مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیدن خواب آب به چه معناست؟

[ad_1]

دیدن خوابهایی راجع به آب، امری اسـت کاملاً عادی. چیزی که این گونه خوابها را از یکدیگر متمایز می‌سازد، سمبل یا نمادی اسـت که با وقایع موجود در خواب ارتباط داده می‌شوند. این مقاله فهرستی از رؤیاهای مختلفی را تهیه نموده که در ارتباط با آب بوده و هر کدام معنای پوشیده و مخصوص به خود را دارند.

جهانی رؤیایی

خواب خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید:
الف: بافت و متن خوابی که دیده‌اید و
ب: حالت عاطفی‌تان در طول رؤیا و بعد از آن
خوابیدن راهی اسـت که از طریق آن بدن استراحت کرده و به آرامش می‌رسد. میزان سازگاری و انعطاف‌پذیری ما نسبت به یک وضعیت در حال تغییر و توانایی‌مان جهت انجام رفتاری عاقلانه، بستگی به الگوهای خوابمان دارد. علاوه بر این، عملکرد مغز انسان و دیدن خواب با یکدیگر در ارتباطند. در بیشتر اوقات به هرآنچه فکر می‌کنیم، در خوابهای خود خواهیم دید. ممکن اسـت در خواب عمیقی فرو رفته باشیم، اما مغزمان در تمام این مدت هوشیاری خود را حفظ می‌کند.
بر طبق روانشناسی رؤیا، افکار، تصاویر یا احساسات ذهنی و روحی‌‌مان که در خوابهایمان جلوه‌گر می‌شوند، همان رؤیا می‌باشند. دیدن خواب آب می‌تواند نمادی از زندگی، مرگ، تولد دوباره، تغییراتی در زندگی و ... باشد. هر زمان که تحولی در زندگی ما رخ می‌دهد، احتمالاً خوابهایی راجع به آب خواهیم دید.
انواع مختلف آبهایی که در رؤیاها وجود دارند

اقیانوس و دریا

بسته به اینکه آیا خواب در مورد یک دریای خروشان اسـت و یا دریایی آرام، چنین خوابی حاکی از وضعیت روحی خوب یا بد فرد می‌باشد. دریای خروشان نشان می‌دهد که شما تمایلی به رویارویی با چالش‌های جدیدتری در زندگی ندارید. دریای آرام نشان دهنده‌ی آمادگی شما برای رویارویی با چالش‌های پیشِ رو و داشتن نگرشی مثبت نسب به زندگی اسـت.

امواج

این رؤیاها نشان می‌دهند که به منظور رسیدن به هدف‌تان، یا در جهت عملی ساختن آن پیش می‌روید، و یا از هدف خود دور افتاده‌اید. اگر خواب ببینید که با موفقیت از امواج عبور می‌کنید، بدان معناست که می‌توانید از عهده‌ی هر مشکلی که در سر راه شما قرار می‌گیرد، بر آیید. چنانچه در خواب ببینید در حال کشمش و تقلا با نیروی امواجید، این معنا را دارد که در حال دور شدن از مقصد و هدف خود می‌باشید.

آب گل آلود و یا باتلاق

چنین خواب‌هایی را زمانی می‌بینید که به ذهن شما فشار وارد شده و روند فکری‌تان آشفته گشته اسـت. این نشان دهنده‌ی آن اسـت که افکار منفی تمام ذهن شما را پر کرده‌اند. بایستی تمام افکار بدی که به سوی شما می‌آیند را رها کرده و آینده‌ی روشنی را از طریق باورهای مثبت برای خود بسازید.

سونامی یا طوفان

این خوابها نشانه‌ی داشتن افکار بد و استرس در ذهن‌تان اسـت. همچنین نشان دهنده‌ی وجود یک وضعیت یا انرژی منفی اسـت که خارج از کنترل شما می‌باشد. چنین خوابهایی همچنین به این معناست که برخی احساسات سرکوب شده، شما را فراگرفته‌اند.

برق کُش شدن در آب

این رؤیاها نشان می‌دهند که اعمال شما نتایج درستی را به بار نمی‌آورند. همچنین حاکی از آن اسـت که در انتظار اخبار غیر منتظره‌ی بخصوصی هستید.

توفان آب

اغلب نماد داشتن مشکل در اندیشه، بیان، یا وجود یک سوء تفاهم اسـت. چنین خوابی اغلب بدان معنی اسـت که ذهن و قلب در کشمکش دائمی با یکدیگرند. این رؤیاها دلالت بر آن دارد که حالتی از پریشانی موقتی در شما وجود دارد.

سیل

این رویاها نشان دهنده پریشان‌ حالی شما بوده، به این معنی که به لحاظ عاطفی احساس تزلزل می‌کنید. گاهی اوقات می‌توانند حاکی از احساس خشم و یا حسادت باشند.

برفاب

نشان دهنده‌ی این واقعیت اسـت که شما خودتان را متوقف ساخته‌اید. ذهن‌تان به شما می‌گوید که با آهنگ و سرعت زندگی پیش روید و از اتلاف وقت دست بردارید.

نوشیدن و یا دیدن آب شور

دیدن چنین خواب‌هایی حاکی از آن اسـت که زندگی شما پر از غم و اندوه بوده و نماد اشک و شکستن دل می‌باشد. این خواب‌ اشاره به آن دارد که نیاز دارید با ریختن اشک از استرس درونی رها شوید.

آبشار

یک خواب نمادین بسیار مثبت بوده که به معنای آمادگی ذهن، بدن و روح شما به تجدید حیات و پویا سازی مجدد اسـت.. همچنین نشانه‌ی روشنی از این اسـت که آماده‌ی تزکیه و جوان سازی می‌باشید.

آب جوش

نشان دهنده‌ی وجود وضعیتی آشفته در زندگی‌تان اسـت. بدین معنی که در آستانه‌‌ی فروپاشی عاطفی قرار دارید. درست مانند آب جوش که از آن بخار خارج می‌شود، شما نیز بایستی بخار درون خود را خارج کرده به این معنی که لازم اسـت کمی تمدد اعصاب نمایید.

چکه کردن آب

این بدان معناست که احساساتی مبنی بر نارضایتی و سرخوردگی تمام ذهن و فکر شما را اشغال کرده و از ضمیر خودآگاهتان شروع به تراوش کرده اسـت. همچنین نماد درماندگی و اندوه و بدبختی اسـت به این دلیل که کارهای بی‌اهمیت ذهن شما را به خود مشغول ساخته‌اند.

غوطه‌ور شدن در زیر آب

اگر شما گاهی احساس نا امنی دارید، احتمال این می‌رود که خواب ببینید در زیر آب غوطه‌ور می‌باشید. چنین خوابی نشان می‌دهد که شما در حال تلاش برای فرار از شرایط دشوار در زندگی خود هستید.

باران

چنانچه غمگین بوده و بخاطر اتفاق ناگواری که برایتان پیش آمده، در حال گریه و زاری می‌باشید، احتمالاً خواب باران خواهید دید. از جنبه‌ی مثبت، چنین خوابهایی همچنین ممکن اسـت نشان دهنده‌ی این باشد که در حال التیام از غم و ناراحتی و صدمات مربوط به گذشته‌اید.

برکه و دریاچه

چنانچه آب آرام باشد، خواب شما حاکی از آن اسـت که راضی و خرسند بوده و از آرامش درونی برخوردارید. چنانچه آب مواج باشد، بدان معناست که نمی‌توانید به درستی احساسات خود را بروز داده و یا اینکه شخصی شما را محدود کرده اسـت.

راه رفتن بر روی آب

در مقاطعی که اعتماد به نفس خود را به دست آورده و احساساتتان تحت کنترل می‌باشند، احتمال دیدن چنین خوابهایی را بدهید. چنین خوابی نماد بسیار مثبتی از رؤیاها اسـت.

حمام و دوش

چنین خوابهایی نشان دهنده‌ی شروعی دوباره در زندگی هستند. یعنی که از دشواری‌های زندگی دور شده و نیازهای روحی و جسمی را برآورده ساخته تا شروعی تازه برای حل چالشهای پیش رو داشته باشید.

آب مقدس

حاکی از آن اسـت که روح و ذهن شما به دنبال هدایتی معنوی اسـت. همچنین می‌تواند به عنوان قدمی معنوی در نظر گرفته شود. نشانه دیگر آن می‌تواند این باشد که بدن، ذهن و روح‌تان در آرامش بوده و هماهنگ با احساسات‌تان می‌باشند.

استخر

اگر خواب دیده‌اید که در استخر در حال شنا هستید، نشان‌ دهنده‌ی آن اسـت که به کمی آرامش جهت پالودن روح و روان نیاز دارید. معنای دیگری که در پی دارد، این اسـت که شما در نهایت تصمیم خود را گرفته تا خود را از دردهای عاطفی که زمانی از آن رنج می‌بردید، رها سازید.

آب آشامیدنی

دیدن این خوابها نشان دهنده‌ی آن اسـت که جسم و روح شما نیاز به رفع خستگی دارند. راه حل مشکلاتتان را می‌توان با نگاهی به درون خود یافت. همچنین نشانه‌ی روشنی اسـت از این که بدن شما کم آب بوده و نیاز به نوشیدن آب دارید.

رودخانه و نهر آب

اگر رودخانه و یا نهر آبی که در خواب دیده‌اید آرام بودند، نشان می‌دهد که شما در آرامش بسر می‌برید. اگر رودخانه خروشان بوده باشد، نشان از آن دارد که شما کنترل وقایعی که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتند را بدست ندارید. این حاکی از آن اسـت که نیاز دارید کمی آهسته‌تر پیش رفته تا بتوانید هماهنگ با زندگی پیش رفته و در آرامش باشید.
اگر خوابی که دیده‌اید با هیچ یک از موارد مذکور مطابقت ندارد، سعی کنید بیاد بیاورید که آیا آبی که در خواب دیده‌اید ساکن بوده و یا در جریان. چنانچه این آب ساکن بوده اسـت، حاکی از آرامش و شادی در زندگی اسـت. با این حال چنانچه این آب در جریان و حرکت بوده، نشان دهنده‌ی ایجاد تغییر و تحول، پیش آمدن چالشها و سختی‌هایی در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دیدن خواب در چه ساعاتی صحت دارد ؟ منتظران و یاوران …دیدن خواب در چه ساعاتی صحت دارد و اگر فردی آینده زندگی خود را در خواب ببیند آیا تعبیر تعبیر خواب آب از دیدگاه روانشناسی شگفتیهاعلوم غریبهتعبیر خواباحساسات و عواطف دیدن آب در خواب نماد وضعیت عاطفی روح و روان شماست آب می تواند در شکل کامل ترین مرجع تعبیر خواب مرده از دید عالم بزرگ …تعبیر خوابتعبیر خواب مرده چیست و مرده در خواب چه معنایی دارد حتمابرای همه رخ داده است که تعبیر خواب قرانابن سیرینسلمانحضرت …تعبیر خواب قرانابن سیرینسلمانحضرت یوسفروانشناسیزیست شناسیمعاصررویای صادقه تعبیر خواب حرف م جذاب تعبیر خواب حرف م تعبیر دیدن خواب سایت تعبیر خواب تعبیر روزانه خواب اگر در خواب مراسم ختنه سورون به چه شکلیه ؟؟ صفحه قراره پسرم رو ببریم برای ختنه چند روز پیش از یکی از بستگان شنیدم میگفت پس یه جشن در پیش تعبیر خواب قرانابن …زائر ـ دیدن جمع زیارت کنندگان در خواب ، نشانة آن است که به سفری طولانی خواهید رفت گنجور حافظ غزلیات غزل شمارهٔ ۲نیاز به بروزآوری جهت خوانش شعر شما یا باید از مرورگر جدیدی همچون فایرفاکس استفاده مدیریت منابع آب در ایران و جهان آکامدیریت منابع آب در ایران و جهان آب سر منشاء تولید تلاش و تمدن است خداوند در قرآن عشق واقعی بنام خدا حرفهای خودمانی آیا به دنبال عشقید ؟ ایا می خواهید که زندگی مملو ازعشق و



لینک منبع :دیدن خواب آب به چه معناست؟

تعبیر خواب آب - معنی دیدن آب در خواب - آلامتو www.alamto.com/sleep/dream-interpretation-water‏ - ذخیره شده - مشابه آب, آب در خواب, تعبیر آب, تعبیر خواب, تعبیر خواب آب, تفسیر آب, تفسیر خواب ... به تعبیر دیدن آب در خواب امتیاز دهید : ... به تعبیر خواب آب از 1 تا 5 امتیاز دهید. آب در خواب دیدن - ویستا vista.ir/article/309047/آب-در-خواب-دیدن‏ - ذخیره شده - مشابه 21 آوریل 2008 ... آب در خواب دیدن در هر فرهنگ و آیینی، «خواب» ارزش و جایگاه معین و ارزشمندی دارد. در روان‌شناسی غربی خواب مهم‌ترین ابزار رسیدن روانکاو به ضمیر ... تعبیر خواب:آب - پیچک pichak.net/fun/tabir/1-2/01.php‏ - ذخیره شده - مشابه با کلیک بر روی حروف الفبا به تعبیر خواب خود دسترسی پیدا کنید. ... حضرت امام جعفر صادق فرماید: به آب فرو رفتن در خواب را، معبران بر پنج وجه تعبیر کنند. تعبیر خواب آب | کامل ترین و بهترین "تعبیر خواب آب" به طور کامل از ... www.jesarat.com/water-sleep/‏ - ذخیره شده 28 آوریل 2017 ... اما در چه شرایطی آب را دیده اید و کیفیت آب چگونه باشد همه بر تعبیر خواب آب موثر است. آبهای روان کم عمق که بتوان کف آب را دید و شفاف و صاف باشد، ... دیدن خواب آب به چه معناست؟ - راسخون rasekhoon.net/article/show/.../دیدن-خواب-آب-به-چه-معناست/‏ - ذخیره شده 11 فوریه 2016 ... دیدن خوابهایی راجع به آب، امری است کاملاً عادی. چیزی که این گونه خوابها را از یکدیگر متمایز می‌سازد، سمبل یا نمادی است که با وقایع موجود در خواب ... تعبیر خواب آب از دیدگاه روانشناسی | شگفتیها www.shegeftiha.com/15788-water-dream-interpretation/‏ - ذخیره شده - مشابه 12 فوریه 2014 ... در این پست به تعبیر خواب آب در اشکال مختلف آن می پردازیم. ... دیدن آب جوش یا آب منجمد در خواب به این معناست که احساس می کنید آسیب پذیر هستید ... تعبیر خواب آب خوردن - تعبیر خواب - آکاایران www.akairan.com/sleep/sleep/23020.html‏ - ذخیره شده - مشابه اگر در خواب دیدید که با لیوان یا کاسه آب می خورید در جشنی عشرت آور و عیش آمیز شرکت می کنید که جشن و سرور به شما تعلق ندارد و احتمالا مثل مهمان از آن سهم می برید. تعبیر خواب شنا کردن - تعبیر خواب - آکاایران www.akairan.com/sleep/sleep/24409.html‏ - ذخیره شده - مشابه در خواب شناکردن، دلیل معیشت بود به حیلت. ... اگر بیند که به وقت شنا کردن در آب صاف غرق شد، دلیل که در عز دنیا غرق گردد. ... آب زلال شنا میکند سمبل غسل تعمید و مبرا شدن از ناپاکیها استفاده میکند که نشانگر باروری روحی کامل است و بدان معناست ... تعبیر خواب آب خوردن - معنای دیدن خوردن آب در خواب - اولی ها https://avaliha.ir/تعبیر-خواب-آب-خوردن/‏ - ذخیره شده تعبیر خواب آب خوردن شامل معنای دیدن آب خوردن در خواب یا بهتر بگوییم تفسیر ... خواب بزرگان در عرصه تعبیر خواب در دنیا به تعبیر خواب آب خوردن پرداخته ایم . تعبیر خواب دیدن آب در خواب خوب - زیباکده https://www.zibakade.com/.../تعبیر-خواب-TP5151-PI69258/‏ - ذخیره شده تعبیر خواب در ارتباط باتعبیر خواب هر چی میدونید اینجا دیدن آب در خواب خوب ... آن است که جستجو و کنجکاوی می کنیم که به سبب این تفحص و پیگیری معنا سود می ...