مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند!

[ad_1]

کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند!

این پهپاد توسط هاردمین طراحی شده و شرکت هلندی RanMarine آن را تولید کرده اســت. پهپاد مذکور نوعی قایق الکتریکی کوچک با چیزی شبیه ملاقه و یا به اصطلاح دهان بوده که بین دو قسمت ربات قرار گرفته اســت. زباله‌ها توسط دهان این دستگاه از سطح آب جمع‌آوری شده و درون محفظه‌ای که متحرک اســت جای می‌گیرند. این ربات WasteShark(کوسه زباله‌خوار) نام دارد.

WasteShark قابلیت کنترل کیفیت آّب، عمق و شرایط آب‌وهوایی را دارد که اطلاعات جمع‌آوری شده را برای مسئولین ارسال می‌کند. پردازنده نرم‌افزاری آن نیز اجازه آموزش در مورد محیط‌زیست را به کاربر داده و در نتیجه موجب تنظیم مسیریابی بر اساس هوا و امواج خواهد شد.

این پروژه مورد قبول برنامه‌های مرتبط با فناوری هلند قرار گرفته اســت و گروه هاردمین بزودی آزمایش‌های اولیه خود را در سواحل روتردام با دو دستگاه در اندازه‌های مختلف به نام‌های Fatboy و Slim (چاق و لاغر) انجام خواهند داد.

ریچارد امیدوار اســت نمونه جدیدی از این دستگاه با نیروی خورشیدی با قابلیت جمع‌آوری 500 کیلوگرم زباله را طراحی کرده و نام آن را Great Waste Shark بنامد.

البته این ربات‌ها دارای سنسور و دوربین هستند تا در برخورد با دیگر موارد، زباله‌ها را شناسایی و جمع‌آوری کنند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کندکوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز کوسه زباله‌خوار مسئولین ارسال می‌کندکوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ را تمیز می‌کندعکسخانه سایت خوان کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ را تمیز می‌کند کوسه زباله‌خوار کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند…این پهپاد توسط هاردمین طراحی شده و شرکت هلندی آن را تولید کرده است پهپاد مذکور کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکندکوسهزبالهخوارکه افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که را قبل از می‌کند کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند … که اقیانوس ها را تمیز میکند کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را جمع‌آوری می‌کند کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند عکسپلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین ربات‌هایی که به هم درس می‌دهنداشتراک تجربه‌ها …کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین امکان تبدیل زباله های هسته ای به الماس کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز کوسه زباله خوار که را در موصل اعدام می کنداخبار تمیز کردن هدفون تمیزکردنهدفونقابی که مشکل حذف جک کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها انیه دندان‌ها را تمیز می‌کندبرچسب ها کوسهکوسهرسد کوسه مهاجم عظیم الجثه به قفس حمله بدن کوسه سفید دارای نقطه نرمی است که برای



لینک منبع :کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند!

کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کوسه-زباله-خوار-که-اقیانوس-ها-را-تمیز-میکند‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ... تصاویر برای کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ را تمیز می‌کند!/عکس - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1103462‏ کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ را تمیز می‌کند!/عکس. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/06/29 ساعت انتشار:21:52:42 بازدید:793بار کد خبر: DEN- ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! - زیست بوم zistboom.com/fa/news/32797/کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند‏ 20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! +عکس - روزپلاس roozplus.com/fa/news/.../کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند-عکس‏ 20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! +عکس. پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! - پارسینه www.parsine.com/.../کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! | سرویس خبری servicekhabari.com/145176‏ - ذخیره شده دانش > فناوری - ایسنا نوشت: پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری. کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند! - زیست بوم | دمادم https://damadam.ir/.../کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند/3684299‏ - ذخیره شده کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز می کند! پلاستیک های زیادی بر روی آب ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی ... کوسه زباله‌خوار که اقیانوس‌ها را تمیز می‌کند + عکس - جمهوریت jomhooriat.ir/fa/.../کوسه-زباله‌خوار-که-اقیانوس‌ها-را-تمیز-می‌کند--عکس‏ 20 سپتامبر 2016 ... پلاستیک‌های زیادی بر روی آب‌ها در سراسر جهان شناورند، به همین دلیل کارآفرین افریقایی ریچارد هاردمین ربات آبزی خودکاری طراحی کرده است که در ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/250179/‏ 20 سپتامبر 2016 ... کوسه زباله خوار که اقیانوس ها را تمیز میکند! این پروژه مورد قبول برنامه‌های مرتبط با فناوری هلند قرار گرفته است و گروه هاردمین بزودی آزمایش‌های اولیه ...