مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای ترابردپذیری چه کنیم؟

[ad_1]

اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه پس از تاخیری 10 ساله، از روز یکشنبه 31 مرداد به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش صبحانه، اجرای طرح ترابردپذیری مشترکان تلفن همراه را قادر می‌کند تا با حفظ شماره تلفن فعلی خود، به اپراتوری که خدماتی با کیفیت بالاتر ارائه می‌دهد مهاجرت کنند

مشترکان برای تغییر اپراتور بدون تغییر شماره و سرشماره (ترابردپذیری) باید چه کار کنند؟

پذیرش درخواست ترابردپذیری و انجام این فرایند در شبکه ایرانسل رایگان اسـت. مشترکانی که قصد دارند با حفظ شماره تلفن همراه خود به شبکه ایرانسل مهاجرت کنند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/tarabord فرم درخواست ترابرد را تکمیل کنند.

علاوه بر این، مراکز خدمات ایرانسل در سراسر کشور نیز آماده ثبت تقاضای متقاضیان ترابردپذیری هستند. نشانی و ساعت کار این مراکز نیز در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/servicecenters موجود اسـت. متقاضیان پذیرش در شبکه ایرانسل پس از ثبت درخواست، یک عدد سیم‌کارت نسل چهارم ایرانسل با قابلیت اتصال به جدیدترین نسل فناوری اینترنت همراه (4G/LTE) به صورت غیرفعال دریافت می‌کنند.

پس از ثبت درخواست پذیرش متقاضیان ترابرد، پیامکی برای آنها ارسال می‌شود که حاکی از ثبت این درخواست در سامانه ملی ترابردپذیری اسـت. لازم اسـت که مشترک طبق دستورالعمل ارائه شده در متن پیامک، تایید کند که درخواست ترابرد از طرف وی ثبت شده اسـت. در صورتی که مشترک در این مرحله، طی مدت زمان 24 ساعت پیامک را تایید نکند، ادامه فرایند ترابرد لغو خواهد شد.

در گام بعدی، پیامکی برای پرداخت صورتحساب مشترکان دائمی به آنها ارسال می‌شود. این دسته از مشترکان برای تسویه حساب با اپراتور مبدا، تنها 24 ساعت فرصت خواهند داشت.

پس از تسویه حساب با اپراتور مبدا، مشترک پیامکی را دریافت می‌کند مبنی بر اینکه سیم‌کارت قدیمی‌اش مسدود شده و سیم‌کارت جدید او تا دقایقی بعد فعال خواهد شد. به این ترتیب، مشترک با حفظ شماره و پیش شماره خود، به یک اپراتور جدید (اپراتور پذیرا) نقل مکان کرده و می‌تواند از خدمات اپراتور جدید بهره‌مند شود.

مشترکانی که به ایرانسل مهاجرت می‌کنند از همان روز نخست پیوستن به شبکه ایرانسل، امکان استفاده از تمامی خدمات و پیشنهادهای ویژه مشترکان ایرانسل، از جمله تجربه نسل چهارم اینترنت همراه و پیشنهادهای طرح تابستانی مشترکان ایرانسل را خواهند داشت.

ایرانسل با دارا بودن مزیت‌هایی همچون ارائه جدیدترین نسل اینترنت پرسرعت همراه (4G/LTE)، پوشش سراسری شبکه و گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه ایران، دارا بودن نخستین و پیشرفته‌ترین مرکز شبانه‌روزی پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین سامانه‌های پشتیبانی از مشترکان در شبکه‌های اجتماعی، شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور با داشتن 182 مرکز خدمات مشترکان و ده‌ها نمایندگی مجاز عرضه خدمات و محصولات، اپراتور پیشرو در مشتری‌مداری لقب گرفته اسـت.

ایرانسل همچنین با راه‌اندازی گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران تلاش دارد تا نسل جدید اینترنت پرسرعت خانگی و اداری را به مشترکان خود عرضه کند. اینترنت نسل 4 ثابت در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت اسـت و بهترین گزینه برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. مشترکانی که در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنند ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارند، یا در منطقه مورد نظر آنها امکان فنی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، می‌توانند اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE) را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا، علاوه بر این، ایرانسل با ارائه اپلیکیشن‌های متعدد بر بستر شبکه باند پهن همراه، در تلاش اسـت تا به زندگی مشترکان خود رنگ و بوی دیجیتالی داده و سبک زندگی آنها را به سمت یک زندگی مدرن بر مبنای آخرین فناوری روز دنیا تغییر دهد و از سوی دیگر، با تمرکز بر توسعه فنی شبکه، فاصله خود را روز به روز با اپراتورهای داخلی بیشتر کرده و در زمینه عرصه جدیدترین سرویس‌ها از جمله شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE)، با اپراتورهای بین‌المللی رقابت کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... اجرای طرح ترابردپذیری شمارههای تلفن همراه پس از تاخیری 10 ساله، از روز یکشنبه 31 مرداد به طور رسمی آغاز شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای طرح ...اجرای طرح ترابردپذیری شمارههای تلفن همراه پس از تاخیری 10 ساله، از روز یکشنبه 31 مرداد به طور رسمی آغاز شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای طرح ترابردپذیری ...12 جولای 2016 ... در روزهای گذشته بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طرح آزمایشی ترابردپذیری شماره های همراه را صادر کرد. بر اساس این طرح که در حال ...راهنمای کامل؛ چگونه با استفاده از طرح ترابردپذیری اپراتور موبایل خود را عوض کنیم؟ دسته: سیم کارت و اپراتورها: 21 تیر 1395: نوشته شده توسط وحید علیمحمدی.12 جولای 2016 ... از روز گذشته، طرح "ترابردپذیری" یا جابهجایی میان اپراتورها به صورت آزمایشی و در یک بازه یک ماهه به ... چگونه به اپراتورهای سهگانه مهاجرت کنیم؟11 جولای 2016 ... چند وقتی است که زمزمههایی درباره اجرای طرح ترابردپذیری یا همان تعویض اپراتور بدون تغییر در شماره خط شنیده میشود و اجرای این طرح از دیروز ...14 جولای 2016 ... ترابردپذیری شماره تلفن همراه بهطور خلاصه به فرایندی گفته میشود که ... را دارد تصمیم گرفتیم تا مواردی از مزایا و معایب این طرح را بازگو کنیم.وزیر ارتباطات: با کارشکنی اپراتور ها در طرح ترابردپذیری مقابله می کنیم ... طرح ترابردپذیری تلفن همراه از زمان مطرح شدن تا اجرایی شدن در میان اپراتور های تلفن ...ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد بتوانند با حفظ شماره همراه خود، نسبت به تغییر اپراتور خود اقدام کنند. به زبان ساده تر از ...او با تاکید براینکه این طرح به طور کلی با رومینگ ملی متفاوت بوده و اجرای آن به معنی توقف طرح رومینگ ملی نخواهد بود، اضافه کرد: دستورالعمل طرح ترابردپذیری ...


کلماتی برای این موضوع

ترابردپذیری چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده ……ترابردپذیری چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ ۱۱ دیدگاه ارسال شده توسط محمد آموزش ترابرد کردن خطوط ایرانسل، همراه اول و رایتلآموزشهنگامی که طرح ترابرد پذیری کار خود را آغاز نمود، اپراتور های همراه نیز اقدام به راه ایرانسل آمار ترابردپذیری را اعلام کرد؛ میزان و دلیل …ایرانسل آمار ترابردپذیری که توسط مرکز ترابرد اعلام شده را افشا کرد در این آمار مقایسه کراس اچ و لیفان ایکس ، مشکلات ترابردپذیری …مقایسه کراس اوورهای لیفان و پرداختیم، در مورد وارد شدن شورلت به ایران نوشتیم و از رایتل پرسش‌های متداولتنظیمات اینترنت برای نسل چهارم نیز همانند تنظیمات نسل سوم بوده و مشترک جهت ارائه سیم‌کارتهای جدید از آذرماه مخابرات ماخاصاسلایدمدیران متخصصان و آگاهان را دعوت می کنیم به کمپین ره نگاشت مسیر تحول مخابرات تاسیس صفحه اصلی برد اسکن بارکد خوان صندوق …طرح ترابردپذیری اجرایی میشود چهارشنبه آذر در آستانه‌ی هفته‌ی دولت، فردا طرح الف با پول سمند در انگلیس چه ماشینی می‌خرند؟ضریب امنیت ٨٠‌درصدی اسکودا برای کودکان اسکودا سیتیگو نیز در این فهرست با نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنامپنا ایران؛رتبه تولید علم جهان باشگاه خبرنگاران اصرار مشکوک وزیر روحانی برای ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …چگونه در اینستاگرام نمایش خودکار ویدئو را غیرغعال کنیم؟ اگر می خواهید در تلگرام هک



لینک منبع :برای ترابردپذیری چه کنیم؟

برای ترابردپذیری چه کنیم؟ | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/بخش-اقتصادی.../403167-برای-ترابردپذیری-چه-کنیم‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... برای ترابردپذیری چه کنیم؟ ایلنا: اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه پس از تاخیری 10 ساله، از روز یکشنبه 31 مرداد به طور رسمی آغاز شد. برای ترابردپذیری چه کنیم؟ - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/.../برای-ترابردپذیری-چه-کنیم‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... پذیرش درخواست ترابردپذیری و انجام این فرایند در شبکه ایرانسل رایگان است. مشترکانی که قصد دارند با حفظ شماره تلفن همراه خود به شبکه ... رایتل - ترابردپذیری شماره همراه https://www.rightel.ir/mnp‏ - ذخیره شده متقاضی گرامی! به رایتل خوش آمدید ... شما می‌توانید از طریق این سامانه نسبت به ثبت‌ درخواست ترابرد شماره تلفن همراه خود به رایتل اقدام نمایید. پس از ثبت‌نام و ... چگونه اپراتور خطمان را تعویض کنیم؟ - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../چگونه-اپراتور-خطمان-را-تعویض-کنیم؟/?...‏ - ذخیره شده 11 جولای 2016 ... چند وقتی است که زمزمه‌هایی درباره اجرای طرح ترابردپذیری یا همان تعویض اپراتور بدون تغییر در شماره خط شنیده می‌شود و اجرای این طرح از دیروز ... همراه اول - ترابردپذیری شماره همراه https://join.mci.ir/‏ - ذخیره شده با ترابرد به همراه اول، از کیفیت بالای مکالمه و دیتا، و پوشش شبکه گسترده همراه اول لذت ببرید. ترابردپذیری چیست؟ چطور با حفظ شماره موبایل، از خدمات یک اپراتور ... https://www.digikala.com/.../ترابردپذیری-شماره-موبایل-خدمات-اپرات/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... «ترابردپذیری» شماره همراه یعنی مالک یک شماره تلفن علاوه بر امکان ... [بروزرسانی] چطور با حفظ شماره موبایل، از یک اپراتور دیگر استفاده کنیم؟ ده دردسر ترابردپذیری شماره تلفن همراه - ترابردپذیری https://www.tarabord.org/دردسر-ترابردپذیری-شماره-تلفن-همراه/‏ - ذخیره شده پنج دردسر و مشکل مهم برای مشترکین در ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه و انتقال شماره از یک اپراتور به اپراتوری دیگر. چگونه برای طرح ترابردپذیری و سوییچ میان اپراتورهای موبایل ثبت‌نام ... www.shabakeh-mag.com/news/3770‏ - ذخیره شده 12 جولای 2016 ... از روز گذشته، طرح "ترابردپذیری" یا جابه‌جایی میان اپراتورها به صورت ... برای طرح ترابردپذیری و سوییچ میان اپراتورهای موبایل ثبت‌نام کنیم؟ چطور از طرح ترابردپذیری استفاده کنیم؟ (آموزش تغییر اپراتور بدون ... www.sakhtafzarmag.com/.../آموزش-استفاده-از-ترابردپذیری‏ - ذخیره شده 12 جولای 2016 ... در روزهای گذشته بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طرح آزمایشی ترابردپذیری شماره های همراه را صادر کرد. بر اساس این طرح که در حال ... ترابردپذیری چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ | گجت نیوز gadgetnews.ir/111732/ترابردپذیری-چیست-و-چگونه-می‌توان-از-آ/‏ - ذخیره شده 14 جولای 2016 ... ترابردپذیری شماره تلفن همراه به‌طور خلاصه به فرایندی گفته می‌شود که ... را دارد تصمیم گرفتیم تا مواردی از مزایا و معایب این طرح را بازگو کنیم.