مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک: میخ هایی بر روی دیوار

[ad_1]

 

 

 

 

  برترین ها: پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت و همه اطرافیان از این رفتار او خسته شده بودند روزی پدرش او را صدا کرد و گفت: پسر دلم می خواهد کاری برای من انجام بدهی! پسر گفت: بسیار خوب.

پدر او را به اطاقی برد و جعبه میخی بدستش داد و گفت پسرم از تو می خواهم هر بار که عصبانی شدی میخی بر روی این دیوار بکوبی!

روز اول پسر بچه 37 میخ به دیوار کوبید. طی چند هفته بعد؛ همان طور که یاد می گرفت چگونه عصبانیتش را کنترل کند تعداد میخهای کوبیده شده به دیوار کمتر میشد.

او فهمید که کنترل عصبانیتش آسانتر از کوبیدن میخ ها به دیوار اسـت.

به پدرش گفت و پدر نیز پیشنهاد داد هر روز که می تواند عصبانیتش را کنترل کند ؛‌ یکی از میخ ها را از دیوار بیرون آورد.

روزها گذشت و پسرک بلاخره توانست به پدرش بگوید که تمام میخها را از دیوار بیرون آورده اسـت.

پدر دست پسرک را گرفت و به کنار دیوار برد و گفت: پسرم تو کار خوبی انجام دادی اما به سوراخ های دیوار نگاه کن.

دیوار هر گز مثل گذشته نمی شود. وقتی تو در هنگام عصبانیت حرفی را میزنی؛ آن حرف ها هم چنینی آثاری را در دل کسانی که دلشان را شکستیم به جای می گذارند که متاسفانه جای بعضی از آنها هرگز با عذرخواهی پر نمیشود.

بیایید از خدا بخواهیم که به ما آنقدر مهربانی و گذشت بدهد تا هرگز در دیوار دل دیگران میخی فرو نکنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک حکایت، حکایات، حکایات جالب، حکایات آموزنده، حکایات …حکایت،حکایات،حکایات کوتاه،حکایات عبید زاکانی،حکایات عرفانی کوتاه،حکایات آموزنده آموزش ساخت وسایل دکوری زیبا با روکش چوب برای …آموزش ساخت وسایل دکوری زیبا با روکش چوب برای دکوراسیون منزلمن و تو هم قرار است سریال بسازدهم جبهه رفته ام اونهم ماه و تو خاک عراق هم تحصیلات عالی البته بدون استفاده از سهمیه عکسی که حامیان احمدی نژاد باید با دقت تماشا کنندمردم ونزوئلا بر اثر سیاست های چاوزی در انتظار عبور از مرز به کلمبیا برای خرید غذانوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف ریشه ضرب المثل ویکی بلاگریشهضربالمثلمردی گناهکار در آستانه ی دار زدن بود او به فرماندار شهر گفت واپسین خواسته ی مرا وبلاگ روانشناسی شفای درونفنگ شویی یا فانگ شویی فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به ۳۰۰۰ سال پیش در برچسب‌ها کاربران کتابناک بر روی کتاب‌هایشان برچسب‌هایی می‌زنند تا دیگران آنها را راحت‌تر مشاور رایگان کنکور استاد علیرضا افشاربرای رسیدن به موفقـــیت طمع نکنید تلاش هایتان را بیشتر کنید اخیرا تعداد بسیار



لینک منبع :داستانک: میخ هایی بر روی دیوار

تصاویر برای داستانک: میخ هایی بر روی دیوار داستانک: میخ هایی بر روی دیوار - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../داستانک-میخ-هایی-بر-روی-دیوار‏ - ذخیره شده 16 ژوئن 2013 ... داستانک: میخ هایی بر روی دیوار. پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت و همه اطرافیان از این رفتار او خسته شده بودند روزی پدرش او را صدا کرد و گفت: ... داستان کوتاه - نوشته های دیگران: میخ های روی دیوار (showing 1-6 of 6) www.goodreads.com/topic/show/50494‏ - ذخیره شده - مشابه 6 discussion posts. MahtaBi KhaNooM said: پسربچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت. پدرش جعبه ای میخ به او داد و گفت هر بار که عصبانی می شود، باید یک میخ به دیو... داستانک: میخ هایی بر روی دیوار پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت و ... https://www.hammihan.com/post/52111‏ داستانک: میخ هایی بر روی دیوار پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت و همه اطرافیان از این رفتار او خسته شده بودند روزی پدرش او را صدا کرد و گفت: پسر دلم می خواهد ... داستان های کوتاه پندآموز: دوستان و میخ کوبیدن بر دیوار در زمان عصبانیت www.pandamoz.com/2006/03/post172.html‏ - ذخیره شده - مشابه روز اول پسرک مجبور شد 37 میخ به دیوار روبرو بکوبد . در روز ها و هفته ها ی بعد که پسرک توانست خلق و خوی خود را کنترل کند و کم تر عصبانی شود ، تعداد میخ هایی که ... داستان های کوتاه و جذاب - میخهای روی دیوار shortstory2012.blogfa.com/post/11‏ - ذخیره شده - مشابه داستان های کوتاه و جذاب - میخهای روی دیوار - دوستان عزیزم امیدوارم از خوندن این داستان ها ... پدرش جعبه ای میخ به اوداد و گفت هر بار عصبانی میشود باید یک میخ به دیوار بکوبد. ... به همین منظورم اون داستان هایی که به نظر خودم جالب هستن رو براتون میذارم. داستانک: میخ هایی بر روی دیوار | پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت ... padsha.com/داستانک-میخ-هایی-بر-روی-دیوار‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که ... داستانک: میخ هایی بر روی دیوار : پسر بچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت و ... داستانک: میخ هایی بر روی دیوار - imperia.ir imperia.ir/various/entertainment/anecdotes/anecdotes-nails-on-the-wall‏ 4 روز پیش ... نوشته ای روی دیوار. ... تامی روی دیوار با ماژیک قرمز یک قلب بزرگ کشیده بود و درون قلب نوشته بود: مادر دوستت ... داستانک: میخ هایی بر روی دیوار . میخ و عصبانیت! - بیتوته www.beytoote.com/fun/fiction-little/peg-narrative.html‏ - ذخیره شده - مشابه یک روز پدرش به او یک کیسه پر از میخ و یک چکش داد و گفت هر وقت. ... کند و کمتر عصبانی شود، تعداد میخهایی که به دیوار کوفته بود رفته رفته کمتر شد. ... و به آن طرف دیواری که میخها بر روی آن کوبیده شده و سپس درآورده بود، برد. داستان ... پسرم وقتی تو در حال عصبانیت چیزی را می گوئی مانند میخی است که بر دیوار دل طرف مقابل می کوبی. داستانک: میخ های روی دیوار – - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/داستانک-میخ-های-روی-دیوار/‏ داستانک: میخ های روی دیوار, پسربچه ای بود که اخلاق خوبی نداشت.پدرش جعبه ای ... وقتی تو در هنگام عصبانیت حرف هایی میزنی آن حرف ها هم چنین آثاری به جای می گذارند.