مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس

[ad_1]

بزرگترین انتقاد وارد شده به آیفون 7 حذف جک استاندارد ورودی هدفون از آن اسـت و با این وجود کاربران با خرید قاب محافظ جدید می‌توانند مشکل خود را در این زمینه برطرف کنند.

به گزارش صبحانه، اپل به این نتیجه رسیده اسـت که فناوری‌های قدیمی باید کنار گذاشته شوند و یکی از انواع آن هدفون‌های معمولی اسـت که عمر آن به سر رسیده و فناوری‌های جدیدتر باید جایگزین آن شود. ولی بسیاری از کاربران جهان به این هدفون‌ها عادت دارند و همچنان می‌خواهند در گوشی جدید خود از آن استفاده کنند.

قاب جدیدی که برای آیفون ۷ عرضه شده اسـت daptr اسـت که نمونه‌های قبلی آن نیز برخی لوازم جانبی را برای گوشی‌های اپل ارایه می‌کرد. به عنوان مثال، این قاب برای گوشی آیفون ۶ یک باتری ثانوی را شامل می‌شد.

قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس

مدل جدید این قاب از جنس فلز ساخته شده و اطراف آن را یک لاستیک مقاوم پوشانده اسـت. این قاب همچنین یک صفحه لمسی محافظ برای نمایشگر آیفون را شامل می‌شود تا به صورت کامل از گوشی شما مراقبت کند.

قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس

ولی مهم‌ترین نکته قاب محافظ آیفون ۷ که آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، استفاده از جک استاندارد هدفون در آن اسـت. این قاب محافظ پس از اتصال به بدنه، به شما امکان می‌دهد ورودی هدفون ۳٫۵ میلیمتری را به آن متصل کنید.

این قاب محافظ با جک استاندارد ورودی ۳٫۵ میلیمتری هدفون به قیمت ۴۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد. /موبنا

مطالب مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریپُرتماشاگرترین نمایش تئاتر شهر در تالار حافظ به صحنه می رود پیروزی السد با گلزنی ژاوی



لینک منبع :قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس

قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ – موبنا www.mobna.com/.../قاب-جدید-برای-بازگرداندن-ورودی-استاند.html‏ - ذخیره شده قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷. ۰۱:۵۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹0 336. بزرگترین انتقاد وارد شده به آیفون 7 حذف جک استاندارد ورودی هدفون از آن است و ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون 7 +عکس ... khabarone.ir/news/.../قاب-جدید-برای-بازگرداندن-ورودی-استاندارد-هدفون-به-آیفون-7-عکس‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... بزرگترین انتقاد وارد شده به آیفون 7 حذف جک استاندارد ورودی هدفون از آن است و با این وجود کاربران با خرید قاب محافظ جدید می‌توانند مشکل خود را در ... هرلحظه، قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس harlahze.com/.../قاب-جدید-برای-بازگرداندن-ورودی-استاندارد-هدفون-به-آیفون-۷-عکس‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... به گزارش بلاغ، اپل به این نتیجه رسیده است که فناوری‌های قدیمی باید کنار گذاشته شوند و یکی از انواع آن هدفون‌های معمولی است که عمر آن به سر رسیده ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون 7 +عکس ... khabarfarsi.com/u/25401364‏ 19 سپتامبر 2016 ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون 7 +عکس. بزرگترین انتقاد وارد شده به آیفون 7 حذف جک استاندارد ورودی هدفون از آن است و با ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون 7 +عکس - قطره www.ghatreh.com/news/.../قاب-جدید-برای-بازگرداندن-ورودی-استاندارد-هدفون-آیفون-عکس‏ 19 سپتامبر 2016 ... بزرگترین انتقاد وارد شده به آیفون 7 حذف جک استاندارد ورودی هدفون از آن است و با این وجود کاربران با خرید قاب محا. اخبار قاب محافظ - تی نیوز tnews.ir/tags/قاب-محافظ‏ اخبار قاب محافظ. ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ + عکس قاب جدید برای ... بدنه براق آیفون ۷ مشکی چقدر در استفاده روزمره خش پذیر است ؟ با این قاب آیفون 7 شما صاحب یک ورودی استاندارد هدفون می‌شود! - دیجی رو digiro.ir/fuze-iphone-7-headphone-case/‏ - ذخیره شده 1 ا کتبر 2016 ... آن به عنوان یک قاب محافظ برای دو آیفون 7 و 7 پلاس مورد استفاده قرار خواهد ... کیس ارائه دهنده ورودی 3.5 میلی‌متری مخصوص آیفون‌های جدید اپل نامید. آخرین اخبار لوازم جانبی آیفون - بازدید https://buzdid.ir/tag/لوازم-جانبی-آیفون‏ با fuze آشنا شوید؛ اولین قاب محافظ آیفون ۷ مجهز به جک هدفون و باتری اضافه · دیجیاتو ۱ روز پیش .... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ + عکس. آیفون 7 از مک بوک ایر سریع‌تر است - صبحانه آنلاین ... www.khabarsoo.com/technology/246886‏ 19 سپتامبر 2016 ... یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون ۷ +عکس. هدفون های جدید آیفون 7! | رسانه تی وی aparat.rasanetv.ir/new123/page-916273.html‏ - ذخیره شده 6 روز پیش ... قاب جدید برای بازگرداندن ورودی استاندارد هدفون به آیفون 7 هدفون‌های جدید این ... قاب آیفون 7 جک هدفون 3 5 میلیمتری عکس های جدید منتشر شده از هدفون ...