مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر

[ad_1]

در این مقاله نکاتی برای داشتن سفر بهتر افراد درونگرا مطرح میکنیم.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

  مسافران درونگرا

در واقع درونگرایی در اینجا به معنای خجالتی بودن نیست. فقط به این معنی اســت که بیشتر در فکر هستید و نگرانید و انرژی لازم برای برقراری ارتباط با مردمان دیگر را ندارید. در این مقاله نکاتی برای داشتن سفر بهتر افراد درونگرا مطرح میکنیم.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا


1. اول از همه
به هیچ عنوان از سفر انفرادی نترسید.

 سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

2. رزرو پرواز از قبل
قبل از انتخاب صندلی باید به راحت بودن خود توجه کنید. برخی از مسافران صندلی کنار پنجره را ترجیح می دهند اما باید بدانید که این صندلی فضای کمتری دارد. می توانید صندلی کنار راهرو را انتخاب کنید تا برای رفت و آمد نیز آزادی بیشتری داشته باشید.

 سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

3.همراه داشتن مدارک
مدارک را به درستی چک کنید تا چیزی جا نگذارید و یا اشتباه برندارید.مدارک اشتباه و یا قصور در این مورد می تواند دلهره آور باشد.

 سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

4. آشنایی با زبان
سعی کنید به کشوری سفر کنید که زبان آنرا بدانید یا حداقل یک زبان برای برقراری ارتباط بلد باشید.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

5. عکاسی
برای داشتن عکس های سلفی خوب حتما یک مونوپاد همراه داشته باشید. عکاسی در سفر بهترین سرگرمی آرامش بخش اســت.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

6. همراه داشتن کتاب و لپ تاپ
بهترین سرگرمی ها در سفر کتاب و یا همراه داشتن لپ تاپ اســت. می توانید فیلم ببینید و یا سری به فضای مجازی بزنید.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

7.سرویس اتاق
همه ی وعده های غذایی را در اتاق ، تنها میل نکنید.گاهی نیز به رستوران هتل بروید و در انجا غذا بخورید.حتی می توانید از سوپرمارکت کمی تنقلات نیز خرید کنید.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

8. تور گروهی
برای اینکه درونگرایی خود را کنار بگذارید، بهتر اســت با تورهای گروهی همراه شوید. حتی می توانید در این تورها برای خود دوست نیز پیدا کنید. معمولا گشت و گذار به صورت دسته جمعی در شهری غریب بیشتر می چسبد.

 سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

9. غرق شدن در فرهنگ
هنگامی که در سفر هستید، مجبورید برخی آداب و رسوم را تجربه کنید.هیچ ایرادی ندارد که کارهای جدید انجام دهید. این نه تنها تجربه ی خوبی اســت بلکه می توانید بسیار جالب هم باشد، پس برای احترام هم که شده در فرهنگ مردمان بومی غرق شوید.

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا

10. فرصت بازگشت
بهتر اســت برای سفر طوری برنامه ریزی کنید و بعد از بازکشت به خانه یکروز فرصت استراحت و بازگشت به خود را داشته باشید.

بدونیم

اخبارمرتبط:

مزایای سفر انفرادی که بهتر اســت بدانید

نکات مهم برای امنیت داشتن در سفر انفرادی+تصاویر

اگر قصد سفر انفرادی دارید این نکات را فراموش نکنید+تصاویر

چطور از سفر انفرادی لذت ببریم؟/ راه های داشتن سفر لذت بخش

برای کسب حمایت خانواده در سفر انفرادی این کارها را انجام دهید+تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گراتصاویر



لینک منبع :سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر

تصاویر برای سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../سفر-انفرادی-و-لذتهای-آن-برای-افراد-درون.html‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... مسافران درونگرا در واقع درونگرایی در اینجا به معنای خجالتی بودن نیست. فقط به این معنی است که بیشتر در فکر هستید و نگرانید و انرژی لازم ... راهنمای سفر برای افراد درون گرا | دیجیتال سلام hi01.ir/راهنمای-سفر-برای-افراد-درون-گرا/‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2017 ... برای افراد درونگرا هنگام سفر، مشکلاتی پیش می‌آید. همراه کجارو باشید ... 14) سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر - نیک صالحی . راهنمای سفر برای افراد درون گرا - رزبلاگ mozhekname.rozblog.com/.../راهنمای-سفر-برای-افراد-درون-گرا‏ - ذخیره شده راهنمای سفر برای افراد درون گرا - کجارو 7 جولای 2016 ... اما افراد درون‌گرا با نیروی ... سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر 10 دسامبر 2016 ... سفر ... راهنمای سفر برای افراد درون گرا - کجارو www.kojaro.com/2016/7/5/.../travel-etiquette-tips-introverts/‏ - ذخیره شده 7 جولای 2016 ... اما افراد درون‌گرا با نیروی باطری کار می‌کنند که برای تامین انرژی، ... «از مصاحبت با شما واقعا لذت بردم اما در طول این سفر واقعا نیاز به آرامش دارم؛ پس ... برون‌گرا هستید یا درون‌گرا؟+آزمون - انتخاب www.entekhab.ir/fa/news/.../برون‌گرا-هستید-یا-درون‌گرا-آزمون‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2011 ... در جدول زیر مهمترین تفاوت های افراد «برون‌گرا» و «درون‌گرا» در حیطه های .... هرقدر هم برونگرا باشد، باز هم فعالیت انفرادی هست که از انجام آن لذت ببرد. آزمون روانشناسی : درونگرا یا برونگرا؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../test/psychology-test-introverted.html‏ - ذخیره شده - مشابه در جدول زیر مهمترین تفاوت های افراد «برون‌گرا» و «درون‌گرا» در حیطه های مختلف .... یک انسان هرقدر هم برونگرا باشد، باز هم فعالیت انفرادی هست که از انجام آن لذت ببرد. ۶۵ درصد نوابغ, درون گرا هستند - آفتاب www.aftabir.com/.../۶۵-درصد-نوابغ-درون-گرا-هستند‏ - ذخیره شده - مشابه 11 ژانویه 2010 ... روان‌شناسان به آن افرادی که جزو دسته اول هستند، درون‌گرا و به آن دسته از ... افراد درون‌گرا سرگرمی‌هایی چون مطالعه و تفکر دارند، در حالی که افراد برون‌گرا در شرایط جمعی و سرگرم‌کننده لذت می‌برند؛ مثل بازی‌های ... از فعالیت‌های انفرادی انرژی می‌گیرند . .... سمعک های دیجیتال; جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه: راهنمای سفر; تصاویر: خانم ... کاربردی ترین و بهترین لیکشن ها برای سفر خانوادگی+تصاویر www.sajnegar.ir/saj-archive/27159‏ 9 ژانویه 2017 ... اپلیکشن ها در سفر خانوادگی امروزه با پیشرفت تکنولوژی ،نرم افزارهای فراوانی نیز به ... سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر ... صاج نگار | راهنمای سفر ارزان به فرانسه +تصاویر www.sajnegar.ir/saj-archive/27195‏ 9 ژانویه 2017 ... سفر به فرانسه فرانسه، جاذبه‌های دیدنی متعددی دارد و یکی از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا ... سفر انفرادی و لذتهای آن برای افراد درون گرا+تصاویر ...