مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت

[ad_1]

وب سایت آی تی ایران:  آمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم‌افزارهای ویژه مدیریت دیتاسنترها هستند تا نظیر آنچه در ویندوز سرور مایکروسافت شاهد هستیم را داشته باشند. به گزارش وب‌سایت بیزینس اینسایدر، شاید مایکروسافت اژور بعد از امپراتوری 10 میلیاردی آمازون در رده دوم سرویس‌های ابری قرار گرفته باشد اما یک برتری ویژه نسبت به آمازون و دیگر رقبا دارد.

 آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت

 

مایکروسافت زمینه مساعدتری برای فروش سرویس‌های ابری به طیف گسترده‌ای از مشتریان شرکتی و سازمانی فعلی‌ دارد. یعنی داشتن نرم‌افزارهای مختلف و پشتیبانی بی‌نقص این شرکت مزیتی اســت آمازون و گوگل به دنبال آن هستند. به واسطه استقبال شرکت‌ها از ویندوز سرور مایکروسافت این اعتماد ایجاد شده تا مشتریان بتوانند به راحتی اطلاعات خود را به سرویس اژور انتقال دهند. با انتقال داده‌ها به سرویس اژور دسترسی آنها به سوپر کامپیوترهای مایکروسافت فراهم خواهد شد.

 

 آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت

آمازون و پلتفرم ابری گوگل در حال تلاش برای عرضه نرم‌افزارهای مشابه مایکروسافت هستند. روندی که تا امروز برعکس مسیر طی شده آنها اســت. در پیش گرفتن این سیاست از سوی شرکت گوگل چندان تعجب‌برانگیز نیست. گوگل در جولای 2015 میلادی به بنیاد OpenStack ملحق شد تا گزینه‌ نرم‌افزاری رایگان و منبع باز را در اختیار شرکت‌ها قراردهد. با استفاده از این راهکار، سرمایه‌گذاری شرکت‌ها روی دیتاسنترهایشان بی‌ثمر نمی‌ماند و می‌توانستند در استفاده از خدمات ابری از این تجهیزات هم بهره ببرند.

 

گوگل پیش از این هم همکاری‌هایی را با استارت‌آپ Mirantis برای بهبود این تکنولوژی آغاز کرد. این در حالی اســت که برای آمازون همه‌چیز تازگی دارد. در سال 2015 میلادی Werner Vogels مسئول فنی سرویس‌های ابری آمازون، از سرویس‌های ابری هیبریدی (که در آن قسمتی از داده‌های مشتریان در دیتاسنترها باقی مانده و قسمتی به پلتفرم‌های عمومی نظیر سرویس ابری آمازون انتقال پیدا می‌کند) به عنوان راهکاری موقتی و زودگذر یاد کرده بود.

 

 آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت


اگرچه بعضی از سرویس‌های آمازون مثل Storage Gateway محصولات هیبریدی هستند اما به‌طور کل تمرکز آمازون بیشتر روی تسهیل انتقال اطلاعات مشتریان به سرویس‌های ابری اســت تا توسعه نرم‌افزارهایی که به مشتریان امکان مدیریت داده‌ها توسط خودشان را بدهد. این در حالی اســت که مایکروسافت با استراتژی راه‌اندازی سرویس‌های ابری هیبریدی Azure Stack در سال 2017 میلادی، راهکارهای تازه‌تری را هم در این زمینه دارد. این خلاقیت‌های مایکروسافت در کار با فضاهای ابری اســت که او را پیشگام این صنعت می‌کند و باعث ایجاد نگرانی در آمازون و گوگل می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مقایسه‌ی امکانات سیستم‌ عامل های ، …اخبارامکانات و ویژگی‌ها استاندارد پشتیبانی کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکاخوب، از طریق نرم افزار اوبر، شما تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می نظرات کاربران در مورد گوشی …اضافه کردن به علاقه‌مندی‌ها حذف از لیست علاقه‌مندی‌هاترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …سوالی که خیلی از مشتریان و خریداران کولر گازی به دنبال آن می باشد این است که تفاوت یک فنجان چای در بعدازظهرتو به من یاد دادی قانع نباشم به خواسته های کوچک و بزرگم و به بلند پروازی هایم پر و بال بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، …آموزششروع کار قبل از اینکه تست ها را شروع کنیم، ویندوز ۷ را به طور کامل آپدیت میکنیم برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ایمان سریری ایمان سریری مدرس دانشگاه و نظام مهندسی طراح،مشاور و ناظر برق و روش تحقیقتکلیف شماره موسیقی و تاثیر آن بر ذهن و یادگیری افراد توجه پاسخگو موظف است به هر



لینک منبع :آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت

آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت | ITIRAN www.itiran.com/مایکروسافت-پیشتاز-سرویس-های-ابری‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... آمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم‌افزارهای ویژه مدیریت دیتاسنترها هستند تا نظیر آنچه در ویندوز سرور مایکروسافت شاهد هستیم را داشته باشند. آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت - رسانه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/fee670968343.html‏ 22 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت آی تی ایران: آمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم افزارهای ویژه مدیریت دیتاسنترها هستند تا نظیر ... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت | دیجیتال سلام hi01.ir/آمازون-و-گوگل-به-دنبال-تقلید-از-مایکروس/‏ - ذخیره شده آمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم‌افزارهای ویژه مدیریت دیتاسنترها هستند تا نظیر آنچه در ویندوز سرور مایکروسافت شاهد هستیم را داشته باشند. به گزارش وب‌سایت ... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت - لیست اخبار newslist.ir/news/sci-tech/1091036/...ها/.../آمازون-و-گوگل-به-دنبال-تقلید-از‏ 22 سپتامبر 2016 ... آمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم افزارهای ویژه مدیریت دیتاسنترها هستند تا نظیر آنچه در ویندوز سرور مایکروسافت شاهد هستیم را داشته باشند. چرا گوگل، مایکروسافت و آمازون عاشق صدای شما هستند؟ - مجله مطالب ... iranmg.blogsky.com/1396/02/15/post-13338‏ - ذخیره شده 6 روز پیش ... خبرگزاری آریا - آمازون با دستگاه جدیدی به نام Echo، وعده دستیار شخصی هوشمند .... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت | دیجیتال سلام ... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/آمازون-گوگل-دنبال-تقلید-مایکروسافت.html‏ 22 سپتامبر 2016 ... گوگل, فضای ابری, آمازون, مایکروسافت هوش مصنوعی گوگل صدای انسان را تقلید می کندآمازون و گوگل در حال کار روی توسعه نرم افزارهای ویژه مدیریت ... مایکروسافت بایگانی - صفحه 7 از 11 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/مایکروسافت/page/7‏ مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: روز گذشته ارزش سهام شرکت مایکروسافت به بیشترین میزان خود در طول تاریخ این ..... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت. گوگل بایگانی - صفحه 21 از 28 - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/گوگل/page/21?responsive...‏ - ذخیره شده امید خوزستان: مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: گوگل معمولا نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید را با گوشی‌های ... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت. اپل، گوگل و بازاری که با تقلید رونق می‌گیرد | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/مقاله-article/اپل-گوگل/‏ - ذخیره شده 28 مه 2016 ... برای مثال، پیش از این‌که Google Home معرفی شود، آمازون با دستیار صوتی ... که اپل از الگوی موفق مایکروسافت در تولید سرفیس پرو تقلید کرده است. ... هر وقت که اپل از گوگل الهام می‌گیرد یا برعکس، هر دو اکوسیستم به سمت ... کپی‌برداری به نوآوری کمک می‌کند؛ شرکت‌ها دستاوردهای یکدیگر را دنبال می‌کنند، سعی ... ITIRAN | شرکت زیر ساخت و توسعه سرمایه گذاری مهر و ماه mehromah-co.ir/aggregator/sources/5?page=10‏ موسسه تحقیقاتی IHS در کالبدشکافی آی‌فون 7 اپل به این نتیجه رسیده که هزینه تولید هر دستگاه آی‌فون جدید این ... آمازون و گوگل به دنبال تقلید از مایکروسافت.