مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر

[ad_1]

امروز از اکتشاف مناطق گردشگری بکر و جدید مقداری فاصله گرفته و توری خواهیم داشت در جادبه های پرطرفدار جهان...

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان

پرطرفدارترین جاذبه های جهان

امروز از اکتشاف مناطق گردشگری بکر و جدید مقداری فاصله گرفته و توری خواهیم داشت در جاذبه های پرطرفدار جهان: 

 
تالاب آبی، ایسلند

این چشمه آب گرم یکی از جاذبه‌های گرشگری پر بازدید جهان اســت که فرصتی فراموش نشدنی برای لذت بردن از نیروهای طبیعت را فراهم می کند. این تالاب در شبه جزیره  "Reykjanes"  (در فاصله 40 دقیقه‌ای از  "Reykjavik"  و 20 دقیقه‌ای از فرودگاه بین المللی  "Keflavik") قرار دارد. احساس آرامش ناشی از حضور در تالاب آبی موجب می شود تا شلوغی آن چندان آزار دهنده نباشد. 

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان

کاخ ورسای، فرانسه

این کاخ محل اقامت خانواده سلطنتی "لوئی چهاردهم" بوده اســت. جاذبه‌های بسیاری در این کاخ وجود دارند که از مطرح‌ترین آنها می توان به سالن آینه طلاکاری شده، باغ‌ها و "گراند کانال" و چندین آبنمای زیبا اشاره کرد. هر ساله حدود 6 میلیون نفر از کاخ ورسای بازدید می کنند.

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


کلوسئوم، ایتالیا

ساخت این مکان در سال 80 پس از میلاد تکمیل شده و مشهورترین جاذبه گردشگری شهر رم محسوب می شود. اخیرا تونل گلادیاتورها که زیر میدان کلوسئوم قرار دارد برای بازدید عموم افتتاح شده و توجه گردشگران را بیش از پیش به سوی این مجموعه جلب کرده اســت.

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


ماچو پیچو، پرو

ماچو پیچو یکی از شهرهای تمدن "اینکا" محسوب می شود که بر فراز کوهستان ساخته شده اســت. این مکان هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری را روانه پرو می کند و دولت این کشور محدودیت بازدید روزانه 2 هزار و 500 نفر را برای آن در نظر گرفته اســت.

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


گراند کانیون، آمریکا

"گراند کانیون" در فصل تابستان بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جلب می کند. کاوش در این مکان با پای پیاده و یا حیوانات بارکش تجربه‌ای جالب توجه محسوب می شود. مسیرهای مشخص شده در "دیواره جنوبی" دارای پدیده‌های زمین شناسی جالب توجه‌ای هستند و اگر تنها فرصتی چند ساعته دارید، از بهترین مناطق گراند کانیون برای بازدید محسوب می شوند.

 پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


بازار بزرگ، ترکیه

بازار بزرگ استانبول یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان اســت که مکانی مناسب برای خرید محسوب می شود. این بازار 61 خیابان سرپوشیده را شامل می شود و در آن بیش از 3 هزار فروشنده فعال هستند. در بازار بزرگ استانبول تجربه فرهنگی متفاوتی را کسب می کنید.

 پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


آبشار نیاگارا، آمریکا و کانادا

"نیاگارا" یکی از نیرومندترین و زیباترین شگفتی‌های طبیعی جهان اســت که چشم انداز فوق العاده آن هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


دیوار بزرگ، چین

هر ساله حدود 9 میلیون نفر از "دیوار بزرگ" چن بازدید می کنند. این سازه 5 هزار و 500 مایل امتداد داشته و "بادالینگ" در نزدیکی شهر پکن از پر بازدیدترین بخش‌های آن محسوب می شود.

 پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


جزیره آلکاتراز، آمریکا

یکی از مشهورترین زندان‌های جهان در جزیره "آلکاتراز" قرار داشته اما جدا از آن، جاذبه‌های طبیعی مانند کلنی‌های پرندگان ارزش سفر به این مکان را توجیه می کنند. جزیره آلکاتراز از چشم اندازهای جالب توجه‌ای به محیط اطراف برخوردار اســت.

 پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان


جاذبه‌های دیگر

بی شک، انتخاب بهترین جاذبه‌های مطرح و پر طرفدار جهان چالش آسانی نیست. "دره پادشاهان" در مصر، "آکروپولیس" در یونان، "چیچن ایتزا" در مکزیک، جزیره "الیس" نیویورک و کانال‌های ونیز برخی دیگر از جاذبه‌های مشهور جهان هستند که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کنند. 

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان

 توریسم انلاین

اخبار مرتبط:

بهترین زمان برای دیدن این جاذبه های پرطرفدار گردشگری دنیا+تصاویر

گشت گذار در محبوب‏ترین جاذبه‏‏ گردشگری نپال+تصاویر

معروف‌ترین و پرطرفدارترین پارک‌های درون‌شهری دنیا +تصاویر

پرطرفدارترین مکان های گردشگری لندن دراینستاگرام+تصاویر

محبوب ترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری آمریکای جنوبی که شما را شگفت زده میکند+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهانتصاویر



لینک منبع :پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر

تصاویر برای پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/.../پرطرفدارترین-و-منحصر-به-فردترین-جاذبه.html‏ - ذخیره شده پرطرفدارترین جاذبه های جهانامروز از اکتشاف مناطق گردشگری بکر و جدید مقداری فاصله گرفته و توری خواهیم داشت در جاذبه های پرطرفدار جهان: تالاب آبی، ایسلنداین. پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان تصاویر - پرنسیا peransia.xyz/.../پرطرفدارترین-و-منحصر-به-فردترین-جاذبه-های-جهان-تصاویر‏ - ذخیره شده پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان تصاویر از بین هزاران مقاله و اطلاعات وب سایتهای وب فارسی جستجو شده و نتیجه آن به نمایش درآمده است. کلیه اطلاعات ... پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان تصاویر | جستجو در ... weblogyas.xyz/.../پرطرفدارترین-و-منحصر-به-فردترین-جاذبه-های-جهان-تصاویر‏ با توجه به اهمیت محتوای پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان تصاویر خواهشمند است چنانچه عناوین و مطالب مندرج را نا مناسب و خلاف موازین اخلاقی و یا ... 19 تصویر زیبایی که نشان می‌دهد "ایران" منحصر به‌ فردترین مقصد ... www.yjc.ir/.../19-تصویر-زیبایی-که-نشان-می‌دهد-ایران-منحصر-به‌-فردترین-مقصد-توریستی-جهان-خواهد-شد‏ - ذخیره شده گزارش تصویری پایگاه اینترنتی وردپرس از جاذبه‌های گردشگری ایران/. 19 تصویر زیبایی که نشان می‌دهد "ایران" منحصر به‌ فردترین مقصد توریستی جهان خواهد شد ... پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر | آرشیو ... weblog724.gdn/data/jazabiyatekhane/907308‏ پست با عنوان پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده ... بهترین و منحصر به فردترین مکان های دنیا برای غواصی تصاویر ... weblog724.gdn/.../بهترین-و-منحصر-به-فردترین-مکان-های-دنیا-برای-غواصی-تصاویر‏ پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر. پرطرفدارترین جاذبه های جهانامروز از اکتشاف مناطق گردشگری بکر و جدید مقداری فاصله گرفته و توری ... پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر rozane.avablog.ir/.../پرطرفدارترین+و+منحصر+به+فردترین+جاذبه+های+جهان%2Bتصاویر‏ 10 دسامبر 2016 ... پرطرفدارترین جاذبه های جهان. امروز از اکتشاف مناطق گردشگری بکر و جدید مقداری فاصله گرفته و توری خواهیم داشت در جاذبه های پرطرفدار جهان:. پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر # وبلاگ یاد us12.weblogyad.xyz/page-368329‏ این چشمه آب گرم یکی از جاذبه‌های گرشگری پر بازدید جهان است که فرصتی فراموش نشدنی برای لذت بردن از نیروهای طبیعت را فراهم می کند. این تالاب در شبه جزیره ... پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر : خبرها weblogyab.xyz/data/jazabiyatekhane/368329‏ پرطرفدارترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان+تصاویر از وب سایت مرجع آن بازنشر شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش آن با ذکر منبع ...