مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند+تصاویر

[ad_1]

ما شش خودرو برای خانم ‌های پرمشغله و فعال با تمرکز بر شش تیپ شخصیتی مختلف انتخاب کرده ‌ایم...

جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

خودرو برای خانم ‌ها

هیچ دو زنی شبیه به هم نیستند. اما وقتی پای رانندگی به میان آید، همه خانم ‌ها وسیله نقلیه ‌ای می ‌خواهند که متناسب با سلیقه شخصیشان باشد و با الویت ‌های روزمره ‌شان مرتبط باشد. اساسا، خودرو خانم ‌ها قسمتی از خودشان و سبک زندگی شلوغ ‌شان می-شود. در حالی که خانم ‌ها در آن واحد شغل، خانواده، دوستان و علایق شخصی خودشان را کنترل می ‌کنند، انتخاب خودروی ‌شان هم در عین کاربردیی بودن تصمیمی بر پایه احساسات اســت.

ما شش خودرو برای خانم ‌های پرمشغله و فعال با تمرکز بر شش تیپ شخصیتی مختلف انتخاب کرده ‌ایم: خانم ‌های پردرآمد، خانم ‌هایی با روح لطیف، مادران فعال، خانم ‌های اهل تفریح، خانم ‌های کارمند و خانم ‌های اهل ورزش. ما برای هر کدام از این شش دسته خودرویی پیشنهاد کرده ‌ایم که چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ کارایی بهترین باشد. گرچه نمی ‌توان تمام خانم ‌ها را در این شش دسته جای داد، یا ممکن اســت خانمی در بیش از یک دسته قرار بگیرد، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا پیشنهادات مناسبی ارائه کنیم. می ‌توانید ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب خواهد بود.

بی ام و، سری 3، 2017 برای خانم ‌های پردرآمد BMW 3 Series 2017

تعریف موفقیت تنها خرید گران ‌ترین و یا باپرستیژترین خودرو نیست. بلکه، داشتن خودرویی اســت که تلفیقی بی ‌نقص از وقار، لذت رانندگی و امکانات درجه یک باشد. بعد از یک روز سخت کاری که درگیر تحیلی بازار مالی و یا در حال اتخاذ تصمیمات مهم استراتژیک برای تجارت خود بوده ‌اید، چه چیزی بیشتر از رانندگی به سمت منزل با خودرویی فوق ‌العاده عالی می ‌تواند خستگی از تن شما به در کند؟
 

 جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

 
به لطف طراحی موتور بی ‌نظیر، چالاکی فوق ‌العاده، فرمان ‌پذیری دقیق و طراحی داخلی عالی، سری 3 بی ام و (که در دو مدل سدان و کروکی موجود اســت) یکی از بهترین خودروهای سدان اسپرت نه چندان بزرگ اســت. بهترین مهندسی آلمانی روی این سری پیاده شده. اگر شما از آن دسته افراد هستید که علاقه ندارید خودروتان سقف داشته باشد، سری 3 بی ام و مدلی با سقف متحرک نیز دارد. قیمت این شاهکار از 33.150 دلار آغاز می ‌شود.
 

مدل 2016 فولکس واگن بیتل برای خانم ‌هایی با روح لطیف Volkswagen Beetle

هیچ خودرویی جز فولکس واگن بیتل یادآور دهه 60 میلادی نیست. فرم خاص و سبک و سیاقش شبیه به صلح، عشق و قدرت گل ‌ها اســت. اما مدل جدید بیتل بیش از یک سمبل از دوره ‌ای کهن و اصیل اســت. این خودرو جمع و جور مخلوط جالبی از عملکرد، مصرف کم و کارایی اســت و البته شما می ‌توانید از بین مدل ‌ کوپه و یا مدل با سقف متحرک یکی را انتخاب کنید.
 

 جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

در درون این ماشین می ‌توان انتظار طراحی و کیفیت عالی آلمانی داشت، همچنین وسایلی با آخرین تکنولوژی مثل صفحه کنترل لمسی هوشمند و قابلیت اتصال گوشی هوشمند به سیستم فولکس واگن. علاوه بر سیستم نورپردازی مدرن آن، این امکان برای شما مهیا اســت تا نور داخل ماشین را از بین گستره وسیعی از رنگ ‌ها انتخاب کنید و در نتیجه بیتلی به غایت منحصربه ‌فرد داشته باشید.
در آخر، این بیتل در حال حاضر بازآفرینی هوشمندانه ‌ای از یک مدل اصیل اســت. قیمت فولکس واگن بیتل 2016 از 19.595 دلار آغاز می ‌شود.
 

مدل 2017 کرایسلر پسیفیکا برای مادران فعال 2017 Chrysler Pacifica

در بین لیست خودروهای ما برای خانم ‌ها، کرایسلر پسیفیکا جدید به ما ایده ‌ای جدید در مورد مادران داد. با طراحی و ظاهر مدرن و جذاب، پسیفیکا می ‌تواند از چشم ‌نوازترین مینی ‌ون ‌هایی باشد که تا به حال ساخته شده. موتور 6 سیلندر 287 اسب بخاری این ماشین می ‌توان قدرت لازم برای مادری که هم علاقه به ورزش دارد و هم باید فرزندانش را از خانه به مدرسه و بعد به باشگاه و بعد به سینما ببرد، فراهم کند.
 

 جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

ولی درخشش واقعی پسیفیکای هشت سرنشین به واقع از درون اســت، جایی که تنوعی وسیع، فضای زیاد، ابزارهای راحتی سرنشینان و تجهیزات ایمنی را ارائه می ‌دهد. علاوه بر اینها، صندلی ‌های مبتکرانه ‌اش مقاومت هر خریداری را می ‌شکند. ترکیب هوشمندانه برنامه ‌ها و بازی ‌های رایانه ‌ای کمک می ‌کند تا حوصله فرزندان سر نرود. همچنین صفحه نمایش دوقلو عقب و سیستم پخش دی ‌وی ‌دی و سیستم چند رسانه ‌ای هم برای باقی سرنشینان سرگرم ‌کننده اســت. مدل 2017 کرایسلر پسیفیکا از 28.595 دلار شروع می ‌شود.
 

مدل 2016 جیپ رنگلر برای خانم ‌های اهل تفریح 2016 Jeep Wrangler

هیج وسیله ‌ای به اندازه جیپ رنگلر با عشق یک زن به گردش و فعالیت خارج از خانه همخوانی ندارد. چه اهل کوهنوردی، دوچرخه سواری، قایق سواری، کمپینگ یا صخره نوردی باشید این خودرو باثبات که شاخصه اصلی آن روحیه شکست ‌ناپذیری اســت، همیشه و در کسری از ثانیه آماده سفر از درون شهر به جاده ‌های خارج شهر و طبیعت بکر و وحشی اســت.

 جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

این مدل از جیپ در دو طراحی دو در/ چهار سرنشینه و چهار در / پنج سرنشینه با سقف استاندارد متحرک قابل خریداری اســت. گرچه مدل سقف ثابت آن نیز وجود دارد. اما فارغ از اینکه سقف متحرک یا ثابت را انتخاب کنید، رنگلر دو دیفرانسیل با قابلیت تنظیم جعبه ‌دنده، همچون نگینی در جاده ‌های خارج شهر می ‌درخشد. در عین حال، می ‌توانید با رنگلر در خیابان ‌های عادی و جاده ‌های شهری نیز به طور روزمره رانندگی کنید. در نظر گرفتن فضای کافی برای تنظیم ارتفاع جعبه ‌دنده این جیپ قدرتمند، رنگلر را به انتخابی ایده ‌آل برای خانم ‌هایی تبدیل کرده که اهل گردش در طبیعت و کوهستان هستند. قیمت پایه این خودرو 23.895 دلار اســت.
 

مدل 2017 فورد فیوژن هیبرید برای خانم ‌های کارمند 2017 Ford Fusion Hybrid

برای خانم ‌های شاغل که شروع و پایان روزهای ‌شان توام با شلوغی خیابان ‌هاست، فورد فیوژن هیبرید انتخابی عالی اســت چرا که امکاناتی در اختیار شما می ‌گذارد تا بتوانید ترافیک را صبورانه ‌تر تحمل کنید. اولین و مهم ‌ترین ویژگی، مصرف سوخت شگفت ‌انگیز این خودرو اســت که تقریبا 5 لیتر در صد کیلومتر می ‌سوزاند. در نظر بگیرید که این مصرف شهری این خودرو اســت، به عبارت دیگر مصرف جاده ‌ای آن از این رقم هم پایین ‌تر اســت و منجر به رفت و آمد کمتر به پمپ بنزین می ‌شود که در پایان هر ماه صرفه ‌جویی زیادی در مخارج خواهد کرد.
 

جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند


 
دومین ویژگی این خودرو، طراحی داخلی آن اســت و لیست بلندبالایی از امکانات از جمله صفحه کنترل لمسی اختصاصی فورد، که قابلیت رهیابی آنلاین و گزارش میزان ترافیک لحظه ‌ای را دارد. ویژگی نهایی آن ظاهرا بیرونی فوق ‌العاده آن اســت، حتی اگر در ترافیک حوصله شما سر رفته باشد، خیال شما راحت اســت که از بیرون خوب به نظر می ‌رسید! قیمت پایه مدل 2017 این خودرو  از 22.610 دلار آغاز می ‌شود.
 

مدل 2016 مزدا 3 برای خانم ‌های اهل ورزش 2016 Mazda3
 
مزدا 3 مدل 2016 خودرویی اسپرت و چابک اســت که روحیه جوانی و سرزندگی را منتقل می ‌کند. این خودرو در دو طراحی سدان و هاچبک روانه بازار شده اســت ولی مدل سدان (صندوق ‌دار) پیشنهاد ما برای خانم ‌های ورزشکاری اســت که همیشه وسایل ورزشی و یا کیف همراه خود دارند و به فضای کافی برای جابه ‌جایی وسایل نیاز دارند. مزدا 3 در جاده بسیار چالاک اســت و این موضوع به خاطر سواری نرم، دینامیک و راحت آن اســت.

جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند

 
سواری نرم و قابلیت کنترل بالای آن باعث محبوبیت این خودرو در میان خانم ‌ها شده اســت، درست برعکس آقایان که ترجیح می ‌دهند خودرو را با قدرت بازوی خودشان کنترل کنند. علاوه بر این ‌ها، مصرف سوخت این خودرو در جاده بسیار اقتصادی اســت، طراحی داخلی شیک و باکیفیتی دارد و تجهیزات تکنولوژیک بسیاری درون آن موجود اســت. روی هم رفته، تمامی این جزئیات که به خوبی به آنها فکر شده اســت باعث پدیدار شدن حس آرامش و سلامت اســت. از یاد نبرید که مدل چهار در جمع و جور این خودرو یکی از بهترین سیستم ‌های پخش صوت را دارا اســت. قیمت این مزدا از 17.845 دلار آغاز می ‌شود.

عصر خودرو

اخبار مرتبط:

 محبوب ترین خودروها در ایران+تصاویر

محبوب ترین خودروها در بین آمریکایی ها در سال2016+تصاویر

محبوب ترین وبهترین خودروهای لوکس خانوادگی +تصاویر

محبوب ترین خودرو های شاسی بلند2016+تصاویر

محبوب ترین خودروهای لوکس ارزان قیمت که از آنها خسته نخواهید شد+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سایپا جدیدترین مدل زانتیا را میسازدتصاویرسریعترین خودروهای جهان در سال که همه را متحیر کردتصاویر خودروهای لوکس و سدان بررسی خودروی چینی سانگ‌ یانگ تیوولی تصاویرسایر مطالب خودرو پرطرفدارترین سوپراسپورت های تاریخ که در زمان خود آرزوی همه بودند



لینک منبع :جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند+تصاویر

تصاویر برای جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند+تصاویر جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند+تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/.../جدیدترین-خودروهایی-که-دل-خانم-های-ماشی.html‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... خودرو برای خانم ‌هاهیچ دو زنی شبیه به هم نیستند. اما وقتی پای رانندگی به میان آید، همه خانم ‌ها وسیله نقلیه ‌ای می ‌خواهند که متناسب با سلیقه شخصیشان ... جوانک ماشین‌باز! | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل www.pedal.ir/متفرقه/ماشین-باز-اسپورت-جوان/‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... البته این وسط پرانتزی باز بکنم و بگویم که فلاسفه روی همین لفظ ... که از دیدن جدیدترین خودروهای روز دنیا و پیشرفت‌های روزانه‌ی این صنعت ... دل نداریم؟ تا کی پوستر ببینیم و اعداد مربوط به موتور (نگویید موتور .... ماشین دایی بیچاره ی من جوری داغون شده بود که حتی در های جلو هم باز ..... تصویر پروفایل Machine. تصاویری از خودروهای نمایشگاه بین المللی شانگهای | پایگاه خبری ریشه www.rishenews.com/news/36709‏ - ذخیره شده 26 آوریل 2017 ... خودروسازان بزرگ در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و فناوری های خود را به نمایش گذاشتند. ... نمایشگاه عرضه کردند؛ از خودرویی که سیستم سرگرمی مخصوص کودکان داشت تا اتومبیلی که درهای آن پروانه ای باز می شد و غیره. ... نمایشگاه نمایشگاه ماشین ... خنده های از ته دل "سحر قریشی" و "الناز شاکردوست" کنار هم + عکس ... بهترین فیلم های ترسناک سال 2016 که می توانند در دل شما وحشت ایجاد ... rooziato.com/139556007/بهترین-فیلم-های-ترسناک-2016/‏ - ذخیره شده بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۱۶ که می توانند در دل شما وحشت ایجاد کنند [بخش ... می رسد، او (اولیویا باند) دریچه ای تازه از تاریکی و خشم به روی او باز می شود. ... ماجرا از این قرار است که دو سارق یک دختر (اشلی بل) را به گروگان گرفته و آن را با خود می برند. ماشین آن ها در میان جاده خراب می شود و سپس دزدها در می یابند که در دام یک تک تیر ... اولین خودروی سوپر اسپرت ایرانی بزودی رونمایی خواهد شد - ایران جیب www.iranjib.ir/.../اولین-خودروی-سوپر-اسپرت-ایرانی-بزودی-رونمایی-خواهد-شد/‏ - ذخیره شده 12 مارس 2017 ... خودرویی که طبق گفته مدیران این شرکت اولین سوپراسپرت ساخته شده در ... رونمایی رسمی معنایی نخواهد داشت ولی به تدریج تصاویری از قسمت های ... آغاز پیش فروش خودرو جدید H330 توسط سایپا + قیمت - ایران جیب www.iranjib.ir/.../آغاز-پیش-فروش-خودرو-جدید-H330-توسط-سایپا-+-قیمت/‏ - ذخیره شده - مشابه 6 ژانویه 2015 ... به مناسب میلاد خجسته رسول اکرم (ص) پیش فروش محصول جدید پارس خودرو H330 آغاز شد برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های معتبر گروه ... 12 خودروی جدیدی که امسال به ایران می‌آیند + تصاویر - خودرو - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/1408342500857708‏ - مشابه 18 آگوست 2014 ... 12 خودروی جدیدی که امسال به ایران می‌آیند + تصاویر - خودرو. ... دریافت قیمت خوردو صفر; اطلاعیه های فروش خودروسازان; ثبت نام فوری با تخفیف خودروها; مقایسه فنی خودرو ها ...... سنوا از موتوری به حجم ۲٫۳ لیتری مجهز به توربو شارژ بهره می‌برد و ... که آشغال و بنجل رو می خوا****** به مردم ن طراحی ایش اون طرح دل بخواه در آمد ن ... عکس ماشین یوندا - گالری عکس aaaaaaks.ir/عکس-ماشین-یوندا/‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2016 ... البته هیوندا تابستان امسال دو مدل جدید سوناتای خود (هیبریدی و پلاگین هیبرید) ….. جدیدترین خودروهایی که دل خانم های ماشین باز را میبرند+تصاویر ... جدیدترین خودروهای پژو در جهان + تصاویر - سماتک www.samatak.com/news/car/جدیدترین-خودروهای-پژو-در-جهان.html‏ - ذخیره شده پژو,جدیدترین خودروهای پژو در جهان,ماشین های جدید پژو,معرفی خودروهای شگفت ... باشید که شرکت خودرو پژو این خودروهای مدرن را تولید کرده است در ادامه تصاویر ... بدنه آن از فیبرکربن و کولار ساخته شد و از یک شاسی آلومینیومی بهره می‌برد. .... روش های بدست آوردن دل دختران و زنان ... فقط خانم های بالای 18 سال وارد شوند (ورود آقایان ممنوع ...