مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری

[ad_1]
مفیدستان:

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی این ستاد بر تسریع اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بدون زحمت و هزینه برای مردم تأکید کرد.

به گزارش صبحانه،  یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور دستگاه‌های عضو ستاد، به بررسی دستورالعمل نحوه گردآوری و جمع بندی آمار و اطلاعات دستگاه های مختلف و اجرای طرح رجیستری تلفن همراه، اختصاص داشت.
اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری
به گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در این جلسه حبیب اله حقیقی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این دستورالعمل نکات مهمی مد نظر قرار گرفته که نشان دهنده اهمیت موضوع آمار است.

وی با بیان اینکه شاخص‌های سامانه باید با محتوای آمار تطابق داشته باشد افزود: دستگاه های عضو ستاد با اعلام نظرات خود در این رابطه اشکالات را به حداقل رسانند تا این دستورالعمل مورد وفاق همه اعضاء باشد.

همچنین حقیقی با بیان اینکه طرح رجیستری نیز باید دقیق، بدون ایجاد مشکل و هزینه برای مردم اجرایی شود، گفت: در مورد این طرح گام‌های محکم و موثری برداشته شده و مشکل عمده ای در میان نیست.

وی خواستار اجرای کنترل شده و منطقه ای این طرح شد و افزود: رجیستری باید در اسرع وقت برای موارد خاص یا برخی از انواع گوشی ها اجرا شود تا در مدت تعیین شده به اجرای کامل درآمده باشد و 100 درصد کشور را پوشش دهد.

در این جلسه عبادی معاون فرهنگی و پژوهش ستاد، به ارائه دستورالعمل نحوه گردآوری و جمع بندی آمار و اطلاعات دستگاه های مختلف پرداخت.

وی با بیان اینکه یکسان سازی دریافت آمار و اطلاعات ، حسب قانون صورت می پذیرد، گفت: این دستورالعمل وظایف هر دستگاه را برای تولید و ارائه آمار و اطلاعات تعیین می‌کند.

عبادی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی آماری قاچاق کالا و ارز باعث تقویت و ارتقای صحت، دقت و به هنگام سازی آمارهای رسمی و ثبتی قابل استفاده در ارائه آمار قاچاق و اطلاعات مرتبط با قاچاق خواهد شد.

در ابتدای جلسه نیز فلاح جوشقانی، نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارائه اقدامات انجام شده در رابطه با بررسی مراحل فنی و اجرایی موضوع رجیستری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه 120 میلیون سیم کارت در کشور وجود دارد که 80 میلیون آن فعال است، گفت: در حال ایجاد بانک اطلاعاتی کاملی از IMEI های موجود هستیم.

فلاح با بیان نیازمندی ها و انتظارات این طرح، افزود: این طرح به نحوی اجرا خواهد شد تا کمترین تأثیر بر کاربران شبکه و اپراتورهای تلفن همراه داشته باشد و از هرگونه پیچیدگی پرهیز شود.

منبع :  فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلود نرم افزار کامل و جامع شبیه ساز اندروید در کامپیوتر های شخصی می باشد که برای اجرای دانلود نرم افزار برش دقیق بی شک نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها در امر برش دقیق می باشد تمامی دستاورد مهمرویاندر درمان مبتلایان فلج اطفال و …روش های سلول درمانی بیماری های غضروف و استخواناخبار علمیرییس پژوهشگاه رویان ابزار رجیستری دانلود جدیدترین نرم افزارهای ابزار رجیستری شهر‌سخت‌افزار مراسم رونمایی نسل جدید مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی …این مقاله با استفاده از مقاله جداگانه در وبسایت تهیه شده است و در آن تلاش شده تا مدیریت منابع آب در ایران و جهان آکامدیریت منابع آب در ایران و جهان آب سر منشاء تولید تلاش و تمدن است خداوند در قرآن یک ارور رخ داد نرم افزارهای تخصصی تست سیستم درایوهای کامپیوتر و قطعات دیجیتالی نشریه کافه دیجیتالدانلود اجرا اندروید بر روی ویندوزموبایلنرم افزار آندرویددانلود شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز نرم افزار قدرتمندی برای شبیه دانلود بازی کانتر استریک ، به همراه جدیدترین …بازی کانتر استریک ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک آسان دانلود آسان پیامک سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه ارسال پیام صوتی، با درصد تخفیف گیفت کارت دانلود نرم افزار برش دقیق بی شک نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها در امر برش دقیق می باشد تمامی افرادی که دستاورد مهم«رویان»در درمان مبتلایان فلج اطفال و مغزی آکا روش های سلول درمانی بیماری های غضروف و استخواناخبار علمیرییس پژوهشگاه «رویان»دستاوردهای ابزار رجیستری دانلود جدیدترین نرم افزارهای ابزار رجیستری شهر‌سخت‌افزار مراسم رونمایی نسل جدید مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی برای برطرف این مقاله با استفاده از مقاله جداگانه در وبسایت تهیه شده است و در آن تلاش شده تا به شما مدیریت منابع آب در ایران و جهان آکا مدیریت منابع آب در ایران و جهان آب سر منشاء تولید تلاش و تمدن است خداوند در قرآن کریم به یک ارور رخ داد نرم افزارهای تخصصی تست سیستم درایوهای کامپیوتر و قطعات دیجیتالی نشریه کافه دیجیتال مهارتهای هفتگانه مقاله مهارتهای هفتگانه به نام خدا مهارتهای هفتگانه نقش و اهمیت رجیستری رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دانلود اجرا اندروید بر روی ویندوز … نرم افزار آندروید دانلود شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز نرم افزار قدرتمندی برای شبیه سازی دانلود بازی کانتر استریک ، به همراه جدیدترین سرورهای سلام و خسته نباشید من وقتی سرور رو اد میکنم حدودا نفر توشه، وقتی کانکت میشم به



لینک منبع :اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری

اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951028000737‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی این ستاد بر تسریع اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بدون زحمت ... اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31672463‏ 17 ژانویه 2017 ... اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری. به گزارش بی باک نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی ستاد مرکزی ... اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بدون زحمت و هزینه برای مردم - تماس نیوز www.tamasnews.com/.../اجرای-طرح-رجیستری-تلفن-همراه-بدون-زحمت-و-هزینه-برای-مردم‏ 17 ژانویه 2017 ... حقیقی با بیان اینکه طرح رجیستری باید دقیق، بدون ایجاد مشکل و هزینه برای مردم اجرایی شود، گفت : رجیستری باید برای موارد خاص یا برخی از ... اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری - بیا تو اخبار www.bia2akhbar.com/details.php?id=5101051‏ رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد اجرای دقیق و بدون هزینه ... peransis.xyz/.../رئیس-ستاد-مبارزه-با-قاچاق-کالا-و-ارز-خبرداد-اجرای-دقیق-و-بدون-هزینه-طرح-رجیستری‏ عبارت رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری در بین اطلاعات کلیه وب سایتها جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده ... طرح رجیستری :: ITanalyze itanalyze.com/tag/طرح%20رجیستری‏ - ذخیره شده - مشابه قاسم خورشیدی اجرای طرح رجیستری موبایل را ابتدای تابستان ۹۶ اعلام کرد. ... مبادرت به عرضه کالا می‌کنند پیگیری شود و هیچ فروشگاهی نتواند بدون داشتن این نماد اعتماد مبادرت به .... عده‌ای افراد سودجو در بازار موبایل به‌غلط از مردم هزینه رجیستری دریافت می‌کنند و به آن‌ها اعلام می‌کنند ..... زمانبندی دقیق در یکی از ادارات کل دنبال می شود. اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری - espeli.ir www.espeli.ir/item/.../اجرای+دقیق+و+بدون+هزینه+طرح+رجیستری‏ - ذخیره شده رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی این ستاد بر تسریع اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بدون زحمت و هزینه برای مردم ... اجرای دقیق و بدون هزینه طرح رجیستری | خبرگزاری فارس vista.ir/net/1614783‏ رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یکصد و شانزدهمین جلسه اعضای اصلی این ستاد بر تسریع اجرای طرح رجیستری تلفن همراه بدون زحمت و هزینه برای مردم ... برای رجیستری موبایل پولی پرداخت نکنید! - اقتصادوما eghtesadoma.com/.../برای-رجیستری-موبایل-پولی-پرداخت-نکنید‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2017 ... طرح رجیستری (ثبت گوشی تلفن همراه) مراحل اجرای آزمایشی را می‌گذراند. ... را بگیرند بنابراین اگر فروشنده‌یی از خریداران درخواست هزینه رجیستری کند مجرم ... شد این موضوع غیرقانونی است و تمام گوشی‌ها بدون هیچ‌گونه هزینه‌یی، رجیستری می‌شوند. ... پولی رونق نمی‌گیرد/ آمار دقیقی از خانه‌های خالی از سکنه در تهران نداریم ... آخرین قیمت تمامی گوشی‌ها قبل از اجرای طرح رجیستری - جی اس ام www.gsm.ir/.../آخرین-قیمت-تمامی-گوشی‌ها-قبل-از-اجرای-طرح-رجیستری/‏ - ذخیره شده 11 جولای 2016 ... اگر به خاطر داشته باشید، زمزمه‌های اجرای طرح رجیستری موبایل مدت‌ها بود که شنیده می‌شد. از شهریور ... گوشی, قیمت بدون گارانتی, قیمت گارانتی رسمی.