مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید سفید شدن مو هشداری برای جوانان

[ad_1]
تناسب اندام برای برخی از افراد تنها به لحاظ ظاهری اهمیت دارد. از طرف دیگر، عده‌ای صرفاً به محل جوش‌ها و چروک‌های روی صورتشان توجه داشته و از علائم هشداردهنده روی بدن به کلی غافل می‌شوند.

 

متخصصان بر این باورند با شناخت علائم و نشانه‌هایی بر روی بدن می‌توان تا حدود زیادی از بروز برخی بیماری‌ها جلوگیری کرد. از جمله این نشانه ها می توان به سفید شدن زودرس بیش از 50 درصد موها قبل از 40 سالگی اشاره کرد که ممکن اسـت در اثر ابتلا به دیابت بروز یابد.

 

نشانه جدی دیگر عدم یکدست بودن سفیدی چشم و وجود لکه های زرد بر روی آن اسـت که می تواند نشانه ابتلای فرد به بیماری زردی (یرقان) یا کم خونی باشد و در چنین مواقعی سریعاً باید به پزشک مراجعه کرد.

 

ریزش موهای سر و بوِیژه کم پشت شدن حجم موهای ابرو ممکن اسـت نشانه‌ای از نارسایی تیروئید باشد که با انجام آزمایش قابل تشخیص اسـت. از طرفی تورم گردن نیز بعضاً به دلیل التهاب غده تیروئید در افراد ایجاد می‌شود که مستلزم اقدام فوری درمانی اسـت چرا که می‌تواند باعث بسته شدن مجاری تنفسی و مرگ افراد شود.

 

چین و چروک روی گوش نیز می‌تواند پیام بدی را منتقل کند. این علامت به دلیل مشکلات قلبی عروقی و عدم خون‌رسانی کافی از قلب به اعضای بدن ظاهر می‌شود؛ در صورت مشاهده این علائم به ویژه در سنین جوانی لازم اسـت معاینات پزشکی انجام شود چرا که ممکن اسـت نشانه‌ای برای سکته مغزی در سنین بالا باشد.

 

قرمز بودن دائمی کف دست زنگ خطری برای بروز مشکلات کبدی محسوب می‌شود و احساس کرختی و یخ کردن کف پا هنگام بیدار شدن از خواب می‌تواند نشان‌دهنده مشکلاتی در گردش خون یا اختلالات قلبی و عروقی باشد.

 -

منبع:FHFN

 -

باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: نشانه های،بیماری در بدن ،علائم ظاهری بدن ، علامت های نشان دهنده بیماری در بدن ، سفید شدن مو در جوانی ، قرمزی کف دست


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 سپتامبر 2016 ... برخی بیماریها با نشانههایی بر روی بدن نمایان میشوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع بیماری و درمان آن کمک شایانی میکند.برخی بیماری ها با نشانه هایی بر روی بدن نمایان می شوند و شناخت علائم آنها به ... متخصصان بر این باورند با شناخت علائم و نشانه هایی بر روی بدن می توان تا حدود زیادی ...این نشانههای مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان - عصر ایران.15 سپتامبر 2016 ... برخی بیماری ها با نشانه هایی بر روی بدن نمایان می شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع بیماری و درمان آن کمک شا.15 سپتامبر 2016 ... این نشانه های مرگبار بدنجدی بگیرید سفید شدن مو هشداریجوانان.این نشانههای مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تناسب اندام برای برخی ...15 سپتامبر 2016 ... جوانان نشانه برای های هشداری بیماری مو در شدن بدن سفید مهم بگیرید/ ترین جدی علائم را ظاهری بدن بدن مرگبار علامت نشانههای های این نشان دهنده بیماری ...16 سپتامبر 2016 ... تصویر این نشانههای مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان. نیکانیوز: تناسب اندام برای برخی از افراد تنها به لحاظ ظاهری اهمیت ...16 سپتامبر 2016 ... این نشانههای مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان,برخی بیماریها با نشانههایی ب روی بدن نمایان میشوند و شناخت علائم.15 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تناسب اندام برای برخی از افراد تنها به لحاظ ظاهری اهمیت دارد. از طرف دیگر، عدهای ...


کلماتی برای این موضوع

این نقاط را در کف دستتان فشار داده و معجزه آن را …به منظور این کار کافی است این نقاط خاص را برای ثانیه به آهستگی فشار داده، نفس عمیق معرفی انواع مواد مخدر طبیب جانتریاک دراین مقاله قصد داریم به صورت گذرا و با نگاهی اجمالی یکی از قدیمی‌ترین و شایع ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی پوستپوستپس از خواندن این مقاله بدون شک تصمیم می‌گیرد که از این پس یک شیشه سرکه‎سیب را جزو



لینک منبع :این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید سفید شدن مو هشداری برای جوانان

این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.yjc.ir/.../این-نشانه‌های-مرگبار-بدن-را-جدی-بگیرید-سفید-شدن-مو-هشداری-برای-جوانان‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... از جمله این نشانه ها می توان به سفید شدن زودرس بیش از 50 درصد موها قبل از 40 سالگی اشاره کرد که ممکن است در اثر ابتلا به دیابت بروز یابد. این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.asriran.com/.../این-نشانه‌های-مرگبار-بدن-را-جدی-بگیرید-سفید-شدن-مو-هشداری-برای-جوانان‏ - ذخیره شده این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان. برخی بیماری‌ها با نشانه‌هایی بر روی بدن نمایان می‌شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع ... این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.jamaran.ir/.../این_نشانه_های_مرگبار_بدن_را_جدی_بگیرید_سفید_شدن_مو_هشداری_برای_جوانان‏ 15 سپتامبر 2016 ... برخی بیماری‌ها با نشانه‌هایی بر روی بدن نمایان می‌شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع بیماری و درمان آن کمک شایانی می‌کند. به گزارش جماران، ... این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.ghatreh.com/.../این-نشانه-های-مرگبار-بدن-جدی-بگیرید-سفید-شدن-هشداری‏ 15 سپتامبر 2016 ... برخی بیماری ها با نشانه هایی بر روی بدن نمایان می شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع بیماری و درمان آن کمک شا. این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.shahrekhabar.com/medical/147394668040211‏ این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان - عصر ایران. این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای ... damadam.ir/.../این-نشانه‌های-مرگبار-بدن-را-جدی-بگیرید-سفید-شدن-مو-هشداری-برای-جوانان/.../3641373‏ - ذخیره شده این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان. برخی بیماری ها با نشانه هایی بر روی بدن نمایان می شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص ... این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.shahrepezeshk.com/.../این-نشانه‌های-مرگبار-بدن-را-جدی-بگیرید-سفید-شدن-مو-هشداری-برای-جوانان‏ این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان khabarfarsi.com/u/25223869‏ 15 سپتامبر 2016 ... این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان ... آن چه بین افراد مبتلا به این اختلالات مشترک است، ترس ناگهانی و غیر ... این نشانه‌های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان www.homaygilan.ir/?tag=این-نشانه‌های-مرگبار-بدن-را-جدی-بگیری‏ همای گیلان: تناسب اندام برای برخی از افراد تنها به لحاظ ظاهری اهمیت دارد. از طرف دیگر ، عده‌ای صرفاً به محل جوش‌ها و چروک‌های روی صورتشان توجه داشته و از علائم هشداردهنده ... این نشانه های مرگبار بدن را جدی بگیرید/ سفید شدن مو هشداری برای جوانان tnews.ir/news/a00770575570.html‏ 15 سپتامبر 2016 ... برخی بیماری ها با نشانه هایی بر روی بدن نمایان می شوند و شناخت علائم آنها به تشخیص سریع بیماری و درمان آن کمک شایانی می کند.