مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۷ از سقوط دو متری و آتش جان سالم به در برد

[ad_1]

با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار برای خم شدن و ... جان سالم به دربرده اســت.

به گزارش صبحانه، یک کاربر سایت یوتیوب به همکاری چند فرد علاقمند دیگر ویدئویی از تلاش های خود برای بررسی میزان استحکام آیفون 7 را منتشر کرده اســت. آنها تقریبا از هیچ تلاشی برای آسیب زدن به این گوشی فروگذار نکرده اند.

به گزارش ورج، بررسی های آنها و از جمله تلاششان برای خش انداختن آیفون 7 نشان می دهد نمایشگر، لنز دوربین ها، دکمه Home در برابر خراشیده شدن با استفاده از کلید و سکه کاملا مقاوم هستند.

البته زمانی که از تیغ ریش تراش برای آسیب زدن به سطح این گوشی استفاده شد مشخص شد که این مقاومت در سطح عالی نیست. البته اپل ادعا کرده بود که دکمه Home و دوربین با کریستال یاقوت کبود مقاوم شده اند ولی تیغ ریش تراش آنها را خراش داد.

این گوشی در مجاورت آتش و همین طور در برابر خم شدن هم مقاومت خوبی از خود نشان داده اســت. در زمان عرضه آیفون 6 برخی کاربران از اینکه گوشی یاد شده در جیب پشتی آنها خم شده اظهار نارضایتی کرده بودند.

همچنین آیفون 7 و 7 پلاس بعد از سقوط از ارتفاع 7 فوتی (معادل دو متر و ده سانتیمتر) هیچ مشکلی پیدا نکردند. هر چند خراش های جزیی بر روی آنها ایجاد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد ... شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار برای خم شدن و .فارس به نقل از ورج، یک کاربر سایت یوتیوب به همکاری چند فرد علاقمند دیگر ویدئویی از تلاش های خود برای بررسی میزان استحکام آیفون 7 را منتشر کرده است.این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار برای خم شدن و ... جان سالم به دربرده است. آفتابنیوز : یک کاربر سایت یوتیوب به همکاری چند فرد ...20 سپتامبر 2016 ... آیفون ۷ از سقوط دو متری و آتش جان سالم به در برد. با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز ...20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری ...22 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون ۷ ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، ...20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، ...با عرضه آیفون ۷ ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار ...20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون ۷ ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، ...


کلماتی برای این موضوع

آیفون ۷ بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد …بهترین بازی‎ها برای و پلاس بهترین اپلیکیشن‎ها برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاسالف قیمت آیفون و آیفون پلاس اعلام شدنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر الف آتش‌افکن مخوف روسی و جهنمی که برای داعش در …آتش‌افکن مخوف روسی و جهنمی که برای داعش در موصل آفریدترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت اپل یک مدل از آیفون ۸ را با…عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانزنی که ۱۶‌ دوقلو،‌۷‌ سه‌‌قلو و ۴‌ چهار‌قلو زاییده‌ استعکسبه گزارش برنا، براساس عنوان‌ ثبت‌ شده در کتاب رکوردهای گینس این رکورد متعلق به یک زن پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اوباما تمدید قانون تحریمهای ایران را امضاء مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و پرتال خبری واکنش افزایش نرخ تورم تولیدکننده در آبان‌ ماه سال جاری اسامی ۳۴ نفر از شهدای حادثه حله



لینک منبع :آیفون ۷ از سقوط دو متری و آتش جان سالم به در برد

تصاویر برای آیفون ۷ از سقوط دو متری و آتش جان سالم به در برد دنیای موبایل و کامپیوتر آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار ... www.farsnews.com/13950629000229‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت ... آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد. آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد - دولت بهار www.dolatebahar.com/view-312065.html‏ 20 سپتامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از ورج، یک کاربر سایت یوتیوب به همکاری چند فرد علاقمند دیگر ویدئویی از تلاش های خود برای بررسی میزان استحکام ... الف - آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد alef.ir/vdcc40q1x2bqos8.ala2.html?39txt‏ 21 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، ... آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد | دیجیتال ... hi01.ir/آیفون-7-از-سقوط-دو-متری،-آتش-و-انواع-فشار/‏ - ذخیره شده آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد. ایتنا – ایفون جدید آمد و عده‌ای هم از هیچ تلاشی برای آسیب زدن به این گوشی فروگذار نمی‌کنند! آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد - تی نیوز tnews.ir/news/2c5b70837869.html‏ 20 سپتامبر 2016 ... دولت بهار: با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ... آیفون ۷ از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد - تی نیوز tnews.ir/news/d1f870839275.html‏ - ذخیره شده با عرضه آیفون ۷ ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار ... آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد - الف ... khabarfarsi.com/u/25456224‏ 21 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد ... شد، این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، آتش سوزی، فشار برای خم شدن و . آیفون 7 از سقوط دو متری، آتش و انواع فشار جان سالم به در برد :: دامدوک damdeok.blog.ir/.../آیفون-7-از-سقوط-دو-متری،-آتش-و-انواع-فشار-جان-سالم-به-در-برد‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2016 ... شفا آنلاین>اجتماعی>با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از ... آیفون ۷ از سقوط دو متری و آتش جان سالم به در برد | آفتاب khabarpu.com/k.php?u...2KLZgdiq2KfYqA==‏ 20 سپتامبر 2016 ... با عرضه آیفون 7 ماجراجویی برخی کاربران برای پی بردن به میزان استحکام و قوت این گوشی آغاز شد. این گوشی تا به حال از سقوط از ارتفاع دو متری، ...