مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر

[ad_1]

در اینجا نمونه ای از درست کردن جلد دفتر با چرم را آموزش داده ایم

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر

نحوه درست کردن جلد چرمی


درست کردن این دفتر با جلد چرمی یکی از آسان ترین خودآموزها در زمینه صحافی بود که پیدا کردم و امیدوارم دوست داشته باشید.

 آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه


وسایل لازم :
    ۸ عدد کاغذ A4 یا کاغذ طراحی با همین سایز
    یک کارت بانکی٬ برای انداختن تا
    مداد
    تیغ دسته دار یا کاتر
    قیچی
    نخ چرم دوزی - نخ موم خورده که محکم و با دوام اسـت برای این کار مناسب می باشد.
    1/8 – 3/16 سوراخ کن
    چرم
    چسب
    خط کش

مراحل ساخت :

 آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

وسایلی که برای درست کردن جلد چرمی دفتر نیاز دارید

 آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

ابتدا کاغذهایتان را به اندازه مورد نیاز برش زده و از وسط تا بزنید


کاغذ هایتان را از وسط  ببرید٬ طوری که اندازه هر کدام از آنها ۲۱/۵ *۱۴ سانتیمتر بشود. سپس آنها را به دو دسته تقسیم کنید و هر دسته را از وسط تا بزنید.

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

وسط خط تا و هم تراز هم با پانچ دو تا سوراخ بزنید


محلی را که می خواهید هر دو دسته ی کاغذ را سوراخ کنید٬ علامت کوچکی بزنید که هم تراز هم باشند. سوراخ ها را دقیقا وسط خط تا ایجاد کنید. برای این کار از پانچ استفاده کنید.

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

تکه چرم را از اندازه کاغذها بزرگتر برش زده و با پانچ سوراخ کرده و لبه اضافه چرم را با کاتر برش زده


یک تکه چرم ۱۴*۲۸ سانتیمتر ببرید. و مطابق عکس های بالا٬ جای سوراخ های آن را مشخص کنید و با کمک پانچ سوراخ نمایید. در نظر داشته باشید٬ طول این جلد چند سانتیمتر از کاغذ ها بشتر اسـت و اضافه آن به عنوان درب روی طرف دیگر چرم بر می گردد و قرار اسـت با بند بسته شود. برای همین٬ در کناره ی چرم٬ جایی را با کاتر برش دهید تا بند دفترتان از آنجا رد شود.

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

با نخ ضخیم موم اندود٬ دو دسته کاغذ را به جلد چرمی گره بزنید

 آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

نواری باریک و بلند از چرم آماده کرده و انتهای آن را با چسب مخصوص دباغی بچسبانید


نواری از چرم به طول ۴۰ سانتیمتر و باریکه ی ۱سانتیمتر ببرید. سر این نوار چرمی را از برش هایی که در کناره ی جلد دفتر داده اید٬ رد کنید و سپس با چسب مخصوص دباغی انتهای آن را ثابت کنید.

  آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه

مانند شکل می توانید نوار را به دور دفتر ببندید

مانند شکل بالا می توانید نوار را به دور دفتر ببندید. این دفتر را در سایز دلخواه خودتان٬ یا با اندازه های داده شده درست کنید.

بردوک

اخبارمرتبط :

عکس پدر روی جلد دفتر پسر

آموزش کاردستی ساده تزیین جلد کتاب + تصاویر

واکنش نسبت به تصویر روی جلد بستنی!+عکس

شخصیت سازی با جلد مجله! +تصاویر بسیار جالب

عکس دیدنی زوج بازیگر روی جلد یک نشریه! +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسهتصاویر



لینک منبع :آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر

تصاویر برای آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر ... www.niksalehi.com/.../آموزش-درست-کردن-دفتر-با-جلد-چرمی-برای-دا.html‏ - ذخیره شده 18 سپتامبر 2016 ... نحوه درست کردن جلد چرمیدرست کردن این دفتر با جلد چرمی یکی از آسان ترین خودآموزها در زمینه صحافی بود که پیدا کردم و امیدوارم دوست داشته باشید. آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر - روزنه rozane.avablog.ir/.../آموزش+درست+کردن+دفتر+با+جلد+چرمی+برای+دانشگاه+ومدرسه%2Bتصاویر‏ - ذخیره شده 9 دسامبر 2016 ... نحوه درست کردن جلد چرمی. درست کردن این دفتر با جلد چرمی یکی از آسان ترین خودآموزها در زمینه صحافی بود که پیدا کردم و امیدوارم دوست داشته باشید ... آموزش درست کردن دفتر با جلد چرمی برای دانشگاه ومدرسه+تصاویر iranimag.ir/detail/2975931/article/6‏ نحوه درست کردن جلد چرمی. ... از اظهارنظر متفاوت درباره پرونده قاری قرآن تا سیل میلیونی ... - درست کردن جلد چرمی قرآن. آموزش ساخت جلد دفتر با چرم -آکا - آکاایران www.akairan.com/kardasti.../news201621919304149936.html‏ - ذخیره شده 19 فوریه 2016 ... آموزش ساخت جلد دفتر با چرم , درست کردن این دفتر با جلد چرمی یکی از آسان ترین خودآموزها در زمینه صحافی بود که پیدا کردم و امیدوارم دوست داشته ... اردبیل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اردبیل‏ - ذخیره شده - مشابه با ظهور شیخ صفی‌الدّین و خاندان صفوی، اردبیل اعتبار ویژه‌ای یافت، به طوری که این شهر .... تصاویر هیکل‌های سنگی شهر یئری با تصاویر هیکل‌ها و سرهای آدمیانی که برروی ..... (با مجموعه ۵۵۸۳ جلد و ۹۹۳۲ عضو) وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی است. ..... و آخوندهای برجسته کودک را تعلیم می‌دادند و پس از آن مدرسه و آموزش عالی آغاز می‌شد. آپارات - ساخت جلد برای دفتر www.aparat.com/result/ساخت_جلد_برای_دفتر‏ - ذخیره شده آپارات - ساخت جلد برای دفتر. ... آموزش ساخت جلد کتاب ۳بعدی به صورت انیمیشن- آموزش تک · آموزش تک ... ساخت نمایشگر هولوگرافیک با جلد دی وی دی و یک تبلت! عکس های رنگی - با کمک این 8 ایده برای خودتون دفترچه درست کنید ... rangirangi.com/aks-rangi-sakhte-daftarche/‏ - ذخیره شده - مشابه 3 ژانویه 2015 ... چند تا ایده برای درست کردن یه دفترچه خوشگل براتون داریم. ... پارچه ساده گلدوزی یا شماره دوزی انجام بدین و بعد با اون پارچه دفتر تون رو جلد کنید. شیمی در زندگی (نحوه پاک کردن انواع لکه ها) - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/16580‏ - ذخیره شده - مشابه 13 فوریه 2013 ... مدرسه مجازی ... برای پاک کردن لکه های معمولی روی کاشی ها، آنها را با محلول زیر بشویید: ... 2- روی لکه خون را فوراً با خمیری که از مخلوط کردن آ ب سرد و نشاسته ذرت درست کرده ... برای پارچه های چرمی می توانید مقداری وازلین روی روغن بمالید و بعد از یک .... 5 بررسی جنبه‌های فیزیکی و زیست محیطی شیمی در دانشگاه پیام‌نور ... آموزش تصویری ساخت دستبند چرم + عکس » کافی نت IR coffe-net.ir/.../4523-آموزش-تصویری-ساخت-دستبند-چرم-+-عکس.html‏ - ذخیره شده آموزش تصویری درست کردن دستبند چرمی با وسایل سادهدرست کردن دستبند چرم یا پارچه ای در خانه یکی از فعالیت های جالب برای افراد خوش ذوق هنردوست است به خصوص ...