مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: مدت‌ها اســت شرکت سونی بر روی دوربین‌های عکاسی بدون آینه کار می‌کند. به هر حال دوربین‌های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه کرده‌اند چون بعضی از آن‌ها واقعا بدنه کوچکتر و قابلیت‌های جدیدتری دارند.

 

 دوربین جدید سونی با سنسور ۴۲٫۴ مگاپیکسلی و سرعت فوکوس خودکار بی‌سابقه

اما خبر هیجان‌انگیز برای کسانی که به دوربین‌های سری آلفای سونی علاقه‌مند بودند این اســت که سونی در کنار تولید دوربین‌های بدون آینه این سری از دوربین‌ها را هم فراموش نکرده و از آخرین مدل این دوربین‌ها رونمایی کرده اســت. مدل A99 II از این سری مدلی با سرعت بسیار بالای فوکوس خودکار و سنسوری بزرگتر از مدل‌های قبلی اســت. این دوربین یک سنسور فول فریم ۴۲٫۴ مگاپیکسلی دارد و به فوکوس خودکار با تکنولوژی تشخیص فاز هیبریدی مجهز اســت.

این دوربین یک چشمی OLED با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸، بدنه ساخته شده از منیزیم و قابلیت فیلم‌برداری ۴k دارد. متاسفانه به این دلیل که دوربین مورد بحث صرفا برای مخاطبان و عکاس‌های حرفه‌ای تولید شده از نظر قیمت هم چندان ارزان نیست. شرکت سونی قیمت A99 II را در حدود ۳۲۰۰ دلار اعلام کرده اســت و انتظار می‌رود تا ماه نوامبر امسال این مدل جدید از دوربین‌های سری آلفای سونی به بازار عرضه شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دوربین جدید سونی با سنسور مگاپیکسلی



لینک منبع :دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی

دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../دوربین-جدید-سونی-با-سنسور-424-مگاپیکسلی‏ 21 سپتامبر 2016 ... مدت‌ها است شرکت سونی بر روی دوربین‌های عکاسی بدون آینه کار می‌کند. به هر حال دوربین‌های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی و سرعت فوکوس ... https://www.digikala.com/.../دوربین-عکاسی-جدید-سونی-42-4-پی/‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... مدل A99 II از سری آلفا مدلی با سرعت بسیار بالای فوکوس خودکار و سنسوری بزرگتر از مدل‌های قبلی است. این دوربین یک سنسور فول فریم 42.4 ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/bc1970920728.html‏ مدت ها است شرکت سونی بر روی دوربین های عکاسی بدون آینه کار می کند. به هر حال دوربین های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه کرده اند چون ... دوربین جدیدی از سونی با سنسور 42 مگا پیکسلی معرفی شد - تک بوک www.techbook.ir/news/.../دوربین-جدیدی-از-سونی-با-سنسور-42-مگا-پیکسلی-معرفی-شد‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... این دوربین جدید در حدود 3200 دلار قیمت‌گذاری شده و با سنسور فول فریم 42.4 مگا پیکسلی راهی بازار می‌شود. دوربین جدید سونی می‌تواند تصاویری با ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25491503‏ 21 سپتامبر 2016 ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی. مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: مدت ها است شرکت سونی بر روی دوربین های عکاسی بدون آینه کار می ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی | سرویس خبری servicekhabari.com/147616‏ مدت‌ها است شرکت سونی بر روی دوربین‌های عکاسی بدون آینه کار می‌کند. به هر حال دوربین‌های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه کرده‌اند چون ... معرفی دوربین‌های اشرافی سونی با فیلم‌برداری 4K‌ - عصرنوشتن ... writeage.com/دوربین-سونی-rx100-iv-a7r-ii-rx10-ii.html‏ - ذخیره شده 11 ژوئن 2015 ... خانه اخبار تکنولوژی معرفی دوربین‌های اشرافی سونی با فیلم‌برداری 4K‌ ... این شرکت امروز از سه دوربین جدید در کلاس‌های مختلف پرده‌برداری کرد که همگی از ... این دوربین از سنسور 42.4 مگاپیکسلی فول‌فریم BSI CMOS بهره می‌برد و ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی - خبرخون khabarkhoon.com/.../دوربین-جدید-سونی-با-سنسور-42-4-مگاپیکسلی‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: مدت ها است شرکت سونی بر روی دوربین های عکاسی بدون آینه کار می کند. به هر حال دوربین های بدون آینه هم به شکل ... دوربین جدید سونی با سنسور 42.4 مگاپیکسلی - خبر فید | آخرین ... www.edubox.ir/.../دوربین-جدید-سونی-با-سنسور-42.4-مگاپیکسلی/‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... مدت‌ها است شرکت سونی بر روی دوربین‌های عکاسی بدون آینه کار می‌کند. به هر حال دوربین‌های بدون آینه هم به شکل انکار ناپذیری رشد محبوبیت را تجربه ... سونی سنسور دوربین موبایلی با امکان ثبت فریم بر ثانیه معرفی کرد ... khubkhan.ir/.../سونی-سنسور-دوربین-موبایلی-با-امکان-ثبت-فریم-بر-ثانیه-معرفی-کرد‏ - ذخیره شده آشنایی با سنسور دوربین سونی با توانایی فیلمبرداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه. سه شنبه 22 ... سنسور جدید سونی چگونه ویدیو با نرخ 960 فریم در ثانیه ثبت می کند. یکشنبه 15 .... این دوربین سنسور فول‌فریم 42.4 مگاپیکسلی دارد و قی -…