مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد

[ad_1]

سیم‌کارت‌های کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مروری بر جدیدترین قیمت سیم‌کارت‌ گویای آن است که سیر افزایش قیمت خط‌های کد ۱ افزایش گرفته و مرز سه میلیون تومان را هم رد کرده است. بدین ترتیب در حال حاضر برای خرید یک خط کد یک در بازار موبایل و سیم‌کارت حداقل قیمتی که لحاظ می‌شود رقمی حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که البته این رقم براساس موضوعاتی مانند برند بودن شماره قابل افزایش است.
 
خط‌های کد ۲ نیز این روزها به قیمتی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده‌اند و سیم کارت کد ۳ همراه اول در بازار با بهایی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
 
کدهای ۴ و ۵ نیز به ترتیب براساس میزان رند بودن شماره قیمت‌هایی بالغ بر ۸۰۰ و ۶۵۰ هزار تومان دارند.
 
سیم‌کارت‌های کد ۶ هم‌اکنون در بازارهایی بیش از ۶۰۰ هزار تومان دارند و خط‌های کد ۷ با قیمتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شوند.
 
اما در ارتباط با خط‌های جدیدتر همراه اول، در حال حاضر سیم‌کارت دائمی ۰۹۱۲ با کد ۸ در صورت صفربودن شماره قیمتی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که در صورت کارکرده بودن این خط این رقم به حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.
 
سیم‌کارت کد ۹ نیز این روزها حداقل ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد که اگر به ندرت خط کار کرده آن نیز در بازار وجود داشته باشد بهای آن به کمتر از ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.
 
خط‌های کد صفر همراه اول که جدیدترین شماره‌های واگذار شده اپراتور به‌شمار می‌روند هم در حال حاضر با قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند.
 
از سوی مسوولان انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی و فعالان بازار همچنان مانند ماه‌های قبل شرایط عرضه و تقاضا و کمبود کدهای قدیمی در بازار عمده‌ترین دلیل گرانی سیم‌کارت اعلام می‌شود. با این وجود طی چند ماه گذشته و در شرایطی که فعالان این صنعت به‌طور دائم از رکود بازار گلایه دارند، قیمت سیم‌کارت و به ویژه کد ۱ افزایش قابل توجهی داشته است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 آگوست 2016 ... سیمکارت کد یک 3میلیونی شد. سیمکارتهای کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کردهاند. به گزارش مشرق، مروری ...بدین ترتیب در حال حاضر برای خرید یک خط کد یک در بازار موبایل و سیمکارت حداقل قیمتی که لحاظ میشود رقمی حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که البته این رقم ...سیمکارتهای کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کردهاند. به گزارش مشرق، مروری بر جدیدترین قیمت سیمکارت گویای آن است که ...29 آگوست 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مروری بر جدیدترین قیمت سیمکارت گویای آن است که سیر افزایش قیمت خطهای کد ۱ افزایش گرفته ...29 آگوست 2016 ... سیم کارت های کد 1 دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون ... سیم کارت کد 1 سه میلیونی شد ... سیم کارت کد یک 3میلیونی شد29 آگوست 2016 ... سیمکارتهای کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کردهاند.ایرانسل امکان ارتقای غیرحضوری سیمکارت معمولی به سیمکارت نسل چهارم خود با شمارهگیری کد دستوری را فراهم کرد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، مشترکان ایرانسل ...با اتمام کار طراحی و انتقال پایگاههای دیتا، سامانه اپراتورهای تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) راهاندازی شد. با راهاندازی این سامانه ...دولت بهار: سیمکارتهای کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری دولت بهار: سیمکارت کد یک 3میلیونی شد.29 آگوست 2016 ... بازار ظهر دوشنبه هشتم شهریور ماه 1395 خبر سیمکارت کد یک 3میلیونی شد.
updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد

سیم‌کارت کد ۱ سه میلیونی شد - ایسنا www.isna.ir/news/95060804850/سیم-کارت-کد-۱-سه-میلیونی-شد‏ - ذخیره شده 29 آگوست 2016 ... بدین ترتیب در حال حاضر برای خرید یک خط کد یک در بازار موبایل و سیم‌کارت حداقل قیمتی که لحاظ می‌شود رقمی حدود سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است ... سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1095068‏ سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/06 /08 ساعت انتشار:16:54:49 بازدید:471بار کد خبر: DEN-1095068 ... سیم‌کارت کد یک، 3 میلیونی شد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5758296/سیم‌کارت-کد-یک-3-میلیونی-شد‏ 29 آگوست 2016 ... سیم‌کارت‌های کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کرده‌اند. سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد. به گزارش گروه وبگردی ... سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد - دفتر پژوهشی مد و فشن rkhi.ir/rss-khon/سیم‌کارت-کد-یک-3میلیونی-شد/‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... بدین ترتیب باب زمان حال و ماضی حاضر برای خرید یک حروف کد یک مدخل سرپوش تیمچه موبایل و سیم‌کارت لااقل و حداکثر قیمتی که ملاحظه می‌شود ... اخبار کوتاه داخلی - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=542600‏ برنج هسته‌ای با پرتوتابی گاما روی رقم های بومی طارم و هاشمی تولید شده و مانند برنج بومی خوش پخت و خوش عطر و طعم است. ۲۶۰۰شرکت ... سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد. رویداد - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/news/14981581/رویداد‏ 30 آگوست 2016 ... سیم‌کارت کد یک، 3میلیونی شد ایسنا: سیم‌کارت‌های کد یک دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه‌ میلیون تومان پیدا کرده‌اند. مروری بر ... قیمت سیم کارت www.simcart.com/قیمت-سیم-کارت‏ - ذخیره شده - مشابه و Z4 و شمش طلای یک کیلوگرمی ایرانسل به آنان اهدا شد. 17 : 0 : 20 - ۱۳۹۶ هجدهم ... سیم کارت همراه اول - کد 1, 3,950,000 تومان, 4,000,000 تومان. سیم کارت همراه اول - کد 2 ... تجارت سیم کارت: پر از سود و سود و سود - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../تجارت-سیم-کارت-پر-از-سود-و-سود-و-سود‏ - ذخیره شده 1 مه 2014 ... به طورمثال ، سیم کارت های دائمی همراه اول که با رقم "یک "شروع می شوند گرانترین و سیم کارت ... را به صورت اقساط بپردازید که البته قیمت تمام شده سیم کارت خریداری شده بستگی به تعداد اقساط ... کد. قیمت. یک با شماره رند دائمی همراه اول صفر. 29 میلیون تومان. یک با شماره معمولی دائمی همراه اول کارکرده. 3میلیون تومان. خبرگزاری جمهوری اسلامی - ساماندهی 3میلیون سیمکارت با هویت مخدوش https://www3.irna.ir/fa/News/82408187/‏ - ذخیره شده 30 ژانویه 2017 ... ... در یک ماه اخیر سه میلیون و 100 هزار سیم کارت با هویت مخدوش ساماندهی شده ... مشترکان هر کدام از اپراتورهای تلفن همراه باید کد ملی و شماره تلفن همراه ... نقشه دولت بری حذف کارت سوخت افشا شد - رادیکال خبر www.radicalkhabar.ir/search/?...نقشه%20دولت%20بری%20حذف%20کارت%20سوخت%20افشا%20شد...‏ سیم‌کارت کد یک سه میلیونی شد ... سیم‌کارت‌های کد ۱ دائمی همراه اول این روزها در بازار قیمتی بیش از سه میلیون تومان پیدا کرده‌اند. ... سیم‌کارت کد یک 3میلیونی شد.