مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم

[ad_1]

آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم

آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم

به می تواند در خورش فسنجان طعم بسیار عالی ایجاد کند,پس ما در این آموزش به آن می پردازیم تا یک خورش خوشمزه و عالی درست کنیم. خورش فسنجان با به از مجموعه دستورغذایی های ایرانی اســت که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. این خورش را می توان به روش های مختلف تهیه کرد.

 

می توانید از انواع گوشت ها مانند مرغ، گوشت قلقلی و یا اردک استفاده کنید. یکی از این روش ها استفاده از به در این خورش اســت.

 

مواد لازم:

پیاز ۱ عدد
گردو ۵۰۰ گرم
مرغ ۴ تکه
رب انار ۴ قاشق غذاخوری
به ۱ عدد
نمک به میزان لازم
ادویه به میزان لازم
آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریمطرز تهیه:

1. در قابلمه ای روی حرارت متوسط، کمی روغن بریزید و پیاز و گردو را در آن تفت دهید. ۲ لیوان آب در آن بریزید و بگذارید برای۱۲۰ دقیقه بپزد.

 

2. در این میان، در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط کمی روغن بریزید و مرغ را در آن تفت دهید.

 

3. مرغ را به همراه رب انار به ترکیب گردو و پیاز اضافه کنید وبگذارید تا غذا جا بیافتد.

 

4. در نهایت به، نمک و ادویه های دلخواهتان را اضافه کنید و۳۰ دقیقه دیگر بپزید.

 

نکاتی در مورد تهیه ی خورش فسنجان با به:

1- پیاز را ریز خرد کنید.

2- گردو را چرخ کنید.

3- پوست به ها را جدا کنید و آن را ورقه ورقه کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

چگونه تلخی زیتون را بگیریم؟اگر می خواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مطلب به شما کمک می کند تا این کار را به آموزش بافت جوراب نوزاد بافتجورابنوزادآموزش بافت جوراب نوزاد در ادامه مطلب ذکر شدهایت جوراب نیز از پنجه بافت شده استخورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر …خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم را با ترفندهای زیر درست کنیدهمه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی دارین ذهنتون درگیره این آخرین دیدگاه های سایت ایران کوکغذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و آموزش بافتنیمدل بافتنیلباس بافتنیاموزش …آموزشبافتنیآموزش بافتنیمدل بافتنیلباس بافتنیاموزش بافتنیسایت بافتنی تاریخ درج تعداد زنده در یادزنده در یاد نکوداشت بزرگان هنر و ادب ایران زمین با نگاهی ویژه به جایگاه رفیع استاد دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت مقالات شهداهمه انسانها می میرند ولی شهیدان این سرنوشت همگانی را به بهترین وجه سپری کردند ، وقتی



لینک منبع :آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم

آشپزی - آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم ashpazi-banoo.mihanblog.com/post/195‏ 14 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم. قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید. www.takcarpet.blogfa.com ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم | مجله تفریحی ایلک فان ilkfun.ir/ashpazi-va-taghziye/آموزش-تهیه-خورش-فسنجان-را-یاد-بگیریم/‏ 20 سپتامبر 2016 ... به می تواند در خورش فسنجان طعم بسیار عالی ایجاد کند,پس ما در این آموزش به آن می پردازیم تا یک خورش خوشمزه و عالی درست کنیم. خورش فسنجان با به ... طرز تهیه خورش فسنجان - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../preparation-fesenjan-insane.html‏ - ذخیره شده - مشابه برای اینکه خورش خوش رنگ شود می توان یک قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی به آن افزود . خورشت فسنجان | خورشت - 101recipe 101recipe.com/خورشت-فسنجان/‏ - ذخیره شده - مشابه 7 ژانویه 2012 ... بعضی ها برای گرفتن گرمی خورشت توش آلو میریزن که باز من این کارو ... روش تهیه: ... رنگ تیره رو باید از گردو بگیریم یعنی اینقدر گردو باید بپزه تا .... هم می رم امام رضا به یادت هستم به یاد تو که با مهربونی و توجه تمام دانسته های ... ناز میهن – NazMihan.com » آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم nazmihan.com/آموزش-تهیه-خورش-فسنجان-را-یاد-بگیریم/‏ 13 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم. به می تواند در خورش فسنجان طعم بسیار عالی ایجاد کند,پس ما در این آموزش به آن می پردازیم تا یک خورش ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم - جادوی کلمات https://jadoykalamat.ir/tag/آموزش+تهیه+خورش+فسنجان+را+یاد+بگیریم‏ آموزش آشپزی,نکاتی در مورد تهیه ی خورش فسنجان ,نکاتی در مورد تهیه ی خورش فسنجان با به,آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم,آموزش درست کردن خورش فسنجان ... طرز تهیه خورشت های مختلف قیمه قرمه سبزی فسنجون کرفس ماست ... arzexchange.com/2013/01/30/persian-khoresht/‏ - ذخیره شده 30 ژانویه 2013 ... دوستان امروز دوست داریم که با شما عزیزان طرز تهیه چند نوع خورشتی که از همه اونای دیگه بیشتر مورد علاقه ما ایرانیان هست، ، یاد بگیریم، با اجازه شما ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم jadoykalamat.rozblog.com/.../آموزش+تهیه+خورش+فسنجان+را+یاد+بگیریم‏ آموزش آشپزی,نکاتی در مورد تهیه ی خورش فسنجان ,نکاتی در مورد تهیه ی خورش فسنجان با به,آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم,آموزش درست کردن خورش فسنجان ... یادگیری آماده کردن خورشت فسنجان را بآموزیم (2 عکس) - سرزه www.serze.com/یادگیری-آماده-کردن-خورشت-فسنجان-1798352/‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... آموزش تهیه خورش فسنجان را یاد بگیریم عکس شماره 1 ⇩ آموزش تهیه خورشت فسنجان را بآموزیم به قادر می باشد در خورشت فسنجان مزه بسیار فوق العاده ... فوت و فن‌های پخت یک خورشت فسنجان خوشمزه - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../فوت-و-فن‌های-پخت-یک-خورشت-فسنجان-خوشمز.html/‏ - ذخیره شده خورشی که از گردو یا مغزهای دیگر مثل فندق، پسته و بادام تهیه می‌شود. ... خورش فسنجان را بجز مرغ و گوشت با به نیز می‌پزند به این روش که به‌ها را ورقه‌ورقه کرده و در آخر به ...