مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه شهروندی یک پیشنهاد آبکی

[ad_1]
یک پیشنهاد آبکی: آبخوری‌های عمومی از قدیم به‌صورت یک منبع آب با لیوان‌های آلومینیومی یا برنجی در ذهن ما ایرانی‌ها نقش بسته اسـت، اما بعد از چند سالی تغییر کردند و حالا کمی بهداشتی‌تر شدند. در حال حاضر در تمام مراکز خصوصی یا عمومی یک آبخوری با تعدادی لیوان موجود اسـت اما یک مشکل وجود دارد این‌که وقتی برای آب خوردن لیوان یکبار مصرف برمی‌داریم به‌جای یکی، یکدسته جدا می‌شود که کار را مشکل می‌کند اگر آنها را دور بیندازیم اسراف اسـت اگر سر جایش بگذاریم که دستمالی شده و غیربهداشتی اسـت پس می‌ماند یک کار ساده که سازنده‌های این دستگاه‌ها محبت کنند طراحی آن را طوری انجام دهند که هنگام برداشتن واقعا یک لیوان جدا شود البته سازندگان این لیوان‌های پلاستیکی هم باید در تولید آن دقت بیشتری کنند با همین دو راهکار کلی از اسراف جلوگیری می‌شود و سطح انتقال بیماری هم کاهش می‌یابد.

سنت خوب: صله رحم یعنی پیوستن و سلوک داشتن با خویشاوندان که حتی در قرآن هم به آن اشاره شده اسـت. در قدیم مردم وقت بیشتری داشتند و می‌توانستند هر هفته یا هر ماه به منزل هم رفته و از حال همدیگر باخبر شوند اما با پیشرفت علم و فناوری و شبکه‌های اجتماعی این رفت و آمدها کمتر شده و دیگر مردم خیلی کم به منزل هم می‌روند. اما باز هم این دلیل نمی‌شود که ما این سنت خوب را به فراموشی بسپاریم حتی در همین شبکه‌های مجازی هم می‌توان گروه‌های خانوادگی تشکیل داد و از حال و روزگار هم باخبر شد. البته یک دلیل دیگر هم که این فاصله را بین خانواده‌ها ایجاد کرده شرایط مالی و خانه‌های کوچک اسـت که باز هم می‌توان با برنامه‌ریزی‌های کم‌خرج و دورهمی‌های ساده در پارک و... همدیگر را ملاقات کرد.

ضمیمه چاردیواری- اعظم سادات سیدبرقی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

۱۰ فیلم مورد علاقه مسعود فراستیاقای فراستی از سینما اطلاعات بسیار بالایی دارندولی متاسفانه یک منتقد لمپن هستند که من و تو هم قرار است سریال بسازدناشناس یک بار جوابت رو دادم پارسینه چاپ نکرد اولا شبکه من و تو شبکه دولت انگلیس نیستآموزش ابتدایی را دریابید که دانشگاه دیر است امام …رازهای تربیت یک کودک مؤدب استعدادهای ذاتی کودک و لزوم نظارت والدین باهوش‌ترین بچه ترانه توهین آمیز دیگری از شاهین نجفی – مرد روززندگی خانواده سلامت ورزش مادرِ سه پسر لذت آشپزی روز شمار یک پسر مجرد در تهران پارسی نیوزمشرق نیوز کریم انصاری فرد گل خود در بازی این هفته تیمش را به هم تیمی مصدوم خود تقدیم نظرات داوطلبان درباره کنکور دکتری سراسری نیمه …ندا واقعا تعجب میکنم از زمان بندی مسئولان محترمتو دفترچه اول یک ساعت زمان الف شرمندگی و سکوت گوهر گرانی است که به هر …بنده، هم مسلمان هستم و هم باسواد به همین علت، یک جمله را، از یک متن ۱۰۰ صفحه ای بیرون تسهیلات مربوط به جانبازان زیر درصدهر چند در قوانین استخدامى جانبازان زیر درصد ، تمامى وزارتخانه هاى دولتى ملزم می الف طنز فیش حقوقی جواد ظریف عکسفیش حقوقی دکتر جواد ظریف افشاگری شد این اتفاق پس از آن افتاد که یک شهروند تهرانی، روز



لینک منبع :توصیه شهروندی یک پیشنهاد آبکی

توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی - جام جم jamejamonline.ir/online/.../توصیه-شهروندی-یک-پیشنهاد-آبکی‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... برچسب‌ها : پیشنهاد خوب سیدبرقی سنت خوب زندگی به زبان آدمیزاد توصیه شهروندی چاردیواری جام جم سرا توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی. توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی www.tebyan.net/NewIndex.aspx/index.aspx?pid=934&articleID...‏ 10 ا کتبر 2016 ... یک پیشنهاد آبکی : آبخوری‌های عمومی از قدیم به‌صورت یک منبع آب با لیوان‌های آلومینیومی یا برنجی در ذهن ما ایرانی‌ها نقش بسته است، اما بعد از چند ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی - جام جم آنلاین worldcup.tnews.ir/جام-جم-آنلاین/160770817436.html‏ - ذخیره شده در این ستون می خواهیم هر هفته به چند مورد از رفتارهای اجتماعی بپردازیم که هر روز با آن سرو کار داریم و شاید خودمان از انعکاس آن در نگاه دیگران بی خبر باشیم. همه ما هر روز ... توصیه شهروندی یک پیشنهاد آبکی - روزنه rozane.avablog.ir/post/4152/توصیه+شهروندی+یک+پیشنهاد+آبکی‏ 9 دسامبر 2016 ... یک پیشنهاد آبکی: آبخوری‌های عمومی از قدیم به‌صورت یک منبع آب با لیوان‌های آلومینیومی یا برنجی در ذهن ما ایرانی‌ها نقش بسته اسـت، اما بعد از چند ... توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../توصیه-شهروندی-بلند-صحبت-کردن‏ 15 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن. بلند صحبت کردن: بلند صحبت ... 15 شهریور 1395 16:18. تصویر توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی ... توصیه شهروندی / آپارتمان نشینی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/online/.../توصیه-شهروندی-آپارتمان-نشینی‏ - ذخیره شده 29 آگوست 2016 ... توصیه شهروندی/ به منابع طبیعی احترام بگذاریم. دوشنبه 1 ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی ... توصیه های شهروندی /ا حترام به دو گل باغ زندگی. هرلحظه، توصیه شهروندی / سلام کردن harlahze.com/اخبار-اجتماعی/توصیه-شهروندی--سلام-کردن‏ 5 سپتامبر 2016 ... این کار بتدریج یک عادت فرهنگی می‌شود که می‌توان آن را به نسل‌های بعدی به همین شیوه انتقال داد. بسیاری از ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی. خبرگزاری آریا - تومور 10 کیلوگرمی از بدن یک زن خارج شد www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=933684...از...یک...‏ 22 ژوئن 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین ، تومور 10کیلوگرمی از جدار شکم یک زن 34 ساله که با تشخیص «فیبروماتوزیس» در ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی. سالمندی و شکستگی لگن - جام جم آنلاین jjm.ir/sara/970134344318885915/سالمندی-و-شکستگی-لگن‏ 24 مارس 2013 ... یک میلیون و 700 هزار سالمند ،زیر خط فقر. شنبه 4 خرداد 1392 14:38. بیمارداری با عشق و ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی · چرا با دیگران سازش ... فرهنگ خواستگاری - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/285277/‏ - ذخیره شده 26 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین، ازدواج یک سنت الهی است که در هر قوم و ملیتی با آداب و رسوم خود انجام می‌شود. در واقع ... توصیه شهروندی/ یک پیشنهاد آبکی.