مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه (داستانک)

[ad_1]
مفیدستان:
مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تا کنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد او فرستادند.
مسئول خیریه: آقای وکیل ما در مورد شما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که الحمدالله از درآمد بسیار خوبی برخوردارید ولی تا کنون هیچ کمکی به خیریه نکرده‌اید. نمی‌خواهید در این امر خیر شرکت کنید؟

وکیل: آیا شما در تحقیقاتی که در مورد من کردید متوجه شدید که مادرم بعد از یک بیماری طولانی سه ساله، هفته پیش درگذشت و در طول آن سه سال، حقوق بازنشستگی‌اش کفاف مخارج سنگین درمانش را نمی‌کرد؟

مسئول خیریه: (با کمی شرمندگی) نه، نمی‌دانستم. خیلی تسلیت می‌گویم.

وکیل: آیا در تحقیقاتی که در مورد من کردید فهمیدید که برادرم در جنگ هر دو پایش را از دست داده و دیگر نمی‌تواند کار کند و زن و ۵ بچه دارد و سالهاست که خانه نشین است و نمی‌تواند از پس مخارج زندگیش برآید؟

مسئول خیریه: (با شرمندگی بیشتر) نه . نمی‌دانستم. چه گرفتاری بزرگی!

وکیل: آیا در تحقیقاتتان متوجه شدید که خواهرم سالهاست که در یک بیمارستان روانی است و چون بیمه نیست در تنگنای شدیدی برای تأمین هزینه‌های درمانش قرار دارد؟

مسئول خیریه که کاملاً شرمنده شده بود گفت: ببخشید. نمی‌دانستم اینهمه گرفتاری دارید.

وکیل: خوب. حالا وقتی من به اینها یک ریال کمک نکرده‌ام شما چطور انتظار دارید به خیریه شما کمک کنم؟

نقل مطالب و داستانها با ذکر منبع ، رعایت اخلاق و امانتداری است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستانهای کوتاه و آموزنده بعد از جنگ آمریکا با کره، ژنرال ویلیام مایر که بعدها به سمت داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستانهای کوتاه و آموزنده بعد از جنگ آمریکا با کره، ژنرال ویلیام مایر که بعدها به سمت دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات …واکنش ۵۱۰۰ خانواده به نامه های بی جواب وزیر راه و شهرسازی؛ داستانک،داستان کوتاه جالب داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک زیبا داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه عاشقانه داستانهای کوتاه و آموزنده بعد از جنگ آمریکا با کره، ژنرال ویلیام مایر که بعدها به سمت دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات دوازدهم واکنش ۵۱۰۰ خانواده به نامه های بی جواب وزیر راه و شهرسازی؛



لینک منبع :وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه (داستانک)

داستان های کوتاه پندآموز: وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه www.pandamoz.com/2015/11/post660.html‏ - ذخیره شده مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تا کنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد او ... تصاویر برای وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه (داستانک) وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/وکیل-پولدار-و-کمک-به-موسسه-خیریه-2/‏ داستانک داستان داستانهای کوتاه,داستانهای کوتاه,سرگرمی,سایت سرگرمی,داستانهای جذاب ... شما اینجائید:خانه » سرگرمی » وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه ... آخرین خبر | داستانک/ وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه akharinkhabar.ir/.../داستانک-وکیل-پولدار-و-کمک-به-موسسه-خیریه‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... بیتوته/ مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می‌کند و تا کنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. داستانک: وکیل پولدار - پاوه پرس www.pavehpress.ir/داستانک-وکیل-پولدار/‏ - ذخیره شده 23 ژانویه 2014 ... مسئولین یک موسسه خیریه متوجه شدند که وکیلی پولدار در ….. زندگی می کند و تاکنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از ... موسسه خیریه - داستانک؛ بهترین و جدیدترین داستان های کوتاه dastanak.8tag.ir/موسسه%20خیریه‏ - ذخیره شده تی من به اینها یک ریال کمک نکرده‌ام شما چطور انتظار دارید به خیریه شما کمک کنم؟ ... و دوستان ما در این موسسه خیریه از اول واقعا زود قضاوت کردیم که این وکیل پولدار در ... پونیلا - هیچوقت زود قضاوت نکن - ورود 130.185.76.16/post/120677/‏ - ذخیره شده مسئولین یک مؤسسه خیریه متوجه شدند که وکیل پولداری در شهرشان زندگی می کند و تا ... وبگاه داستانک داستان کوتاه و پندآموز ... وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه. وکیل پولدار - گروه کوهنوردی ردپا شیراز www.radepagroup.com/...داستانک/557-1390-11-11-13-31-50‏ - ذخیره شده وکیل پولدار. مسئولین یک موسسه خیریه متوجه شدند که وکیلی پولداری تاکنون حتی یک ریال هم به خیریه کمک نکرده است. پس یکی از افرادشان را نزد او فرستادند . داستانک - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/speedsoft.dastanak/?l=fa‏ - ذخیره شده وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه چهار سخنی که زاهد را تکان داد چه کسی موثرتر هست: زن یا مرد؟ ازدواج با بازیگر زن فوق العاده زیبا و طلاق گرانبهاترین دارایی های زنان ... پاندا رسا - رسانه دیجیتال www.pandarasa.ir/Tags?search=شماره+وکیل‏ وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه ,;dg \,gnhv , ;l; fi l,ssi odvdi وکیل پولدار و کمک به موسسه خیریه داستان سرگرمی داستانهای جذاب سایت سرگرمی داستانک داستانهای ...