مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا

[ad_1]

95/06/29 - 11:43

شماره: 13950625000055

نسخه چاپیارسال به دوستان
http://fna.ir/JYILJ1
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

ساکنان منطقه‌ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه‌ماهی باریده اســت و هنوز به درستی مشخص نیست این ماهی‌ها در آسمان چه می‌کردند.

خبرگزاری فارس: بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، «لیزا لوبری» یکی از مردم این شهر در مصاحبه‌ای به هافینگتون‌پست گفت در نزدیکی موزه ملی فیلادلفیا یک گربه‌ماهی به وزن تقریبی 1.5 کیلوگرم روی سر او سقوط کرد.

هنوز به درستی مشخص نشده اســت این گربه‌ماهی 40 سانتی‌متری به همراه دیگر گربه‌ماهی‌های کوچک‌تر چگونه به پایین افتاده‌اند. با این وجود ماموران پلیس پیش‌بینی می‌کنند پرواز دسته‌ای پرنده ماهی‌خواهر علت سقوط این ماهی‌ها بوده اســت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JYILJ1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیاساکنان منطقه‌ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیابارش گربه‌ماهی از آسمان در نزدیکی موزه ملی فیلادلفیا یک گربه‌ماهی به وزن بارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا خبر فارسیبارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا به گزارش خبرنگار گروه دانستنی های خبرگزاری فارس پدیده گربه سیاه تراکتور شده است بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا پس از چندسال گربه بارش گربه‌ماهی از آسمان آسمان خوزستان بارانی می‌شودآسمان خوزستان فارس از خوزستان، با وجود بارش‌های کم در ماهی از آسمان فیلادلفیابارش برف بارشبرفبارش برف بارش برف دبلیو فیلادلفیاآخرین اخبار روز ایران اصلاح طلبان انتخابات اقتصادی ورزشی حوادث پزشکی سینما دانشگاه گربه هاآخرین اخبار روز ایران اصلاح طلبان انتخابات اقتصادی ورزشی حوادث پزشکی سینما دانشگاه برچسب ها گربه ماهیگربه ماهیباز و بسته کردن منو صفحه نخست بولتن ۲ اقتصادی ورزشی صفحه نخست صفحه نخست سیاسی بارش برف و باران بارشبرفوبارانبارش برف و باران بارش برف و باران دبلیو



لینک منبع :بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا

بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950625000055‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... ساکنان منطقه‌ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه‌ماهی باریده است و هنوز به درستی مشخص نیست این ... تصاویر برای بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا بارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا - تی نیوز tnews.ir/news/f1d170785676.html‏ 19 سپتامبر 2016 ... ساکنان منطقه ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه ماهی باریده است و هنوز به درستی مشخص نیست این ... بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا - جدیدترین اخبار ایران و جهان axnews.top/news/p-950625000055.html‏ 19 سپتامبر 2016 ... بارش گربه‌ماهی از آسمان ... در نزدیکی موزه ملی فیلادلفیا یک گربه‌ماهی به وزن ... بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا - سرخط www.sarkhat.com/fa/group/بارش-گربه-ماهی-از-آسمان-فیلادلفیا-aoksgb/‏ ساکنان منطقه‌ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه‌ماهی باریده است و هنوز به درستی مشخص نیست این ماهی‌ها در آسمان چه ... بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا - ایمان نیوز www.imannews.com/social/97042/بارش-گربه‌ماهی-از-آسمان-فیلادلفیا‏ 19 سپتامبر 2016 ... بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا. ساکنان منطقه‌ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه‌ماهی باریده است و ... بارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25389656‏ بارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا. ساکنان منطقه ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه ماهی باریده است و هنوز به درستی ... بارش گربه ماهی از آسمان فیلادلفیا - آکا www.akairan.com/havades.../news201691911463856761.html‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... ساکنان منطقه ای در فیلادلفیای آمریکا به پلیس این شهر گزارش دادند که از آسمان روی سر آنها گربه ماهی باریده است و هنوز به درستی مشخص نیست این ... اخبار پارسیک - بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا news.parseek.com/Url/?id=13011081‏ - ذخیره شده بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا. بارش گربه‌ماهی از آسمان فیلادلفیا | پورتال خبری گزارش روز reportday.ir/بارش-گربه‌ماهی-از-آسمان-فیلادلفیا/‏ سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵. سرخط خبرها · چگونه با گزارش روز پیشرفت کنید؟ پورتال خبری گزارش روز هر یک ثانیه، یک خبر دست اول. پورتال خبری گزارش روز.