مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک؛ پرواز شاهین

[ad_1]

 

 

 

 

 برترین ها: پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند.
 
یک ماه بعد، مربی نزد پادشاه آمد و گفت که یکی از شاهین‌ها تربیت شده و آماده شکار اســت اما نمی‌داند چه اتفاقی برای آن یکی افتاده و از همان روز اول که آن را روی شاخه‌ای قرار داده تکان نخورده اســت.

این موضوع کنجکاوی پادشاه را برانگیخت و دستور داد تا پزشکان و مشاوران دربار، کاری کنند که شاهین پرواز کند. اما هیچکدام نتوانستند.
 
روز بعد پادشاه دستور داد تا به همه مردم اعلام کنند که هر کس بتواند شاهین را به پرواز درآورد پاداش خوبی از پادشاه دریافت خواهد کرد.

صبح روز بعد پادشاه دید که شاهین دوم نیز با چالاکی تمام در باغ در حال پرواز اســت.
 
پادشاه دستور داد تا معجزه‌گر شاهین را نزد او بیاورند.

درباریان کشاورزی متواضع را نزد شاه آوردند و گفتند اوست که شاهین را به پرواز درآورد.
 
پادشاه پرسید: «تو شاهین را به پرواز درآوردی؟ چگونه این کار را کردی؟ شاید جادوگر هستی؟
 
کشاورز گفت: سرورم، کار ساده‌ای بود، من فقط شاخه‌ای راکه شاهین روی آن نشسته بود بریدم. شاهین فهمید که بال دارد و شروع به پرواز کرد.

...........................................................

 
گاهی لازم اســت برای بالا رفتن، شاخه‌های زیر پایمان را ببریم.
 
چقدر به شاخه‌های زیر پایتان وابسته هستید؟
 
آیا توانایی‌ها و استعدادهایتان را می‌شناسید؟

 آیا ریسک می‌کنید؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک اوج پرواز شعر شهید و شهادتاوج پرواز شعر شهید و شهادت اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است اوج پرواز✕ اوج پرواز آنچه که دختر و پسر در جلسه دوم …اوج پرواز آنچه که دختر و پسر در جلسه دوم خواستگاری باید در مورد آن صحبت کنند ازدواج ✕ داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستانکداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه حکایت، حکایات، حکایات جالب، حکایات آموزنده، حکایات …حکایت،حکایات،حکایات کوتاه،حکایات عبید زاکانی،حکایات عرفانی کوتاه،حکایات آموزنده داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز عکس پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هواییزنده‌یاد تیمسار سرتیپ جلیل زندی پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هوایی سالهای تحریم رژه المپیک توسط ۳ والیبالیست کار درستی …امروز و در مراسم رژه افتتاحیه المپیک سه والیبالیست مطرح کشورمان حاضر نشدندشعر نو درباره شهید شعریدربارهشهیدمجموعه اشعار شاعران معاصر و شاعران جوان بزرگترین پایگاه ادبی شعر فارسیمعلم کلاس ششممعلم کلاس ششم آموزشی این وبلاگ بر آن است تا مطالب مربوط به پایه ی ششم ابتدایی را



لینک منبع :داستانک؛ پرواز شاهین

داستانک؛ پرواز شاهین - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/23754/داستانک-پرواز-شاهین‏ - ذخیره شده برترین ها : پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند. یک ماه بعد، مربی نزد ... تصاویر برای داستانک؛ پرواز شاهین پرواز شاهین (داستانک) - بیتوته www.beytoote.com/fun/fiction-vocal/falcons-fly.html‏ داستان کوتاه پرواز شاهین سرگرمی,سایت سرگرمی,داستانهای آموزنده,پرواز شاهین, داستانک,داستان کوتاه. داستانک؛ پرواز شاهین - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/23754/داستانک-پرواز-شاهین‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۶% - ۲۰٬۱۳۶ نقد این موضوع کنجکاوی پادشاه را برانگیخت و دستور داد تا پزشکان و مشاوران دربار، کاری کنند که شاهین پرواز کند. اما هیچکدام نتوانستند. روز بعد پادشاه دستور داد تا به همه ... داستانک؛ پادشاه و شاهین ها - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/21/post-18771/‏ - ذخیره شده 6 ساعت قبل ... تصاویر برای داستانک؛ پادشاه و شاهین ها داستانک؛ پرواز شاهین - برترین ها www. bartarinha.ir/fa/news/23754/داستانک-پرواز-شاهین - ذخیره شده ... رواق منظرچشم من آشیانه تست - پرواز شاهین (داستانک) siavooshan1.blogfa.com/post/26‏ - ذخیره شده رواق منظرچشم من آشیانه تست - پرواز شاهین (داستانک) - ادبیات وتاریخ وفرهنگ کشورم مقدس است تا آنجا که در توان داشته باشم برای حفظ آن میکوشم - رواق منظرچشم من ... PINK ROZE - داستان کوتاه «پرواز شاهین» pinkroze2000.blogfa.com/post/23‏ - ذخیره شده داستان کوتاه «پرواز شاهین». پرواز شاهین. پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت ... همراه با شما ، همگام با مشاور - داستانک(شاهینی که پرواز نمی کرد) a-moshaver.blogfa.com/post-37.aspx‏ - ذخیره شده شاهینی که پرواز نمی کرد. پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد. آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند. پرواز شاهین (داستانک) - وبـــلاگ بـــزرگــــــ رز چــــت rozchat-in.blogfa.com/post/62‏ بهتــرین وبلاگـــــــ تفریحـــی ایـــران - پرواز شاهین (داستانک) - پاتوق تفریحی جوانان ایرانی. داستان شاهین شکاری و پرواز ناگهانی! - موفق یار movafaghyar.com/داستان-شاهین-شکاری-و-پرواز-ناگهانی/‏ - ذخیره شده روزی پادشاهی دو شاهین کوچک به‌عنوان هدیه دریافت کرد. او آن‌ها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در شکار تربیت کند.مربی یک ماه بعد نزد پادشاه آمد و.