مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستانک: یک مشت شکلات

[ad_1]

 

 

 

 

 برترین ها: دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش.

بقال کاغذ رو گرفت و لیست نوشته شده در کاغذ را فراهم کرد و به دست دختر بچه داد، بعد لبخندی زد و گفت: چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش می‌دی، می‌تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.
داستانک: یک مشت شکلات

ولی دختر کوچولو از جای خودش تکون نخورد، مرد بقال که احساس کرد دختر بچه برای برداشتن شکلات‌ها خجالت می‌کشه گفت: "دخترم! خجالت نکش، بیا جلو خودت شکلاتهاتو بردار"

دخترک پاسخ داد: "عمو! نمی‌خوام خودم شکلاتها رو بردارم، نمی‌شه شما بهم بدین؟ "

بقال با تعجب پرسید: چرا دخترم؟ مگه چه فرقی می‌کنه؟

و دخترک با خنده ای کودکانه گفت: آخه مشت شما از مشت من بزرگتره!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

داستانک،داستان کوتاه جالب، داستان های کوتاه، …داستانک،داستان،داستان من و،داستانک های زیبا،داستان کوتاه،داستانک جالب،داستانک داستان،داستان عاشقانه،داستان آموزنده،داستان کوتاه …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه داستان کوتاه داستان عاشقانهداستان کوتاه عاشقانهداستان های کوتاه عاشقانهداستان کوتاه طنز آشنایی با همسایگان ایران اوباما تمدید قانون تحریمهای ایران را امضاء خواهد کرد وقت مقابله به مثل با آمریکاستعکسپا تو کفش زنان پارسینهپیاده روی یک مایلی مردان با کفش های زنانه در آلاسکا برای آکاهی زنان علیه خشونت جنسی روش برای سوزاندن کالری در یک روزدر اینجا یک برنامه کاهش وزن را برایتان معرفی کرده ایم برنامه ای که با کمک آن می توانید داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید حکایتها داستان های کوتاه و خواندنی، جالب و مفید حکایتها داستانهای کوتاه و آموزنده داستان



لینک منبع :داستانک: یک مشت شکلات

داستان زیبای یک مشت شکلات - بیتوته www.beytoote.com/fun/fiction.../handful1-chocolate.html‏ - ذخیره شده - مشابه سرگرمی داستان کوتاه یک مشت شکلات داستانک داستانهای آموزنده,داستان,داستانهای خواندنی,داستان زیبای یک مشت شکلات. تصاویر برای داستانک: یک مشت شکلات داستانک: یک مشت شکلات - آکاایران www.akairan.com/fun/short-story/20141026213628.html‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2014 ... داستانک: یک مشت شکلات داستانک,داستانک،داستان کوتاه جالب. ولی دختر کوچولو از جای خودش تکون نخورد، مرد بقال که احساس کرد دختر بچه برای ... داستان زیبای یک مشت شکلات - خبر نو khabareno.com/fa/news/20883/داستان-زیبای-یک-مشت-شکلات‏ دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش. داستان زیبای یک مشت شکلات - بیتوته chocolate1.loger.ir/link/.../داستان-زیبای-یک-مشت-شکلات-بیتوته‏ - ذخیره شده 12 مارس 2017 ... داستان زیبای یک مشت شکلات. مجموعه: داستانهای خواندنی (2). داستان,داستانهای خواندنی. دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و ... داستان کوتاه یک مشت شکلات بایگانی - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/tag/داستان-کوتاه-یک-مشت-شکلات/‏ سرگرمی داستان کوتاه یک مشت شکلات داستانک داستانهای آموزنده,داستان,داستانهای خواندنی,داستان زیبای یک مشت شکلات بیشتر بخوانید » ... آخرین خبر | داستانک/ یک مشت شکلات akharinkhabar.ir/interestings/2767521/داستانک-یک-مشت-شکلات‏ 24 ژوئن 2016 ... یکی بود/ دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: «مامانم گفته چیزایی که در این لیست نوشته بهم بدی، اینم پولش. داستانک/ یک مشت شکلات - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/d59282393796.html‏ - ذخیره شده 21 مارس 2017 ... بعد لبخندی زد و گفت: «چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش می دی، می تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.» ولی دختر کوچولو از جای ... داستانک: یک مشت شکلات – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/داستانک-یک-مشت-شکلات/‏ ممتازنیوز: دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی بە طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم گفته چیزهایی کە در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش. بقال کاغذ رو گرفت و ... داستانک: یک مشت شکلات | پادشا: دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی padsha.com/داستانک-یک-مشت-شکلات‏ - ذخیره شده پادشا: دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش. بقال کاغذ رو گرفت و لیست ...