت کاملا پخته شده استفاده کنید.

چند نکته ی دیگر:

-اکثر مغازه ها و موزه ها در روز جمعه (بعد از ظهر) بسته می شوند زیرا آنروز را مقدس می دانند.

-تقریبا تمام مراکشی ها صمیمی و صادقانه هستند و جرم های خشونت آمیز بسیار نادر است.
با این حال عاقلانه است که محتاطانه عمل کنید.

-در رابطه با انعام دادن دقت لازم را داشته باشید
.مثلا در رستورانهای محلی 1$ برای هر شخص و در رستورانهای بهتر 3 تا 5$ باید انعام بدهید.

-کوه های اطلس شب هنگام بسیار سرد است.
اگر برای پیاده روی و یا کوهنوردی می روید، حتما لباس گرم بپوشید.

نون و آب

مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس اختلافات طبقاتی و تحصیلی در ازدواج چقدر مهم است؟ …اختلافات طبقاتی و تحصیلی در ازدواج مثلاً دختر تحصیل کرده که در خانواده ی متمکن و کدام سوغات کدام شهر؟ آکا سیق؛ تنگه جذاب و دیدنی در اردن آکاایران گذرگاه سیق به طول کیلومتر در میان صخره های روزنامه دنیای اقتصادروزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشوربامیه ارزش غذائی خواص و فرآوریهمان‌طور که توجه به افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح امری مهم و الزامی به سفر چهار روزه زمینی به ارمنستان سفرنامه …سلام به دوستان عزیز از کسانی که اطلاعات درست و کاملی دارند می خوام بپرسم که بهترین معرفی و دانلود رساله های آموزشی مصور رهبر معظم …خداوند سبحان در این ماه بافضیلت، میهمانى ویژه اى را براى تربیت روح ترتیب داده است به راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و …راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت …تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشداخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …آب درمانی برای یک بچه فیل معلول در تایلند را مشاهده می کنید به گزارش عصر ایران، آب عصر ایران زمستان رویایی در روسیه عکس عاشقانه ترین مقاصد دنیا به انتخاب نشنال جئوگرافیک عکس خط اختلافات طبقاتی و تحصیلی در ازدواج چقدر مهم است؟ آکا اختلافات طبقاتی و تحصیلی در ازدواج مثلاً دختر تحصیل کرده که در خانواده ی متمکن و مؤدبی کدام سوغات کدام شهر؟ آکا سیق؛ تنگه جذاب و دیدنی در اردن آکاایران گذرگاه سیق به طول کیلومتر در میان صخره های ماسه روزنامه دنیای اقتصاد روزنامه دنیای اقتصاد، پرمخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور سفر چهار روزه زمینی به ارمنستان سفرنامه ارمنستان لست سکند یک روز که داشتم در سایت من از دوستان تعجب میکنم که هدفشون از رفتن به ارمنستان با یکی دو معرفی و دانلود رساله های آموزشی مصور رهبر معظم انقلاب از طریقه ختم حدیث شریف کساء بر اساس دستورالعملی از آیت الله بهاءالدینی کتابی کاربردی با راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان راهنما و اخبار دانشگاههای ایران برای دانشجویان و متقاضیان ورود به دانشگاه راهنما و اخبار اولدوز توریسم، تور باکو ، تور سرعین ، ستاره صنعت گردشگری تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب آب درمانی برای یک بچه فیل معلول در تایلند را مشاهده می کنید به گزارش عصر ایران، آب درمانی نقد و بررسی هتل اورنج کانتی آنتالیا در این هتل به شدت توسط ایرانی ها مورد استقبال قرار گرفته است و دلیل آن شاید آفر آن توسط اغلب



لینک منبع :مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر

مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/gardeshgari/سفر-به-مراکش.html‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... سفر به مراکش هم از طریق خطوط هوایی و هم کشتی امکان پذیر است، فقط این انتخاب به میزان بودجه ی شما بستگی دارد. مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش تصاویر 6op.ir/search/?...مهم+ترین...کاربردی+ترین+نکات...سفر+به+مراکش+تصاویر‏ - ذخیره شده روش های شکنجه و اعدام در این زندان ها، به گونه ای است که سبب شد تا این مکان ها، جزء ترسناک ترین ها به شمار آیند. به گزارش روز پلاس ، امروزه با افزایش جرم وجنایت در ... مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده خبرگزاری ایسنا: مراکش تولید و خرید و فروش برقع (روبند) را به دلایل امنیتی ممنوع کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حالیکه این خبر به طور رسمی توسط مقامات ... مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش تصاویر - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...مهم+ترین...کاربردی+ترین+نکات...سفر+به+مراکش+تصاویر‏ خبرگزاری ایسنا: مراکش تولید و خرید و فروش برقع (روبند) را به دلایل امنیتی ممنوع کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حالیکه این خبر به طور رسمی توسط مقامات ... مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش تصاویر limopatogh.ir/search/?...مهم%20ترین%20و%20کاربردی%20ترین%20نکات%20برای%20سفر%2...‏ 16 ژانویه 2017 ... قاب خاطره، به همراه چهار پرنده سرامیکی. بهترین و ماندگارترین هدیه، برای کسی که دوستش دارید. ساخته شده با بالاترین کیفیت. طراحی متفاوت و خیره ... مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش تصاویر max-news.ir/search/?...مهم%20ترین%20و%20کاربردی%20ترین%20نکات%20برای%20سفر%2...‏ همه نکات خواندنی و جالب درباره مستربین معروف مستربین مرد معروف طنزهای کمیک است که در تمام دنیا شناخته شده است و بهترین کارهای طنز را از وی شاهد بوده ایم. مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر newzes.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده کد خبر: ۴۵۳۳۶۹ ۴۸۳ بازدید فدراسیون فوتبال مراکش رسما خبر لغو دیدار با ایران در امارات را تایید کرد. خبرگزاری فارس: فدراسیون فوتبال مراکش با انتشار خبری از ... نکات مهم قبل از سفر به مراکش - صفحه اول filmgt.xyz/articles/20254‏ - ذخیره شده نکات مهم قبل از سفر به مراکش \n \n \n. ... گردنبندی زیبا با ظاهری متفاوت ، نمادی از عشق و محبت، مناسب با هر سلیقه ای جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ... نکات کاربردی و مهم برای سفر لذت بخش با سالمندان+تصاویر - پورتال ... tnews.ir/news/b1fa78333457.html‏ نکات کاربردی و مهم برای اینکه سفر با سالمندان لذت بخش سود برای سفر با سالمندان هیچ محدودیت ... مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر. نکات کاربردی و مهم برای داشتن خواب خوب در سفر+تصاویر - مفیدستان mofidestan.ir/نکات-کاربردی-و-مهم-برای-داشتن-خواب-خوب-د/‏ 17 ژانویه 2017 ... وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه (داستانک) · مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای سفر به مراکش +تصاویر ... نکات کاربردی و مهم برای داشتن خواب خوب در سفر+ تصاویر ... اگر سفر شما به خارج از کشور است و می دانید که در آنجا با تداخل ساعت ... در مقصد نیز می توانید بهترین بالش که با شما سازگارتر است را ...