مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ده ساحل بکر و عالی در دنیا

[ad_1]

کشف مسیرهای گام نگذاشته شده به صورت همزمان هم جالب و هم چالش برانگیز اســت. این مقاله لیست شگفت انگیزی از برخی سواحل به اصطلاح سری برای شما آورده اســت که امروزه تحت پوشش رادار هستند.
"سه صدای اصلی و عالی در طبیعت، صدای باران، صدای باد در یک چوب بسیار کهنه و صدای بیرونی اقیانوس در ساحل هستند." هنری بستون
ساحل، تاکنون یکی از مکان‌های استراحت پر طرفدار برای افراد بی‌شمار در کل دنیا بوده اســت. تعطیلات ساحلی همیشه محبوب بوده‌اند اما انگیزه‌ی بی‌مانندی در چند دهه‌ی اخیر کسب کرده‌اند و بسیاری از سواحل در کل دنیا مکان‌های توریستی محبوبی شده‌اند و به زیر ساختارهای توریستی برای اقشار دنیا و وجود فعالیت‌های بی‌شمار که افراد می‌توانند در آنها شرکت کنند، فخر می‌کنند. تمام این سواحل محبوب، اغلب مملو از توریست هستند و ویژگی‌های آرامش و سکوت ذاتی آنها با صدای مداوم و همهمه‌های افراد بسیار زیادی تحت شعاع قرار گرفته‌اند.
اما، ما خبرهای خوبی برای دوست داران ساحل داریم که آرزو دارند لحظات خوشی را در دریا بگذرانند. هنوز برخی سواحل کشف نشده در کل دنیا وجود دارند که می‌توانند بزرگراه سری شما باشند اگر که می‌خواهید از جمعیت فرار کنید. این گفته، این را می‌رساند که این سواحل اگر واقعاً هم پنهان نباشند گوهرهای سری هستند که هنوز به اندازه‌ی کافی توسط صنعت گردشگری مورد توجه قرار نگرفته‌اند. بنابراین، با جمعیت کمتر و گام گذاشتن توسط افراد محلی به صورت انحصاری، این سواحل مطمئناً می‌توانند آرامش کافی را با آب‌های فیروزه‌ای، آسمان آبی با عظمت و امواج با کاکل سفید خود، برای شما فراهم کنند.

بهترین سواحل پنهان زمین :

مهم نیست که شما مصرف کننده‌ی آدرنالین هستید و یا خوشی و لذت را در هر لحظه جستجو می‌کنید؛ چه موج باشد؛ چه تابستان طاقت فرسا؛ چه یک ساحل توریستی که بخواهید حمام آفتاب بگیرید و در کنار دریا استراحت کنید؛ یا یک مسافر شجاع و دلیر که دوست دارید مسیرهای گام نگذاشته شده را کشف کنید، این سواحل کشف نشده و یا کمتر شناخته شده مطمئناً احساسات شما را ارضا خواهند کرد. ما امیدواریم که لیست برخی از شگفت انگیزترین سواحل تحت پوشش رادار در این مقاله، شما را متقاعد کند که از آنها در طول تعطیلات خود بازدید کنید و هم چنین تعداد بیشتری از آنها را کشف کنید.

جزیره‌ی لرد هاو :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : گروه جزایر لرد هاو، منطقه ثبت نشده ولز جنوبی جدید، کشور استرالیا
عمدتاً به عنوان زیباترین جزیره‌ در اقیانوس آرام در نظر گرفته می‌شود. جزیره‌ی لرد هاو به فاصله‌ی یک پرواز دو ساعته از سیدنی و بریسبن قرار گرفته اســت. این گوهر کوچک و خیلی دور در واقع یکی از بهترین اسرار حفظ شده استرالیا اســت. بدون هیچ پوشش شبکه تلفن همراه، نور خیابان که به ندرت دیده می‌شود، نداشتن سیستم حمل و نقل عمومی (بازدید کنندگان مجبورند یا پیاده روی کنند و یا مسیر جزیره را دوچرخه سواری بکنند) و فقط 400 توریست در هر زمان، برخی از تأثیر گذارترین چشم اندازهای کوهها را که درست به دریا ختم می‌شوند و نوارهای طولانی از تالاب‌های تپه مرجانی را به نمایش می‌گذارد. 11 ساحل در جزیره وجود دارند که عبارتند از ساحل ند، ساحل سکونت گاه قدیمی، ساحل بلینکی و ساحل کینگ (پادشاه).
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : غذا دادن با دست به ماهی کینگ در ساحل ند، ماهی گیری، تماشای پرندگان، زیر آب رفتن، غواصی با اسکوبا و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین ماه سپتامبر و ژوئن

جزیره‌ی فو کوک :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : خلیج تایلند، کشور ویتنام
یکی از جزایری اســت که کمی کشف شده و به طور زیادی در حال توسعه و گسترش اســت. جزیره‌ی فو کوک به خاطر تمیزی و سواحل مرتب و تر و تمیزش مشهور اســت. از لحاظ جغرافیایی به کمبودیا از منطقه ویتنام نزدیک‌تر اســت. این جزیره حضور نظامی قابل ملاحظه‌ای را در خود دارد. بخش‌های بزرگی از جزیره با جنگل‌های متراکم و گرمسیری پوشانده شده‌اند. ساحل لانگ با تعدادی از پناهگاههای توریستی جدا شده اســت؛ اما برخی سواحل کوچکتر نیز وجود دارند که زوایای آرام‌تری را پیشنهاد می‌کنند. بیشتر قسمت‌های جزیره با موتور سیکلت به راحتی قابل دسترسی اســت و موتور سیکلت رایج‌ترین وسیله‌ای اســت که آنجا یافت می‌شود.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : شیرجه زدن، کایاک سواری، ماساژ شدن، مصرف برخی غذاهای دریایی تازه و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین ماه نوامبر تا مارس

سالِما :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : آلگارو، کشور پرتغال
فقط با سه ساعت فاصله از لیسبون به دهکده‌ی ماهی گیری کوچک سالما با ساحل خوش منظره که در آغوش دو صخره‌ی تند و سراشیبی قرار گرفته اســت، می‌رسید. این دهکده و ساحلش یک گوشه‌ی دلپذیر و مطبوع و دور از ساحل شلوغ آلگارو اســت که همیشه پر از هیاهو و شلوغی گردشگران اســت. دهکده‌ خودش قادر اســت که اعتبار خودش را با توجه به زندگی اجتماعی و فرهنگش حفظ کند. فقط یک خیابان اصلی وجود دارد و اقامتگاههای گچبری سفید سنتی و بازار فضای باز نیز وجود دارند و برخی مکان‌ها غذاهای لذیذ محلی و یا سنتی را عرضه می‌کنند.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : گرفتن حمام آفتاب در ساحل، ماهی گیری، پیاده روی روی صخره‌ها، دوچرخه سواری در دهکده، خوردن غذاهای دریایی محلی و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : ماه مارس، ژوئن و یا اکتبر

ساحل بتانی :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : سوسکس، دلاوار، کشور آمریکا
این یکی از شهرهای آمریکا اســت که بیشترین پیاده روی و دوچرخه سواری دوستانه در آن صورت می‌گیرد. ساحل بتانی بدون ساحل شگفت آور خود کاملاً ناقص به نظر می‌رسد. این ساحل به عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل خانوادگی توسط سفر + لذت ثبت شده اســت. این شهر به اندازه‌ی هفت مایل با دریای آتلانتیک خط ساحلی دارد و بسیاری از فعالیت‌هایی که بچه‌ها دوست دارند در آن قابل انجام هستند. چیزی که حتی بهتر اســت این اســت که این ساحل جمعیت کمتری نسبت به سواحل دیگری که نزدیک شهرها هستند، دارد. این ساحل شامل تفرجگاهی در کنار ساحل با کف تخته، زمین گلف کوچک اســت که به زیبایی نقوش جانوران محافظ قبایل مختلف سرخ پوستان بر روی آن حک شده‌اند.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : شنا کردن، قایق سواری، ماهی گیری، بازی گلف و غیره.

چه زمانی بروید : از وسط ماه مارس تا سپتامبر

کو لانتا :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : استان کرابی، کشور تایلند
نوزاد ساحل کرابی – با توجه به سیاره‌ی تنها – جزیره‌ی کو لانتا اســت که در ساحل آندامن در تایلند جنوبی واقع شده اســت. این جزیره با قایق موتوری سریع السیر در حدود یک ساعت از فرودگاه کرابی فاصله دارد. جزیره شامل ویژگی‌هایی چون سواحل با شن سفید، دهکده‌های ماهی گیری معتبر و افراد محلی اســت که در خانه‌های چوبی زندگی می‌کنند. گوشه‌ی خیلی منزوی از فوکت و فی فی دیوانه کننده، جزیره و سواحلش وقتی که شما به سفر خود به سمت جنوب ادامه می‌دهید، منزوی‌تر و منزوی‌تر می‌شوند.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : قایق سواری مسافت طولانی ،کایاک سواری، غواصی کردن، زیر آبی رفتن، پیاد روی و فیل سواری در پارک ملی کو لانتا، ماهی گیری و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین ماه نوامبر و آوریل

سیرلای :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : استان آنتالیا، کشور ترکیه
سیرلای، یک دهکده‌ی کوچک در قسمت جنوب غربی ترکیه اســت که قادر بوده اســت اعتبار خود را حفظ کند و مداخله‌های مضر را به خاطر دلایل بسیاری دور نگه دارد. برای مثال، ساحل سیرلای یک زمین تخم گذاری برای لاک پشت دریایی لاگرهد در حال انقراض اســت که دیده شده در شن‌های پبی ساحل سیرلای آشیانه ساخته اســت. علاوه بر این، دهکده در مجاورت خرابه‌های باستانی المپوس همانند مبهم‌ترین تمثیل دوران کلاسیک – شعله‌ی ابدی چیمرا (افسانه یا جانوری که سر شیر و بدن ببر و دم مار را داشته اســت) – قرار گرفته اســت. سیرلای که نسبتاً کمتر گام گذاشته شده اســت، با ساحل طبیعی و دست نخورده خود مطمئناً مأمنی برای مشتاقان فرهنگی اســت.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : پیاده روی در مسیر لیسیان (اولین راه ترکیه که با مسیر پیاده روی به مسافت طولانی مشخص می‌شود)، بازدید از آثار باقیمانده کلاسیک، مشاهده لاک پشت‌های نوزاد (فعالیت راهنمایی شده اگر بین ماه مارس و آگوست بازدید کنید)، لذت از ساحل و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین ماه آوریل و نوامبر

جزیره‌ی پانگلائو :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : استان بوهول، ویسایاس مرکزی، کشور فیلیپین
یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در کشور فیلیپین، جزیره‌ی پانگلائو اســت که ممکن اســت در لیست کمی ناجور به نظر برسد چون ما گفتیم که این لیست شامل سواحل کشف نشده متعدد اســت اما این جزیره شامل ساحل دولجو اســت که به خاطر فراوانی صدف حلزونی در شن‌ها و ساحل مومو که به خاطر خط ساحلی اولیه خود با درختان نارگیل بی‌شمار، مشهور هستند. در جزیره‌ی دولجو یک منطقه‌ی وسیع و طولانی در مالکیت چشمه و پناهگاه ساحلی آنانیانا اســت که فقط 12 کلبه برای گردشگران دارد.
کارهایی که می توانید انجام دهید : تماشای دلفین‌ها، ساحل گردی، غواصی کردن، حمام آفتاب گرفتن، خوردن غذاهای معتبر فیلیپینی – مدیترانه‌ای و غیره.

بهترین زمان برای بازدید : بین ماه مارس و مه

خلیج هپی (شادی) :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : مجموعه فرانسوی سنت مارتین، کشور هلند
این ساحل استوایی زیبا در سمت فرانسوی جزیره‌ی سنت مارتین در شمال ساحل خلیج مشهور فرایر واقع شده اســت. به این منطقه کوچک، تنک، محبوب و کمتر شناخته شده شن‌های سفید، تقریباً بعد از پیاده روی 15 دقیقه‌ای می‌توان رسید. مسیر پیاده روی از بوته و درختان کوچک می‌گذرد به همین دلیل پیاده روی به کمی تلاش نیاز دارد. اما با در نظر گرفتن آرامش ساحل و خلوتی که دارد، ارزش پیاده روی‌اش را دارد. هیچ سرویس و امکانات و همانند آنها در خلیج هپی وجود ندارند بنابراین مطمئن شوید که مواد مورد نیاز خود را در خود خلیج فرایر تأمین کرده‌اید.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : گرفتن حمام آفتاب طبیعی، شنا کردن، زیر آبی رفتن، استراحت در ساحل و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین اواسط ماه دسامبر و اواسط ماه آوریل

آنس سورس دی آرجنت :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : جزیره‌ی لا دیگو، جزایر داخلی، سِیچِلِس
سومین جزیره‌ی مسکونی بزرگ در سیچلس و به طور معقول قابل دسترس، لا دیگو اســت که محل یکی از بهترین گوهرهای حفظ شده در دنیا یعنی ساحل آنس سورس دی آرجنت اســت. این ساحل خوش منظره، شن سفید دارد و تخته سنگ‌های گرانیتی عظیم توسط دریا صاف شده‌اند. این ساحل مکان دلخواه تهیه کنندگان فیلم و عکاسان مد روز اســت که زیباترین تصاویر را از آب‌های زمردی، شن‌های شکری و محیط آرام نمایش می‌دهد. واقعاً خارج از رادار نیست اما به خاطر موقعیت دور جزیره نسبتاً کمتر بازدید شده اســت. این ساحل جایی اســت که قطعاً شما نمی‌خواهید آن را ترک کنید.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : دوچرخه سواری در جزیره، شنا در آب‌های آرام، زیر آبی رفتن در امتداد تپه‌های دریایی، حمام آفتاب گرفتن و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : ماه آوریل یا مارس

ساحل موریوای :

ده ساحل بکر و عالی در دنیا
موقعیت : منطقه‌ی اوکلند، جزیره‌ی شمالی، کشور نیوزیلند
موریوای یک دهکده‌ی ساحلی کوچک در ساحل غربی کشور نیوزیلند اســت که به فاصله‌ی نیم ساعت رانندگی از اوکلند قرار گرفته اســت. موریوای نسبت به ساحل محبوب‌تر پیها کمتر شناخته شده اســت. این ساحل خط اقیانوسی ناهموار با سواحل شنی سیاه و مناظر دریایی زیبا دارد. دور از ساحل اصلی موریوای خلیج مائوری اســت که یک منطقه شنی به شکل نعل اسب میان یک خلیج کوچک اســت. اما اهمیت موریوای سر برآوردن صخره‌هایی اســت که بین ساحل اصلی و خلیج مائوری قرار گرفته‌اند و جایگاه بزرگ‌ترین کلنی ساحلی غازهای کشور اســت.
کارهایی که می‌توانید انجام دهید : موج سواری، شنا کردن، زیر آبی رفتن، ماهی گیری، پیاده روی و غیره.

بهترین زمان برای رفتن : بین ماه سپتامبر و مارس

سواحل مخفی بی‌شماری در کل دنیا وجود دارند اما لذت واقعی، کشف آنها اســت قبل از این که کس دیگری که ما می‌دانیم این کار را انجام دهد. ما امیدواریم که سواحلی که در بالا لیست شده‌اند و سواحل دیگر که وجود دارند به حفظ شکوه اولیه‌ی خود ادامه دهند و با طبیعت دست نخورده قابل تحسین و باشکوه خود به سیاره‌ی ما زینت دهند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

ده کشور امن و آرام دنیا لست سکندایران زیباترین کشور دنیا است قدر کشور خود را نمی دانیم متاسفانه ساحل خواری، زمین مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سفرهای توریستی و گردشگردی و جهانگردی علاقه مند تصاویر نایاب از جنگ جهانی دومجنگ جهانی دوم بزرگ‌ترین و پرتلفات‌ترین جنگ در تاریخ جهان است آلمان در ۱ سپتامبر سبزترین دانشگاه های دنیا کدامند عکسبررسی اقدامات انجام شده توسط دانشگاه های مختلف جهان که در زمره سبزترین دانشگاه ها ده مقصد مناسب سفر برای خانم های مجرد تصاویر …سفر تنها به یک کشور دیگر به عنوان یک خانم تنها شاید گاهی ترسناک باشد اگرچه در بعضی از تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای لیست هتلها و رزروگروه هتلهای کیش، رزرو هتل و هتل آپارتمان در شهر کیش با کمترین قیمت و بیشترین تخفیفمناطق دیدنی ایران عکس نمایی دیدنی در شب از محدوده برج میلاد تهران پل خواجو اصفهان آرامگاه سعدی شیرازعکس های خنده دار و طنز در کانال های تلگرامکانال های تلگرام ایرانی هر روزه عکس های خنده دار و طنز زیادی به اشتراک می گذارندپرفروش ترین فیلم های کمدی دنیا عکسکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تالاب می باشد



لینک منبع :ده ساحل بکر و عالی در دنیا

تصاویر برای ده ساحل بکر و عالی در دنیا ده ساحل بکر و عالی در دنیا - راسخون rasekhoon.net/article/show/.../ده-ساحل-بکر-و-عالی-در-دنیا/‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2015 ... کشف مسیرهای گام نگذاشته شده به صورت همزمان هم جالب و هم چالش برانگیز است. این مقاله لیست شگفت انگیزی از برخی سواحل به اصطلاح سری برای ... 10 جاذبه بکر گردشگری ایران که تا به حال ندیده اید - خبرگزاری دانا danakhabar.com/.../10-جاذبه-بکر-گردشگری-ایران-که-تا-به-حال-ندیده-اید‏ - ذخیره شده - مشابه طبیعت شمال ایران در کناره دریای خزر و جنگل های سرسبز و دیدنی، سواحل نیلگون ... ما در این گزارش 10 جاذبه بکر و کمتر شناخته شده از طبیعت ایران را به شما معرفی می ... با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - زومیت www.zoomit.ir/2014/7/17/12655/top-10-unusual-beaches/‏ - ذخیره شده 17 جولای 2014 ... آشنایی به ده ساحل عجیب و غیر معمول در اقصی نقاط جهان. ... طبیعت بکر، فعالیت‌های متنوعی از جمله ماهیگیری، سفرهای تفریحی با قایق، اسکی روی ... بهترین سواحل دنیا از زبان ۱۵ دختر اهل سفر - کجارو www.kojaro.com/.../world-s-best-beaches-according-to-15-girl-travelers/‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2016 ... اما بهترین و زیباترین سواحل دنیا کجا می‌توانند باشند؟ ... و تازه غواصی در زیر آب با چشم‌انداز عالی را هم که کنار بگذاریم، می‌توانید بروید و برای شامتان ماهی بگیرید! .... تقریبا بکر مانده و احتمالا در سفر مالزیایی شما، مثل نقطه‌ای راز‌آمیز خواهد بود، یعنی در فهرست ... جزایر ناشناخته زمین، پیدا و پنهان ده جزیره گمشده! 10 ساحل زیبای جهان | اطلاعات تور و هتل - خانه hotelneed.ir/10-ساحل-زیبای-جهان/‏ - ذخیره شده - مشابه چیدن 10 ساحل عالی و زیبای جهان مانند انتخاب بهترین ستاره ها در کهکشان است. ... ساحل حمام در نوک جنوبی ویرجین Gorda، در سومین جزیره بزرگ از جزایر بکر ... و جریان باد دیده می شود در سال ۲۰۰۹ آن را به عنوان یکی از ده ساحل برتر در جهان نامگذاری نمودند ... ۱۰ ساحل شگفت‌انگیز در جهان! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/island/25634/ساحل-شگفت‌انگیز-جهان/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 24 آوریل 2017 ... ساحل بس در رأس جنوبی ویرجین گُردا (Virgin Gorda)، سومین ... پنجشنبه ۱۱ مهتولد ریچارد فیلیپس فاینمن ... جمعه ۱۲ مهتولد یوستوس فون لیبیش ... شنبه ۱۳ مهتولد رونالد راس پزشک انگلیسی 17 ساحل غیرعادی دور تا دور زمین - گردالی gerdali.com/17-ساحل-غیرعادی-دور-تا-دور-زمین/‏ - مشابه همین چیزهاست که دنیای رو به جای خوبی برای زندگی کردن تبدیل می کنه. ... شن و ماسه ی سیاه این ساحل در تضاد زیبایی با تکه های سفید و شیشه ای یخ است. .... ممنون از حسن انتخابتون. Fereshteh. مهر ۲۵, ۱۳۹۳ at ۱۱:۲۴ ق.ظ. عالی. گردالی ...... داریم تا تیم گردالی رو برای عکاسی و تهیه مطلب از نقاط بکر ایران بفرستیم و قراره با مطالب جذاب ... ده ساحل شگفت انگیزدر فرانسه + تصاویر | لست سکند www.lastsecond.ir/news/Amazing-Beaches-in-France/‏ - ذخیره شده 21 آگوست 2016 ... این ساحل بکر و دست نخورده تنها از طریق آب های این منطقه قابل ... نه تنها سواحل عالی، بلکه سبک زندگی جذابی را نیز به گردشگران ارائه می دهد. ده جزیره زیبای گردشگری در سال 2016 - باشگاه روی خوش زندگی www.lgvipclub.ir/fa/ndt/.../ده-جزیره-زیبای-گردشگری-در-سال-2016‏ - ذخیره شده در این مطلب قصد داریم ده جزیره‌ی عالی برای بازدید در سال 2016 را معرفی کنیم. ... بیشماری تفرجگاه است که همین موضوع آرامشی خاص را در محیط‌هایی بکر برایتان ... این جزیره، یکی از منحصربه‌فردترین و زیباترین سواحل جهان را ارایه می‌دهد! .... هرساله پارک‌های بیشمار، کوه‌ها و شهرهای زیبا، بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا جذب این ...