مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده اسـت. سامسونگ ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی نوت ۷ امن به ایالات متحده آمریکا ارسال کرده اسـت.

 

 ۵۰۰ هزار گلکسی نوت ۷ سالم آماده عرضه؛ واکنش مخاطبان چگونه خواهد بود؟

 

یکی از مشکلات سامسونگ در پیش‌برد این فرایند این بود که برای حمل و نقل گوشی‌های معیوب با موانعی مواجه شده بود چون سرویس‌هایی که خدمات هوایی عرضه می‌کنند حمل و نقل این مدل‌های معیوب که خطر آتش گرفتن داشتند را نمی‌پذیرفتند اما ظاهرا بلاخره گوشی‌های معیوب منتقل شده و گوشی‌های جدید و سالم از روز گذشته آماده عرضه شده‌اند.

حال با رسیدن گوشی‌های جدید کسانی که گوشی‌های معیوب داشتند می‌توانند گوشی‌های گلکسی‌ نوت ۷ سالم دریافت کنند که احتمالا باتری آن‌ها نقصی ندارد و بلاخره می‌توانند از این فبلت با خیال راحت استفاده کنند.

سامسونگ پیش از شروع آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ با تمام توان برای این گوشی تبلیغ کرده بود و مخاطبان هم از این مدل جدید استقبال قابل توجهی به عمل آوردند. طبق گزارش‌ها پیش از اعلام فراخوان جمع‌آوری نوت ۷ فقط در ایالات متحده آمریکا حدود یک میلیون دستگاه از این مدل خریداری شده بودند.

باید دید با عرضه گوشی‌های نوت ۷ جدید که ادعا می‌شود مشکل پیشین را ندارند اقبال مخاطبان به این گوشی چگونه خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

اخبار اپل آیفون و محصولات جدید اپل آیفون اپل به سختی درحال کار بر روی آیفون است؛ این شرکت قصد دارد که برای دهمین پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال اخبار امروز خبرگزاری فارس اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریمزایای بذور گواهی شده برای کشاورزان اسلامشهری تشریح شد سه نظامی ترکیه در حمله پکک نگاهی کوتاه به جک وان کارنگاهی کوتاه به جک جک تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل نگاه مختصری به تاریخ معاصر افغانستان تاندنگاه مختصری به تاریخ معاصر افغانستان تاند تاریخترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …خواب در بیداری؛ مساله واقعیت مجازی توکافلش فلش مموری که در سگک کمربند قرار میگیرد داکتر غلام محمد دستگیر به والصلح خیر ایمان داریم ولی اعطای هرنوع امتیازرا بیک سوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت … آزمون خرداد هم به آن اضافه شد این هم حاصل سال کار تیمی با چگونه بفهمیم که هک شده ایمچگونه بفهمیم که هک شده ایم ؟ راههای زیادی هست که به کمک آنها بفهمیم هک شده ایم یا نه؟برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …کابل فیبر نوری با همه کابل‌هایی که تا به حال بررسی شد کاملا تفاوت دارد زیرا براساس



لینک منبع :خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند

خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../خبر-خوب-برای-آن-ها-که-نوت-7-معیوب-دارند‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده است. خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند www.chaharah.com/News/.../خبر-خوب-برای-آن-ها-که-نوت-7-معیوب-دارند‏ 21 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد ... تصاویر برای خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - سرویس خبری servicekhabari.com/147656‏ 29 ا کتبر 2016 ... یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده است. خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/خبر-خوب-نوت-معیوب.html‏ 21 سپتامبر 2016 ... سامسونگ, گوشی, گلکسی نوت 7 خبری خوب برای بیماران پروانه اییک خبر خوشحال کننده برای آن دسته از کاربران که قصد دارند گوشی های گلکسی ... مدل‌های جایگزین نوت 7 هم مشکل دارند! - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/393350/مدل‌های-جایگزین-نوت-7-هم-مشکل-دارند‏ 24 سپتامبر 2016 ... سامسونگ ادعا می‌کند که تاکنون نیمی از گلکسی نوت‌های فروخته شده در ایالات متحده‌ی امریکا را تعویض ... خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند. تعداد گوشی‌های معیوب گلکسی نوت 7 به 70 دستگاه رسیده است ... https://www.digikala.com/.../تعداد-گوشی‌های-معیوب-گلکسی-نوت-7-به-70-دست/‏ - ذخیره شده 14 سپتامبر 2016 ... تعداد گوشی‌های معیوب گلکسی نوت 7 به 70 دستگاه رسیده است | دیجی‌کالا مگ | منبع جامع اخبار و ... دولت کانادا در یک گزارش اعلام کرده که بیش از ۷۰ دستگاه گلکسی نوت ... دولت کانادا و شرکت سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در کانادا با یکدیگر همکاری دارند. .... چند روز بعدش ۳۵ تا اعلام شده خوب کره … خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند / یک خبر خوشحال کننده برای ... porsyar.com/go/8888651‏ یک خبر خوشحال کننده برای آن‌ دسته از کاربران که قصد دارند گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خود را که در معرض خطر قرار دارد تعویض کنند، منتشر شده است. سامسونگ. خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند | بیسترینها new32app.bistarinha.xyz/.../خبر%20خوب%20برای%20آن%20ها%20که%20نوت%207%20معیوب%20دارن...‏ خبر خوب برای آن ها که نوت 7 معیوب دارند 1. لیست قیمت لپ تاپ - emalls.irآخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی ... اخبار گلکسی نوت - تی نیوز 212.16.76.92/tags/گلکسی-نوت?page=4‏ فراخوان گلکسی نوت 7، سبب کاهش چشمگیر سود عملیاتی سامسونگ در سه ماهه سوم شد .... خبر خوب برای آن ها که نوت ۷ معیوب دارند خبر خوب برای آن ها که نوت ۷ معیوب دارند ... تماشا کنید: مقایسه سرعت آیفون 7 و گلکسی نوت 7 در اجرای اپلیکیشن ها تماشا ... سامسونگ تا زمان پس دادن گلکسی نوت 7 معیوب به کاربران هشدار نرم افزاری خواهد داد ...