مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شلیک های بهاری

[ad_1]
 شلیک های بهاری
شلیک های بهاری


 

نویسنده: سمیه قدمنان

 

راهنمای تیراندازی در سایت اهداف پروازی بالابان در شهر گرگان
 

بشقاب های نارنجی به هوا پرت می شوند و صدای شلیک گلوله در فضا می پیچد. 6 نفر اسلحه به دست چشم دوخته اند به دستگاه های بشقاب پرت کن تا بشقاب ها را روی هوا بزنند. «سایت تیراندازی اهداف پروازی بالابان» در شهر گرگان با اینکه یک سال از زمان بهره برداری اش می گذرد، اما برای خودش اسم و رسمی پیدا کرده و میزبان مسابقات لیگ برتر امسال بوده. باشگاه این سایت در این مسابقات مقام سوم را کسب کرده و دو تن از اعضای آن هم مقام های دوم و سوم استانی را گرفتند. بنابراین شما هم می توانید در این سایت با خیال راحت زیر نظر مربی ها آموزش ببینید و با تفنگ های رایگانی که در اختیارتان می گذارند به سوی هدف های پروازی تیراندزای کنید. از ویژگی های خاص این سایت تیراندازی این اســت که همه اقشار می توانند در کنار یکدیگر به این ورزش مفرح بپردازند؛ از تیراندازان حرفه ای گرفته تا کسانی که برای اولین بار تفنگ به دست می گیرند.

چطور برسیم؟
 

به طرف بالابان
 

سایت اهداف پروازی بالابان در کیلومتر 5 جاده آق قلا، روبه روی فرودگاه گرگان قرار دارد

خودروی شخصی:
 

ابتدا به میدان شهید قندهاری گرگان (ترمینال) رفته و از آنجا به طرف جاده آق قلا حرکت کنید. نرسیده به بریدگی فرودگاه و بعد از تابلوی اداره راه که روی آن نوشته 250 کیلومتر، جاده خاکی باریکی شروع می شود که بعد از پیمودن 300 متر به دوراهی رسیده و باید به سمت چپ حرکت کنید. انتهای همین مسیر به سایت اهداف پروازی بالابان می رسید.

وسایل نقلیه عمومی:
 

با استفاده از سواری هایی که دور میدان شهید قندهاری ابتدای جاده آق قلا هستند به طرف جاده آق قلا حرکت کنید و بعد از تابلو 250 کیلومتر، پیاده شوید. از ابتدای راه خاکی سایت تا مقصد حدود 500 متر باید پیاده روی کنید تا به سایت بالابان برسید.

چطور بگردیم؟
 

تیربنداز و پیش بینی کن
 

در سایت اهداف پروازی بالابان می توان علاوه بر تیراندازی، برای برنده های مسابقه پیش بینی هم کرد

تیراندازی:
 

در این باشگاه رشته اهداف پروازی تراپ، تراپ دوبل و اسکیت برای حرفه ای ها و دستگاه AT بشقابک پرت کن برای مبتدی ها وجود دارد.

آموزشی:
 

حرفه ای ها برای تمرین، مرحله (راند) های مختلف را می گذرانند که هر مرحله استاندارد 25 فشنگ و 25 بشقابک اســت.

پیش بینی:
 

تیراندازی و سوارکاری تنها ورزش هایی هستند که می توان برای برنده پیش بینی کرد. پس شما هم می توانید با این کار هیجان را به جمع خود بیاورید.

استراحت:
 

در سایت اهداف پرواز بالابان، علاوه بر اینکه علاقه مندان می توانند به تیراندازی بپردازند، خانواده و یا دوستان هم می توانند در مکان هایی که برای استراحت در نظر گرفته شده، ساعتی را دور هم بوده و از طبیعت زیبا و هوای مطبوع منطقه لذت ببرند.
منبع: نشریه سرزمین من شماره 31

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی چند خاطره نماز از شهدا و زرمندانچند خاطره نماز از شهدا و زرمندان بر پا داشتن نماز، نخستین ثمره و نشانه حکومت



لینک منبع :شلیک های بهاری

تصاویر برای شلیک های بهاری شلیک های بهاری - راسخون rasekhoon.net/article/show/213662/شلیک-های-بهاری/‏ - ذخیره شده 10 ژوئن 2012 ... راهنمای تیراندازی در سایت اهداف پروازی بالابان در شهر گرگان. بشقاب های نارنجی به هوا پرت می شوند و صدای شلیک گلوله در فضا می پیچد. طالبان با شروع حملات بهاری خود چهار موشک به شهر غزنی شلیک کردند ... www.bbc.com/persian/.../04/150424_k02-taleban-ghazni-attack‏ - ذخیره شده 24 آوریل 2015 ... طالبان با شروع حملات بهاری خود چهار موشک به شهر غزنی شلیک کردند ... حق نشر عکس b Image caption غزنی از ولایت های ناامنی جنوبی است که ... عکس : شکوفه های بهاری حال و هوای دیگری به شهر تهران داده است | تهران پرس tehranpress.com/.../عکس-:-شکوفه-های-بهاری-حال-و-هوای-دیگری-به-شهر-تهران-داده-است/‏ - ذخیره شده نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با ... خوشمزه های بهاری که نباید خورد! - اقتصاد نیوز www.eghtesadnews.com/.../165764-خوشمزه-های-بهاری-که-نباید-خورد‏ - ذخیره شده 19 آوریل 2017 ... فصل بهار، میوه زیادی ندارد و میوه‌های کال یا همان نوبرانه‌ها به بازار می‌آیند. نوبرانه‌ها کنار خیابان به فروش می‌رسند که بهداشتی نیستند و مشکلات ... شلیک های زن 22 ساله ظهر دیروز در خیابان دولت تهران مردی را کشت | رکنا www.rokna.ir/.../260862-شلیک-های-زن-ساله-ظهر-دیروز-در-خیابان-دولت-تهران-مردی-را-کشت‏ - ذخیره شده 30 آوریل 2017 ... رکنا: زن جوان با شیلک گلوله شوهرش را در خیابان دولت تهران کشت. شکوفه های بهاری | - پیکس 2 فان www.pix2fun.net/شکوفه-های-بهاری-2.html‏ - ذخیره شده نویسنده سهیل صادقیارسال شده در فروردین ۲۲, ۱۳۹۱ دسته‌ها بهار, عکسهای طبیعت, فصولبرچسب‌ها تصاویر شکوفه, تصاویر شکوفه های بهاری, تصاویری از شکوفه های ... گزارش: نیروهای افغان برای فروش پوچک مرمی، بی‌مورد شلیک می‌کنند ... www.dw.com/fa-af/گزارش-نیروهای...شلیک.../a-19416131‏ - ذخیره شده 21 جولای 2016 ... گزارش: نیروهای افغان برای فروش پوچک مرمی، بی‌مورد شلیک می‌کنند ... طبق گزارش مقام های مسئول و رسانه ها، برخی سربازان و ماموران پولیس حتی سلاح ها .... افغان در جنگ های بهاری علیه طالبان به میزان "بالا و تکان دهنده" تلفات داشته اند. بازتاب شلیک ضدهوایی ها به آسمان تهران در خبرگزاری های جهان - سایت ... www.tabnak.ir/.../بازتاب-شلیک-ضدهوایی-ها-به-آسمان-تهران-در-خبرگزاری-های-جهان‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... شلیک پیاپی ضد هوایی های مستقر بر ساختمان های مرکز شهر که برای حدود پنج دقیقه ادامه داشت نگاه ساکنان شهر و رهگذران را متوجه آسمان تهران کرد؛ ... تشدید شلیک توپخانه ها به سمت هاشمی رفسنجانی ؛ چرا - شکوفه های بهاری www.bipc.ir/post/979‏ - ذخیره شده تشدید شلیک توپخانه ها به سمت هاشمی رفسنجانی ؛ چرا ؟! عصرایران - بعد از وقایع غمبار انتخابات 1388 ، برخی از چهره های انقلاب از دایره قدرت بیرون رفتند یا بیرون ...