مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع

[ad_1]

شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است.

به گزارش مشرق به نقل از سی نت، این گوشی که ZMax Pro نام دارد به  طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور MetroPCS طراحی و عرضه شده و قرار است از اوایل پاییز عرضه شود.
 
گوشی یاد شده در بازار آمریکا نیز عرضه خواهد شد و جایگزینی برای ZMax 2 محسوب می شود که در سال 2015 توسط زد تی ای عرضه شده بود. از جمله ویژگی های این گوشی می توان به نمایشگر 6 اینچی، دوربین عقبی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم، ورودی USB Type C، باتری 3400 میلی آمپری و پردازنده Snapdragon 617 شرکت کوآلکوم و همین طور قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.
 
حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است، اما می توان این رقم را به میزان دلخواه افزایش داد. گوشی یاد شده حتی مجهز به حسگرهای اثرانگشت که در مدل های بسیار پیشرفته تلفن های همراه یافت می شوند نیز هست. زد تی ای اولین بار در سال 2007 گوشی های هوشمند ساخت خود را در بازارهای جهانی عرضه کرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 جولای 2016 ... شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است.19 جولای 2016 ... ایتنا - شرکت چینی زد.تی.ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشیهای همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار ...به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور ...عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع. این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور MetroPCS طراحی و عرضه ...19 جولای 2016 ... ایتنا - شرکت چینی زد.تی.ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشیهای همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار ...19 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور MetroPCS طراحی و عرضه شده و قرار ...19 جولای 2016 ... ایتنا - شرکت چینی زد.تی.ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار ...شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار..19 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور MetroPCS طراحی و عرضه شده و قرار ...


کلماتی برای این موضوع

عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوعشرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوععرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع ایتنا شرکت چینی زدتیای موفق به ساخت عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از بلاغ نیوز تیر ٢٩ عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …عرضهگوشیهوشمنددلاریعرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع مدیرناب عرضه گوشی عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …عرضهگوشیهوشمنددلاریعرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع این گوشی که نام دارد به طور عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …این گوشی که نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور طراحی عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع …عرضهگوشیهوشمندبصیرت آیت‌الله معلمی الگویی برای برخی چهره‌های فریب‌خورده انقلاب تخریب رسانه‌های ایتنا عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوععرضهگوشیهوشمند بسیاری از امکانات گوشی‌های عرضه گوشی هوشمند دلاری چینی با امکانات متنوع عرضه گوشی هوشمند ۹۹ دلاری چینی با امکانات متنوع …عرضهگوشیهوشمنددلاریبه گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش



لینک منبع :عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع

تصاویر برای عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950429000137‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است. عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../عرضه-گوشی-هوشمند-99-دلاری-چینی-با-امکانات-متنوع‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است. ایتنا - عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع itna.ir/fa/doc/news/.../عرضه-گوشی-هوشمند-99-دلاری-چینی-امکانات-متنوع‏ 19 جولای 2016 ... ایتنا - شرکت چینی زد.تی.ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی‌های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار ... گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - تجارت نیوز ww.tejaratnews.com/.../49518-گوشی-هوشمند-99-دلاری-چینی-با-امکانات-متنوع.html‏ 19 جولای 2016 ... گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع ... گوشی یاد شده در بازار آمریکا نیز عرضه خواهد شد و جایگزینی برای ZMax 2 محسوب می شود که در سال ... عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع – مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/عرضه-گوشی-هوشمند-99-دلاری-چینی-با-امکانا/‏ 16 ا کتبر 2016 ... عرضه گوشی هوشمند ۹۹ دلاری چینی با امکانات متنوع ... این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور ... عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - وطن لینک vatanlink.com/.../عرضه-گوشی-هوشمند-99-دلاری-چینی-با-امکانات-متنوع‏ - ذخیره شده 19 جولای 2016 ... عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع. به گزارش ایتنا از فارس، این گوشی که ZMax Pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش ... عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع | عصر ایران | خبروان khabarone.ir/news/2802040‏ 20 جولای 2016 ... این گوشی که zmax pro نام دارد به طور اختصاصی برای مشترکان پیش پرداخته اپراتور metropcs طراحی و عرضه شده و قرار است از اوایل پاییز عرضه ... عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع | خبروان khabarone.ir/news/2783036‏ 19 جولای 2016 ... شرکت چینی زد تی ای موفق به ساخت گوشی هوشمندی شده که دارای بسیاری از امکانات گوشی‌های همراه گران قیمت است، اما قیمت آن تنها 99 دلار است. عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/1468930980332345‏ - ذخیره شده عرضه گوشی هوشمند 99 دلاری چینی با امکانات متنوع - متین.