مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟

[ad_1]
مفیدستان:
موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟

خبرگزاری آریا - اولین بار، لنوو بود که از یک طرح مفهومی به نام CPlus در جریان برگزاری مراسمی که به دو تلفن همراه Moto X و Phab 2 Pro اختصاص داشت رونمایی کرد. این طرح البته نه یک تصویر و عکس، بلکه نمونه ای واقعی و کارآمد بود که در سالن مراسم حضور داشت و خبرنگاران می توانستند آن را خودشان تست کنند.
با این حال، CPlus صرفا یک نمونه آزمایشی است و نه بیشتر، اما همان قطهخ توانست تا آتشی به جان توسعه دهندگان موبایل بیاندازد و آن ها را مجبور به ساخت اسمارت فون هایی کند که نه تنها خم می شوند، بلکه به راحتی دور دست می پیچند.
موبایل های امروزی ما به همان اندازه که قدرتمند و قوی شده اند، به همان اندازه هم در قالب مستطیلی خودشان اسیر مانده اند و این مسئله اصلا به چشم ما نمی آید. به همین خاطر وقتی یک تلفنی می آید که انعطاف کامل دارد و می توان آن را به دور دست پیچید، صنعتی به این بزرگی را تحت تاثیر خود قرار می دهد، حتی اگر آنچه که نمایش داده شده یک مدل آزمایشی باشد.
چرا ما نیازمند تلفن های تاشو و خمیده خواهیم شد؟
انعطاف پذیری و تاشو بودن تلفن ها، از لحاظ بصری جذابیت های بالایی دارد، چون معمولا عادت داریم سخت افزارهای مان قطعات مستحکم و ساخته شدن از آهن، شیشه و پلاستیک های ضخیم باشند. آن هایی هم که تا می شوند، مثل لپ تاپ ها، به کمک لولا این قابلیت را دارند. اما جدا از همه کارهایی که طراحان و دانشمندان برای امکان پذیر شدن این طرح انجام می دهند، آیا واقعا کاربردی هم برای آن ها وجود دارد؟
در واقع، بله، حداقل یک سری قابلیت ها همین حالا هم شناخته شده اند. تا کردن یک دستگاه به شما اجازه می دهد حجم آن را کاهش دهید و راحت تر آن را حمل کنید. تصور کنید موبایلی داشته باشید با ضخامت و ابعاد تلفن فعلی تان ولی موقعی که باز شود، نمایشگرش اندازه تبلت شود.
موبایل های امروزی ما به همان اندازه که قدرتمند و قوی شده اند، به همان اندازه هم در قالب مستطیلی خودشان اسیر مانده اند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی مقالات منتخبدر بسیاری از شرایط داده ها در منابع مختلفی قرار دارند و یکپارچه نمودن آنها برای بدست مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی مقالات منتخب مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی آشنایی با رشته مدیریت خدمات بهداشتی ودرمانی وتازه ترین اخبار



لینک منبع :موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟

تصاویر برای موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ - دیجیاتو digiato.com/article/.../موبایل-های-منعطف-جذاب-هستند،-اما-آیا-وا/‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... اولین بار، لنوو بود که از یک طرح مفهومی به نام CPlus در جریان برگزاری مراسمی که به دو تلفن همراه Moto X و Phab 2 Pro اختصاص داشت رونمایی کرد. موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ www.aryanews.com/.../موبایل-های-منعطف-جذاب-هستند،-اما-آیا-واقعاً-کاربردی-هم-دارند؟‏ 17 ژانویه 2017 ... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ خبرگزاری آریا - اولین بار ، لنوو بود که از یک طرح مفهومی به نام CPlus در جریان برگزاری ... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ - خبرگزاری ... tnews.ir/آریا-نیوز/ccef78259207.html‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - اولین بار، لنوو بود که از یک طرح مفهومی به نام CPlus در جریان برگزاری مراسمی که به دو تلفن همراه Moto X و Phab 2 Pro اختصاص ... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ www.akhbarjo.ir/638495/موبایل-های-منعطف-جذاب-هستند،-اما-آیا-واق.html‏ موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ newzes.ir/search/?...موبایل%20های%20منعطف%20جذاب%20هستند،%20اما%20آیا%20واقعاً%20...‏ ال‌جی برای تولید پنل‌های OLED منعطف با کمپانی‌های گوگل، اپل و مایکروسافت همکاری می‌کند و تولید انبوه این پنل‌ها را از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد. بنا بر گزارش‌های ... نکات جالب نهفته در رنگ دود خودرو – های یو hiu.ir/نکات-جالب-نهفته-در-رنگ-دود-خودرو/‏ 17 ژانویه 2017 ... اما آیا می دانستید که از رنگ دود خارج شده از اگزوز می توان به ماهیت مشکل در موتور خودرو پی برد؟ ... دود تیره‌تر قابل مشاهده به علت به هم خوردن مخلوط سوخت و هوا و در زمانی است که .... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ www.bestofday.ir/notification/text/201701172002189537‏ 17 ژانویه 2017 ... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟ خبرگزاری آریا - نخستین بار، لنوو بود که از یک طرح مفهومی به نام cplus در جریان ... زنجان قهرمان لیگ بوچیا - پرسیار porsyar.com/key/زنجان-قهرمان-لیگ-بوچیا‏ ... ◇قنبری: بوچیا قدمتی 50 ساله دارد · ◇رقابت‌های قهرمانی کشور بوچیا برگزار می‌شود ... ◇ورزش بوچیا گلستان گرفتار کمبودهای بی پایان و کم توجهی های آزاردهنده ... خیابان - 4 - پرسیار porsyar.com/key/4/خیابان‏ ◇خودرو خاص در خیابان های تهران/ عکس · ◇تنگ‌ترین خیابان جهان + عکس · ◇اسکلت های غمگین در خیابان ... موبایل های منعطف جذاب هستند، اما آیا واقعاً کاربردی هم دارند؟