مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک: قدرت یک کودک

[ad_1]

 

 

 

 

  برترین ها: کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" گفتن لزوماً به معنای "نه" نیست. او در بعد از ظهر یکی از روزها به عمویش کمک می کرد تا در یک آسیاب قدیمی گندم آرد کند.

عمویش مزرعه بزرگی داشت که در آن تعدادی زارع بومی زندگی می کردند. بی سرو صدا در باز شد و دختر بچه کم سن و سالی به درون آمد، دختر یکی از مستاجرها بود؛ دخترک نزدیک در نشست. عمو سرش را بلند کرد، دخترک را دید، با صدایی خشن از او پرسید: "چه می خواهی؟ "

کودک جواب داد : "مادرم گفت 50 سنت از شما بگیرم و برایش ببرم."

عمو جواب داد: " ندارم، زود برگرد به خانه ات" کودک جواب داد: "چشم قربان" اما از جای خود تکان نخورد. عمو به کار خود ادامه داد. آن قدر سرگرم بود که متوجه نشد کودک سر جای خود ایستاده. وقتی سرش را بلند کرد، کودک را دید بر سرش فریاد کشید که: "مگر نگفتم برو خانه. زود باش."

دخترک گفت:" چشم قربان" اما از جای خود تکان نخورد. عمو کیسه گندم را روی زمین گذاشت ترکه ای برداشت و آن را تهدید کنان به دخترک نشان داد. منظور او این بود که اگر نرود به دردسر خواهد افتاد. داربی نفسش را حبس کرده بود، مطمئن بود شاهد صحنه ناخوشایندی خواهد بود. زیرا می دانست که عمویش عصبانی اسـت. وقتی عمو به جایی که کودک ایستاده بود، نزدیک شد، دخترک قدمی به جلو گذاشت و در چشمان او نگاه کرد و در حالی که صدایش می لرزید با فریادی بلند گفت: "مادرم 50 سنت را می خواهد." عمو ایستاد. دقیقه ای به دختر نگاه کرد، بعد ترکه را روی زمین گذاشت، دست در جیب کرد و یک سکه 50 سنتی به دخترک داد. کودک پول را گرفت و عقب عقب در حالی که همچنان در چشمـان مردی که او را شکسـت داده بود می نگریست به سمت در رفت. وقتی دخترک آسیاب را ترک کرد، عمو روی جعبه ای نشست و از پنجره مدتی به فضای بیرون خیره شد. این نخستین بار بود که کودکی بومی به لطف اراده خود توانسته بود سفید پوست بالغی را شکست دهد.

نویسنده: ناپلئون هیل


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 ژوئن 2013 ... داستانک: قدرت یک کودک. کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" ...دقیقه ای به دختر نگاه کرد، بعد ترکه را روی زمین گذاشت، دست در جیب کرد و یک سکه 50 سنتی به دخترک داد. کودک پول را گرفت و عقب عقب در حالی که همچنان در چشمـان ...6 ژانويه 2015 ... داستان پند دار و زیبای قدرت دعا کردن زنی بود با لباسهای کهنه و مندرس وارد ... مشتری یک اسکناس با ارزش به مغازه دار داد و گفت : فقط خداست که میداند ...پله پله تا ملاقات خدا - داستان های کوتاه آموزنده و جالب - همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من ... يک روز دو دوست با هم و با پاي پياده از جاده اي در بيابان عبور مي کردند. ..... يكي از جوانان دهكده با اظهار اينكه پلنگ داراي قدرت جادويي است و مقصود آنها را حدس مي زند، .... این کار چندین بار تکرار شد،تا اینکه یکی از کودکان به مادرش گفت:برچسبها: داستان های کوتاه و آموزنده؛عمو نوروز ؛ حاجی فیروز؛ .... یک کودک ،کودکی که آماده تولد بود، نزد خدا رفت و از او پرسید: "می گویند فردا شما مرا .... تمساح پسر را با قدرت می کشید ولی عشق مادر آنقدر زیاد بود که نمی گذاشت پسر در کام تمساح رها شود.داستان کودک قهرمان,داستان کوتاه,داستانک. کودکی ده ... پدر کودک اصرار داشت استاد از فرزندش یک قهرمان جودو بسازد! ..... چرا دموکراسی امریکا قدرت هضم ترامپ را دارد ...20 جولای 2016 ... ۱- داستان های کوتاه (مناسب برای مبتدیان، کودکان، و نوجوانان) .... داستان دو خانمی که ادعا میکنند مادر یک بچه هستند، داستان مشهوری است. ... به وی محول شد، اما هر بار پس از انجام وظایف خود، بهسرعت قدرت را واگذار نمود و به مزرعهاش، که […] ...یک انسان شناس به تعدادی از بچه های آفریقایی یک بازی را پیشنهاد کرد: ..... روبرو میشه همچون یه مشت نمکه و اما این روح و قدرت پذیرش انسانه که هر چه بزرگتر و وسیعتر ...قدرت در موتورخانه رابست ... نشان به آن نشانی که کم کم خواب از چشمم می پرد و تا چهل صفحه از کتاب را یک نفس می خوانم ! کل داستان از این قرار است که کودکی به نام ...


کلماتی برای این موضوع

داستانک قدرت یک کودک داستانکقدرتیککودککمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار داستان کوتاه قدرت عجیب یک کودکداستان کوتاه قدرت عجیب یک کودک کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مردان سخت کوش داستان کوتاه قدرت یک کودک داستان کوتاهداستان کوتاه قدرت یک کودک داد و فریادهای مردم خشمگین در نقطه‌ای که کودک بود متوقف قدرت یک کودک سرگذشت مشاهیر ایران و جهانداستان …قدرتیککودکقدرت یک کودک داد و فریادهای مردم خشمگین در نقطه‌ای که کودک بود متوقف شد، جمعیت جام نیوز قدرت یک کودک داستانکقدرت یک کودک داستانک کودک جواب داد مادرم گفت سنت از شما بگیرم و برایش ببرمداستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید قدرت عجیب یک داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید قدرت عجیب یک کودک خردسال و احساسات مردم داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانکیک گام هر چند کوتاه داستان کوتاه زیباترین قلب فیلم های کودک سلامت و داستانک؛ کودک قهرمان داستانک؛ کودک قهرمان داستانک داستانک بیسکویت های سوخته –داستان آموزنده و جالب کودک قهرمان حتما بخوانیدداستانآموزندهوجالبکودکاستاد به کودک ده ساله فقط یک فن آموزش داد آموزنده داستان کودک قهرمان داستانک ترانه های کودکان داستان کودکترانه های کودکان داستان کودک شعر و سرود و داستان برای کودکان و نوجوانان



لینک منبع :داستانک: قدرت یک کودک

داستانک: قدرت یک کودک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/56559/داستانک-قدرت-یک-کودک‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2013 ... داستانک: قدرت یک کودک. کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" ... داستانک: قدرت یک کودک - پارسینه www.parsine.com/fa/news/123286/داستانک-قدرت-یک-کودک‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2013 ... داستانک: قدرت یک کودک. کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" ... داستانک: قدرت یک کودک - آکاایران akairan.com/fun/short-story/20141026213546876.html‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2014 ... برترین ها: کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که "نه" گفتن لزوماً به ... تصاویر برای داستانک: قدرت یک کودک داستانک: قدرت یک کودک - تست آزمون www.testazmoon.com/رنگارنگ_/داستان/tabid/184/View/.../Default.aspx‏ داستانک: قدرت یک کودک.کمی پس از آن که آقای داربی از دانشگاه مدرکش را گرفت و تصمیم داشت از تجربه خود در کار معدن استفاده کند، دریافت که نه گفتن لزوماً به ... داستان قدرت نه گفتن در کودکان اموزنده - مای انشا | اخبار،سرگرمی ... myensha.rzb.h5h.ir/post525855.html‏ - ذخیره شده ღ بهار کودکی ღ - داستان های کوتاه و آموزنده برچسب‌ها: داستان های کوتاه و آموزنده؛عمو نوروز ؛ حاجی فیروز؛ . ... داستانک: قدرت یک کودک - داستان کوتاه | story24.ir ... داستان قدرت نه گفتن در کودکان اموزنده - مای انشا | اخبار،سرگرمی ... myensha.rozblog.com/.../داستان-قدرت-نه-گفتن-در-کودکان-اموزنده.html‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... ღ بهار کودکی ღ - داستان های کوتاه و آموزنده برچسب‌ها: داستان های کوتاه و آموزنده؛عمو نوروز ؛ حاجی فیروز؛ . ... داستانک: قدرت یک کودک - داستان کوتاه ... پله پله تا ملاقات خدا - داستان های کوتاه آموزنده و جالب yashams.blogfa.com/cat-1.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه پله پله تا ملاقات خدا - داستان های کوتاه آموزنده و جالب - همه عمر برندارم سر از این خمار ... یک روز دو دوست با هم و با پای پیاده از جاده ای در بیابان عبور می کردند. ..... یکی از جوانان دهکده با اظهار اینکه پلنگ دارای قدرت جادویی است و مقصود آنها را حدس می زند، .... کودکان مدتی شاد بودند،اما ناگهان مادرشان را به یاد آوردند و شروع به گریه و زاری کردند. کودک قهرمان (داستانک) - بیتوته www.beytoote.com/fun/fiction-little/champion-child.html‏ - ذخیره شده - مشابه داستان کودک قهرمان,داستان کوتاه,داستانک. کودکی ده ساله که دست چپش به دلیل یک حادثه رانندگی از بازو قطع شده بود، برای تعلیم فنون رزمی جودو به یک استاد سپرده ... فواید باورنکردنی داستان خواندن برای کودکان - میهن فال www.mihanfal.com/benefits-incredible-story-reading-for-children.html‏ - ذخیره شده خواندن داستان برای کودک هنگام خواب در شب، قدرت تخیل او را افزایش می دهد. ... هستید، چند دقیقه ای را برای خواندن حداقل یک داستان کوچک برای کودک خود پیدا کنید.