مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد

[ad_1]
مفیدستان:

تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین‌المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده‌است،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر را از پاهای خود گرفته تا به علاقمندان نشان دهد راهپیمایی فضایی چه حس و حالی دارد.

براساس گزارش بیزینس اینسایدر، توماس پسکه فضانورد آژانس فضایی اروپا که در حال حاضر در ایستگاه بین‌المللی فضایی سکونت دارد، هرروز یک تصویر از زندگی و فعالیت‌های روزانه‌اش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

راهپیمایی فضایی

این تصویر از ارتفاع 400 کیلومتری از زمین و در حین اجرای راهپیمایی فضایی به منظور تعویض و تعمیر قطعات مختلف ثبت شده‌است و پسکه در توضیح آن در توئیتر خود نوشته‌است: راهپیمایی فضایی این‌شکلی است: 400 کیلومتر فضای خالی زیر پاهایتان.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شهریور ۸٧ زیتونجملات بسیار زیباازدخترایرونی روی این جملات فکر کنیم دل تنها عضوی است کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوالسلام، یک مورد که برای بنده جای سوال دارد این است که چرا هرجایی از اینطور بحث ها می شود شهریور ۸٧ زیتون زمزم سیاست ازخاطرات مفسرقرآن جناب هاشمی رفسنجانی درزمان حضرت امام خمینی که آیت الله کدام آیه قرآن درباره حجاب است؟ شهر سوال سلام، یک مورد که برای بنده جای سوال دارد این است که چرا هرجایی از اینطور بحث ها می شود برخی



لینک منبع :تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد

تصاویر برای تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد - همشهری hamshahrionline.ir/details/359053/Science/space‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین‌المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده‌است،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر ... تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/17/1607144‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین‌المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده‌است،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر ... تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد - پژوهشگاه فضایی ایران isrc.ac.ir/index.php/news/news-and.../2162-1395-10-29-12-04-22.html‏ 17 ژانویه 2017 ... فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین‌المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده‌است،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر را از پاهای خود ... تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد - بازدید https://buzdid.ir/.../تصویر-روز:-راهپیمایی-فضایی-چنین-حسی-دارد?...‏ - ذخیره شده همشهری آنلاین: فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده است، در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر را از پاهای خود ... تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد | فضانورد فرانسوی - قطره www.ghatreh.com/news/.../تصویر-روز-راهپیمایی-فضایی-چنین-حسی-دارد‏ 17 ژانویه 2017 ... فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده است، در حین انجام راهپیمایی فضایی ا. تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../تصویر-روز-راهپیمایی-فضایی-چنین/.../6185719/‏ فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده است، در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر را از پاهای خود گرفته تا به ... تصویر روز: راهپیمایی فضایی چنین حسی دارد | سرویس خبری servicekhabari.com/381474‏ 17 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضانورد فرانسوی ایستگاه فضایی بین‌المللی که برای اولین بار به فضا سفر کرده‌است،‌در حین انجام راهپیمایی فضایی این تصویر ... راهپیمایی فضایی+عکس www.eghtesadnews.com/بخش.../158965-راهپیمایی-فضایی-عکس‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2017 ... توماس پسکه فضانورد فرانسوی آژانس فضایی اروپا فضانورد فرانسوی که ... خود گرفته تا به علاقمندان نشان دهد راهپیمایی فضایی چه حس و حالی دارد. راهپیمایی فضایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/راهپیمایی_فضایی‏ - ذخیره شده - مشابه فضانوردان در هنگام راهپیمایی فضایی ممکن است با «کابل عایق اطمینان» به ... در چنین سرعتی، انرژی جنبشی ذرات بسیار کوچک مانند یک قطعه فلز ریز یا حتی یک ذره ... درون لباس و خفگی و مرگ سریع فضانورد در اثر کمبود اکسیژن (هیپوکسی) وجود دارد. ... در خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی به مدت ۵۶ روز کردند و متوجه شدند استخوان ...