مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی

[ad_1]

وب‌سایت شور و شیرین: نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان اسـت و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.


مواد لازم:
  • آب ولرم 1 پیمانه
  • شکر 1 قاشق سوپخوری
  • مایه‌ی خمیر 8 گرم
  • آرد 500 گرم
  • نمک 1 قاشق چایخوری
  • بهبود دهنده یک‌ دوم قاشق چایخوری
  • روغن مایع 2 قاشق سوپخوری
  • کنجد به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه‌ی رویه:

  • آرد 1 قاشق سوپخوری
  • آب 50 میلی‌لیتر

نان بربری

طرز تهیه:

1-آب، شکر و مایه‌خمیر را در ظرفی بریزید، روی آن را درپوش بگذارید و 5 دقیقه در جای نسبتاً گرم قرار دهید تا مایه‌خمیر فعال شود.

2-در یک ظرف دیگر، آرد، نمک، بهبوددهنده و روغن مایع را بریزید و مایه‌‌خمیر عمل‌آمده را به آن بیفزائید تا خمیر نرمی به دست آید و به دست نچسبد.

3-حالا خمیر را به مدت 10 تا 15 دقیقه ورز دهید، در کاسه‌ی چربکرده‌ای بگذارید، روی خمیر را بپوشانید و به مدت 1 ساعت استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شود.

4-حالا خمیر را در سطح آرد پاشیده بگذارید و آن را به شکل بیضی و به ضخامت نیم سانتیمتر باز کنید.

5-سپس روی سینی چرب‌کرده بگذارید و با انگشت، روی آن را شکل دهید. اکنون روی خمیر را بپوشانید و به مدت 20 دقیقه کنار بگذارید.

6-بعد رویه‌ی خمیر را بمالید و کنجد بپاشید. آن‌گاه در فر (تاون) گرم‌شده با دمای 200 درجه‌ی سانتیگراد، به مدت 30 دقیقه بپزید.

طرز تهیه‌ی رویه:

آرد را در آب جوشیده بریزید تا به حالت فرنی و ژله‌ای درآید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم.20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه ای.20 سپتامبر 2016 ... وب سایت شور و شیرین: نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به ...20 سپتامبر 2016 ... تغذیه سالم، نان بربری وقتی انحراف غیر اخلاقی دختران و پسران ایرانی از نان شب واجب تر می شود!نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ...نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. امتیاز خبر: 96 از 100 ...نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. امتیاز خبر: 96 از 100 ...24 سپتامبر 2016 ... وبسایت شور و شیرین: نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و … هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به ...... بانوان · انتصابات · مد و زیبایی · بیوگرافی · بازار · توریست · بورس · ورزش بانوان · سینما · بازی · نظامی · اجتماعی · جدیدترین ها · زبان خارجی · سبک زندگی · مقالات ...


کلماتی برای این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت قائم‌شهر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…قائم شهر در بهمن ۵۷ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهی به قائم‌شهر تغییر نام یافت



لینک منبع :نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی

تصاویر برای نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../نان-بربری-پرطرفدارترین-نان-ایرانی‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - واران نیوز www.varannews.ir/48859/نان-بربری؛-پرطرفدارترین-نان-ایرانی‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/نان-بربری؛-پرطرفدارترین-نان-ایرانی/‏ - ذخیره شده 9 آوریل 2017 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - کمونه www.kamooneh.com/fa/.../نان-بربری-پرطرفدارترین-نان-ایرانی‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../نان-بربری؛-پرطرفدارترین-نان-ایرانی/‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - مگیتو https://magito.ir/lifestyle/.../نان-بربری-پرطرفدارترین-نان-ایرانی‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/c88b70842762.html‏ 20 سپتامبر 2016 ... وب سایت شور و شیرین: نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به ... نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی – مجله آنلاین دانندگی www.danandegi.com/?p=915‏ 6 دسامبر 2016 ... نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و … هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به شما آموزش داده ایم. نان بربری؛ پرطرفدارترین نان ایرانی - هشدارنیوز www.hoshdarnews.ir/102941/بربری-پرطرفدارترین-ایرانی.html‏ 20 سپتامبر 2016 ... وب‌سایت شور و شیرین: نان بربری یکی از پرطرفدارترین نان ها در بین ایرانیان است و ترک و فارس و لُر و ... هم ندارد. در این مطلب طرز تهیه این نان را به ...