مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی

[ad_1]

برترین ها: ماشینی که مشاهده می کنید کانسپت جدید میتسوبیشی یعنی GT-PHEV اســت که در سپتامبر سال جاری در نمایشگاه موتور پاریس 2016 رونمایی خواهد شد.

 

 رونمایی از GT-PHEV Outlander میتسوبیشی


این ماشین یکی از کانسپت هایی اســت که آینده طراحی های میتوسبیشی را برای شما نمایان می کند.منابع موثق می گویند، که این مدل پیش زمینه ای برای ساخت نسل بعدی کراس اورهای میتوسوبیشی اســت که به معنای این اســت که SUV های بعدی  سقف های کوتاه تری دارند و بیشتر شبیه ماشین های ورزشی هستند.


چه تکنولوژی در این ماشین به کار رفته اســت؟


کانسپت جدید GT-PHEV (GT به Ground Tourer اشاره دارد) از یک موتور سه گانه برای حرکت بهره می برد که به شما امکان گشت و گذار در مسافت های طولانی را می دهد.

 

 رونمایی از GT-PHEV Outlander میتسوبیشی


میتوسوبیشی اعلام کرده اســت  که موتورهای برقی پربازده جدیدی که در این ماشین به کار رفته (یکی در جلو و دو تا در قسمت عقب)  با احتراق داخلی موتور GT-PHEV کار خواهند کرد که  که به ماشین امکان طی مسافتی در حدود 745 مایل را می دهد که خروجی تقریباً برابر با یک ماشین هیبریدی اســت و دو برابر مدل قبلی یعنی PHEV اســت.


این کانسپت همچنین آخرین فناوری اتصال را نیز برای راننده به ارمغان می آورد که از آن جمله می توان به سیستم های ایمنی مثل سیستم تشخیص عابر پیاده اشاره کرد.


طراحی میتسوبیشی: سپر داینامیک و موارد دیگر


این فناوری جدید تحت تاثیر فلسفه سپر پویا طراحی شده اســت؛ و در واقع به نظر می رسد طراحی جدید در این زمینه نوعی طراحی پیشرو در بهترین برندهای کراس اور و SUV محسوب می شود.

 

 رونمایی از GT-PHEV Outlander میتسوبیشی


در واقع طراحیGT-PHEV جدید، از کانسپت XR-PHEV2 و کانسپت eX تبعیت می کند که هر دوی این مدل ها در نمایشگاه موتور توکیو و ژنو در سال 2015 رونمایی شدند.


میتسوبیشی همچنین از SUV برقی جدید خود نیز علاوه بر آخرین مدل های آتلندر(Outlander) و آتلندر PHEV  در نمایشگاه پاریس 2016 رونمایی خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز عصر خودرو تولید خودروهای هیوندای در کرمانبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز فیس لیفت تندر ایران خودرو اینگونه استتصاویرال به‌تازگی تصاویری از پارکینگ محوطهٔ ایران‌خودرو منتشرشده که در آن تعدادی ال رنو ساندرو یا برلیانس کدام ماشین بهتر است؟ …مقایسه دو خودرو بررسی رنو ساندرو و برلیانس دو خودروی هاچ‌بک تازه وارد رنو ساندرو بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی نگاهی نو به ، مهمانی از دل کویر پدال، مجله خودرو و …من یکسال و نیمه که جک دنده ای خریدمجز تنظیم چراغ های جلو و سرویس دوره ای تاحالا اطلاعات فنی میتسوبیشی لنسر فولشما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …در این گزارش دو مرد را با خاصیت مغناطیسی ببینید که دیگر نگران گم کردن هیچکدام از وسایل تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین



لینک منبع :رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی

تصاویر برای رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../رونمایی-از-کانسپت-جدید-و-زیبای-میتسوبیشی‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... ماشینی که مشاهده می کنید کانسپت جدید میتسوبیشی یعنی GT-PHEV است که در سپتامبر سال جاری در نمایشگاه موتور پاریس 2016 رونمایی خواهد ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../رونمایی-از-کانسپت-جدید-و-زیبای-میتسوبیشی‏ 22 سپتامبر 2016 ... ماشینی که مشاهده می کنید کانسپت جدید میتسوبیشی یعنی GT-PHEV است که در سپتامبر سال جاری در نمایشگاه موتور پاریس 2016 رونمایی خواهد شد ... هرلحظه، رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی harlahze.com/اخبار-علم.../رونمایی-از-کانسپت-جدید-و-زیبای-میتسوبیشی‏ این ماشین یکی از کانسپت هایی است که آینده طراحی های میتوسبیشی را برای شما نمایان می کند.منابع موثق می گویند، که این مدل پیش زمینه ای برای ساخت نسل بعدی ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../رونمایی_از_کانسپت_جدید_و_زیبای_میتسوبیشی‏ - ذخیره شده دانلود حمید گودرزی مهمان ویژه رونمایی از خودروی لاکچری گزارش ویژه تی وی پلاس از نمایشگاه پرشور خودروی تهران ( فیلم ) · دانلود تبلیغ خودروی جدید کانسپت بی ام ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/25531042‏ 22 سپتامبر 2016 ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی. ماشینی که مشاهده می کنید کانسپت جدید میتسوبیشی یعنی GT-PHEV است که در سپتامبر سال ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی - سرویس خبری servicekhabari.com/148415‏ رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی. میتسوبیشی از خودرو مفهومی GT-PHEV رونمایی کرد - دیجیتال سلام hi01.ir/میتسوبیشی-از-خودرو-مفهومی-gt-phev-رونمایی-کر/‏ - ذخیره شده 1 ا کتبر 2016 ... 26) میتسوبیشی GT-PHEV از نسل جدید تکنولوژی هیبریدی رونمایی کرد . ... کانسپت زیبای میتسوبیشی GT-PHEV که تاکنون به ابعاد این خودرو ... رونمایی از کانسپت جدید و زیبای میتسوبیشی www.khabardown.ir/.../رونمایی_از_کانسپت_جدید_و_زیبای_میتسوبیشی‏ پورشه از یک سدان الکتریکی کاملاً جدید رونمایی کرده که می‌تواند تسلا مدل S را به چالش بکشد. این کانسپت که «میشن E» نامیده شده، نمایشی از تلاش پورشه برای ... کانسپت زیبای میتسوبیشی (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کانسپت-زیبای-میتسوبیشی-عکس‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2016 ... کانسپت زیبای میتسوبیشی (+عکس). به نظر می‌رسد این میتسوبیشی‌های جدید بتوانند تنها با قدرت یک موتور خود، مسافتی حدود 120 کیلومتر را ...