مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اهمیت اکسسوری در دکور منازل

[ad_1]

اهمیت اکسسوری در دکور منازل

اهمیت اکسسوری در دکور منازل 

اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب انتخاب شوند می توانند نمای بسیار زیبایی با دکوراسیون منازل بدهند. این روزها تاثیر اکسسوری‌ها در خانه بیش از گذشته اسـت. این مسئله حتی در وسایلی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌بینیم هم مشهود اسـت.

 

قبل‌ترها اکثر خانم‌ها دکوری‌هایی مثل گل‌های مصنوعی، انواع کریستال، وسایل آنتیک و… را با توجه به سبک دکوراسیون خانه‌شان خریداری می‌کردند اما چند سالی اسـت که آنقدر تنوع اکسسوری‌ها زیاد شده که سبک‌های جدیدی در دکوراسیون چه توسط دکوراتورها و چه خانم‌های با سلیقه خلق می‌شود.

 

این تنوع باعث شده انتخاب‌های‌مان همچون گذشته محدود نباشد. افزایش فروشگاه‌های لوازم خانگی، دیدن سایت‌های مختلف دکوراسیون، مجله‌ها و حتی مشاهده عکس‌ها و سبک زندگی افراد حاضر در شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا همه برای داشتن دکوراسیونی زیباتر تلاش کنند.

 

1. قبلا استفاده از این سبک فرش‌ها فقط در خانه‌های مدرن توصیه می‌شد اما این روزها آنقدر تنوع این فرش‌ها زیاد شده که با اکثر دکوراسیون خانه‌ها هماهنگ می‌شود و حتی روی فرش‌های مدرن اسامی مختلفی گذاشته شده اسـت.

اهمیت اکسسوری در دکور منازل2. دستمال‌هایی با رنگ‌های شاد می‌تواند انتخاب هر خانم خانه‌داری باشد.
اهمیت اکسسوری در دکور منازل3. گلدان‌های سرامیکی با انواع رنگ، طرح و فرم‌های مختلف در بازار به راحتی پیدا می‌شوند. امروزه این گلدان‌ها تبدیل به یکی از جزییات اصلی خانه‌هایی با سبک‌هایی مثل مدرن و پست‌مدرن شده اسـت. ضمن اینکه نوع سنتی این فرم گلدان‌ها با رنگ‌هایی مثل فیروزه‌ای و طرح‌های اسلیمی هم گزینه مناسبی برای خانه‌هایی با سبک‌های سنتی اسـت.
اهمیت اکسسوری در دکور منازل4. شنیده‌اید که می‌گویند بزن به تخته تا چشم نخوری؟! در فنگ‌شویی اعتقاد دارند که چوب انرژی منفی را از فضای خانه دور می‌کند؛ بنابراین حضور این متریال انرژی مثبت را در خانه افزایش می دهد. 
اهمیت اکسسوری در دکور منازل5. مبلمانی با گوشه‌های گرد فضا را منعطف می‌کند و آرامش‌بخش‌تر اسـت. اما فراموش نکنید که در یک فضای کوچک و مربعی، حضور یک میز گرد فضای زیادی را اشغال می‌کند. در چنین فضایی بهتر اسـت با الهام از همان فضای مربع‌شکل میز تهیه کنید. حتما می‌دانید که ترکیب چوب و فلز همیشه خوب از آب در می‌آید. 
اهمیت اکسسوری در دکور منازل6. به دلیل شباهت این لوستر به شاخه درخت، عموم مردم آن را به نام لوسترهایی مشابه شاخه‌های درخت می شناسند. این لوسترها ابعاد و فرم‌های متفاوتی دارند و بالطبع کاربری‌شان هم فرق می کند؛ مثلا این سبک لوستر برای کنج‌هایی که می‌خواهید نورپردازی متمرکزی داشته باشد، مناسب اسـت. این مدل‌ها می‌تواند بالای یک میز گرد در کنجی از خانه قرار بگیرد. 
اهمیت اکسسوری در دکور منازل7. هنوز هم در اکثر خانه‌های ایرانی رنگ غالب قهوه‌ای اسـت! از چوب گرفته تا روکش مبلمان و تم رنگ فرش. یکی از حسن‌های تنوع زیاد لوازم خانگی این اسـت که دست دکوراتورها برای طراحی خانه‌ها بازتر شده؛ مثلا این سبک میز و کنسول‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای ساخت قابل سفارش اسـت و حتی در برخی فروشگاه‌ها هم نمونه‌های مشابه آن را پیدا خواهید کرد؛ البته با صرف هزینه‌ای بیشتر.
اهمیت اکسسوری در دکور منازل8. اصولا در خانه‌های مدرن ساعت‌هایی با فرم گرد انتخاب مناسب‌تری هستند. ساعت‌هایی با فرم‌های هندسی هم برای خانه‌هایی با این سبک مناسب اسـت اما اصولا سبک ساعت‌های مدرن موجود در بازار گرد اسـت!
اهمیت اکسسوری در دکور منازل9. کوسن‌هایی به رنگ ارغوانی و بنفش محیط هر خانه‌ای را زنده می‌کنند. این درست که این رنگ کوسن را به راحتی نمی‌توان با سایر دکوری‌های خانه هماهنگ کرد اما گاهی داشتن یک اکسسوری با رنگی کاملا متفاوت از آنچه در خانه دارید فضای زندگی‌تان را جذاب‌تر می‌کند. 
اهمیت اکسسوری در دکور منازل10. تنوع ظروف چینی با رنگ و طرح‌های مختلف به قدری زیاد شده که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. حتی می‌توانید سرویس‌های چینی‌تان را هم با سایر اکسسوری‌های روی میز ناهارخوری هماهنگ کنید. 
اهمیت اکسسوری در دکور منازل11. حتما می‌دانید که با توجه به فضایی که دارید می توانید از مدیر فروشگاهی که مبل تهیه می کنید بخواهید رنگ یا حتی جنس رویه مبلمان را با توجه به رنگ‌های دکوراسیون‌تان تغییر دهند.
اهمیت اکسسوری در دکور منازل

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


اهمیت اکسسوری در دکور منازل. اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب انتخاب شوند می توانند نمای بسیار زیبایی با دکوراسیون منازل بدهند. این روزها ...اهمیت اکسسوری در دکور منازل اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب ... اهمیت رنگ در دکور مغازه بسیار بالاست و از اهمیت دارای جنبه های مختلفی است .3 سپتامبر 2016 ... اهمیت اکسسوری در دکور منازل تصویر و عکس شماره 1 ⇩ ارزش اکسسوری در دکور منازل ... این روزها اثرگذاری اکسسوریها در منزل بیش از گذشته است.بارها پیش آمده که نمونه هایی از دکوراسیون منزل را در صفحات وب مشاهده کرده اید و به دنبال اسم یا کد رنگی رنگ به کار رفته در فضای داخلی گشته اید. بین رنگ هایی که ما ...اهمیت اکسسوری در دکور منازل اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب ... چهار جوان فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کرده و منزل دو شهید را تخریب کردند.4 جولای 2016 ... شاید اگر ۲۰ سال پیش بود ماجرا خیلی اهمیتی نداشت. ... در ادامه با ما همراه باشید تا ۸ اکسسوری داخل کابینت که در دکوراسیون آشپزخانه کوچک شما معجزه ...2 سپتامبر 2016 ... اهمیت اکسسوری در دکور منازل طرح کاغذ دیواری برای دکور اتاق کودک ... ها در دکوراسیون خانه دکوراسیون طراحی حمام های لوکس و زیبا نورپردازی منزل و ...اهمیت اکسسوری در دکور منازل طرح کاغذ دیواری برای دکور اتاق کودک معرفی کامل رنگ ها در دکوراسیون خانه دکوراسیون طراحی حمام های لوکس و زیبا نورپردازی منزل و ...2 جولای 2016 ... چنین کابینتها نحوه از به نوع مبلهای اهمیت در با همراه تا اکسسوری کابینت ... منبع: منزل نویسنده: ترابی منبع chidaneh.com آشپزخانه: اگر سال بود ...


کلماتی برای این موضوع

اهمیت اکسسوری در دکور منازلاهمیتاکسسوریدکورمنازلاهمیت اکسسوری در دکور منازل اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب انتخاب شوند اهمیت اکسسوری در دکور منازل مجله تفریحی ایلک فاندکوراسیونوچیدماناهمیتایلک فاناکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب انتخاب شوند می توانند نمای دکوراسیون صفحه اهمیت اکسسوری در دکور دکوراسیون عالی و شیک برای منازل ‫طراحی دکوراسیون داخلی ‬برای تغییر و تعویض اکسسوری منازلحتما نیاز به در برابر رطوبت دکور اکسسوریمنزل اکسسوریمنزلاکسسوریمنزل اکسسوری‌های دیواری دکوراسیون طراحیمنزلدکوردیوار نصب اکسسوری‌ها در راه در تابلوها بسیار اهمیت اکسسوری و تزئینی خرید آنلاین فروشگاه …مجموعه ای عظیم از اکسسوری و تزئینی ریال ریال در ابعاد سانتی نقش آینه وکنسول در دکوراسیون سام اکسوننقشآینهوکنسولدردکوراسیوننقش آینه وکنسول در دکوراسیون برداما متداول ترین سبک چیدمان منازل امروزی شامل دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …استفاده از کاشی در دکور مبلمان منازل کوچک در بحث مبارزه با فساد با هیچ جناحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه سپاهان دکورزیبای در طرح کیفیت در برای داشتن یک دکوراسیون ایده ال،معماران ما در سپاهان دکور



لینک منبع :اهمیت اکسسوری در دکور منازل

تصاویر برای اهمیت اکسسوری در دکور منازل اهمیت اکسسوری در دکور منازل - پارس ناز www.parsnaz.com/اهمیت-اکسسوری-دکور-منازل.html‏ - ذخیره شده اهمیت اکسسوری در دکور منازل اکسسوری ها اشیای کوچکی هستند که اگر در کل خوب انتخاب شوند می توانند نمای بسیار زیبایی با دکوراسیون منازل بدهند این. ارزش اکسسوری در دکور منازل (12 عکس) - سرزه www.serze.com/ارزش-اکسسوری-دکور-منازل-عکس-1699107/‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... اهمیت اکسسوری در دکور منازل تصویر و عکس شماره 1 ⇩ ارزش اکسسوری در دکور منازل اکسسوری ها اشیای کوچکی می باشند که چنانچه در کل خوب ... اهمیت اکسسوری در دکور منازل www.rahekhob.ir/ch/اهمیت_اکسسوری_در_دکور_منازل‏ اهمیت اکسسوری در دکور منازل. دانلود تبلیغات ... دانلود تبلیغات اکسسوری آرتا در آگهی نامه نوین روز ... دانلود مگس هاو روش مبارزه (سم پاشی منازل)- شرکت پادسم. دکوراسیون منزل لوکس |دکوراسیون لوکس|طراحی دکوراسیون خانه www.decor-irani.ir/blog/home-decoration/‏ - ذخیره شده تعادل و زیبایی دو خصوصیت مهم در دکوراسیون منزل. دکوراسیون منزل شما هم می تواند منحصر به فرد و شیک باشد.امروزه اهمیت و تاثیرات مثبت فنگ شویی در دکوراسیون ... اکسسوری در دکوراسیون_ 09125754921 - شرکت معماری و دکوراسیون ... hiradana.com/content/اکسسوری‏ - ذخیره شده از اکسسوری های مورد استفاده در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل میتوان به گلدان ... انتخاب محل برای استفاده از اکسسوری ها و نوع آنها در چیدمان اهمیت بسیار زیادی دارد و ... ۴ اکسسوری ساده چیدمان سرویس بهداشتی | دکوراسیون داخلی www.m4b.ir/۴-اکسسوری-ساده-چیدمان-سرویس-بهداشتی/‏ - ذخیره شده 8 آوریل 2017 ... به طور کلی همواره سرویس بهداشتی یکی از کم اهمیت ترین بخش های فضای ... اکسسوری های سرویس بهداشتی,اکسسوری های زیبا برای چیدمان سرویس بهداشتی ... در تهیه این وسایل نیز مانند سایر وسایل منزل، سعی کنید دقت لازم را به کار ... دکوراسیون داخلی منزل | دکوراسیون پذیرایی منزل - blogfa.com minaf37.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه یکی دیگر از بخش های خانه که دکوراسیون آن اهمیت بسیاری دارد راهرو ورودی می باشد در این ... کنید که می توانید روی آن ها اکسسوری های ریز و یا کلکسیونتان را قرار دهید. چگونه اکسسوری ها خانه شما را دگرگون می کنند | دکوراسیون داخلی دکوبوم decoboom.ir/اکسسوری/‏ - ذخیره شده 15 دسامبر 2015 ... استفاده از اکسسوری ها و لوازم تزئینی کوچک به دلیل کم هزینه بودن امروزه شیوه ای پرطرفدار برای تغییر حس و حال دکوراسیون منزل به شمار می روند. عصر ساختمان - ۱۴ راز دکوراسیون منزل از نگاه طراحان حرفه ای www.asresakhteman.com/.../14-راز-دکوراسیون-منزل-از-نگاه-طراحان-حرفه-ای‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... طراحی دکوراسیون منزل از نگاه طراحان حرفه ای، 14 راز ناگفته! ... ولی آنچه اهمیت دارد این است که اجازه ندهید وسایل و اکسسوری های خانه شما زیر گرد و غبار ...