مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش

[ad_1]

شیوع عفونت گوش در دورانی کودکی به قدری اسـت که آن را پس از سرماخوردگی در جایگاه دوم مشکلات کودکان قرار داده اسـت، محققان می گویند استفاده از ژل های آنتی بیوتیک می تواند این مشکل را افزایش دهد.

 به گزارش مشرق، به نقل از سلامت آنلاین، عفونت گوش در کودکان، امری شایع و با علائمی همچون درد شدید در گوش، اختلالات خواب و تب همراه اسـت. وقتی مایعات و سیالات پشت پرده گوش کودک به دام می افتند، عفونت بروز می کند و اغلب نیز کودکان بین ۶ ماهه تا ۳ ساله مستعد ابتلا به آن هستند.

به نقل از اراند و ورلد، محققان می گویند از آن جا که دریافت داروهای خوراکی آنتی بیوتیک، والدین کودکان خردسال را دچار زحمت می کند، آنها معمولا ترجیح می دهند از ژل های آنتی بیوتیک برای استفاده درمانی در زمان بروز بیماری کودکشان، بویژه برای مقابله با عفونت گوش میانی، استفاده کنند. بر همین اساس ژل های جدید روزبروز جای بیشتری در میان داروها برای خود باز می کنند؛ اما بتازگی معلوم شده که چنین رویکردی ممکن اسـت سبب گسترش عفونت های گوش و بدتر از آن، بروز مقاومت دارویی در برابر عفونت شود.

این نظر پس از آن اعلام شد که محققان اطلاعاتی در این زمینه را در بیمارستان کودکان بوستون در امریکا مورد بررسی قرار دادند. آنها دریافتند که درمان ناقص و عود مکرر گوش میانی (اوتیت میانی) در ۴۰ درصد از کودکان، ۴ بار یا بیشتر بروز کرده اسـت.

دوز بالای آنتی بیوتیک برای گوش، عوارض جانبی دارویی نیز، همچون اسهال، جوشدانه، و برفک دهانی را شایع می کند. جزئیات بیشتری از یافته های این تحقیق در Science Translational Medicine منتشر شده اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

درمان بیماری های گوش با طب مکملمطالعات نشان داده‌اند در درصد از کودکان مبتلا به عفونت گوش، زمانی که غذاهای حساسیت مشاوره مخصوص مصرف کننده مخصوصمصرفکنندهدر مورد مصرف این دسته داروویی و قرص کلومب در دوران بارداری و شیردهی ، مطالعات و بررسی کتوتیفن؛ داروی ضدحساسیت و ضدآسمکتوتیفن به گروه داروهای آنتی هیستامین تعلق دارد این دارو معمولا برای پیشگیری گیاه دارویی که عفونت را از بدن دور میکنددرمان عفونت با داروهای گیاهی رفع عفونت بدن عفونت گلودرمان عفونت گلوعفونتدرمان گیاهان موثر در درمان عفونت ادراریعفونت مجاری ادرار عفونت ادراری در کودکان عفونت ادراری زنان علائم عفونت ادراری عفونت بیماری واگیر پزشکان ایرانمعادل لاتین واژه وزوز گوش است این کلمه از فعل لاتین به معنای زنگ زدن مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض …مصرف دارو در بارداریمصرف داروها در بارداریمصرف دارو در بارداریمصرف دارو در دوران خانواده مهدوی دوران بارداریعلائم سیستیت نیز ممکن است در عفونت کلیه دیده شود عفونت کلیه یکی از خطرناک ترین عوارض کهیر چیست الرژی یاحساسیتآسم …کهیرچیستدرمان کهیر درمان ریشه ای کهیر استفاده از داروهای تقویت اعصاب عمومی بدن،تقویت کننده طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتطب سنتیگیاهان دارویی درمان با طب سنتی گیاه دارویی حجامتبادکشیگیاه درمانیطب سنتی



لینک منبع :مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش

مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش www.hidoctor.ir/165260_مضرات-داروهای-آنتی-بیوتیک-مخصوص-عفونت.html/‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... داروهای انتی بیوتیک اولین داروهایی هستند که توسط پزشکان تجویز می شوند ژل های آنتی بیوتیک مهمترین داروها برای عفونت گوش هستند که می ... مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../مضرات-داروهای-آنتی-بیوتیک-مخصوص-عفونت-گوش‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش. شیوع عفونت گوش در دورانی کودکی به قدری است که آن را پس از سرماخوردگی در جایگاه دوم مشکلات ... مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش - کلینیک من www.clinicman.org/مضرات-داروهای-آنتی-بیوتیک-مخصوص-عفونت-گوش‏ - ذخیره شده مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش. خبرگزاری میزان- شیوع عفونت گوش در دورانی کودکی به قدری است که آن را پس از سرماخوردگی در جایگاه دوم مشکلات ... مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش - خبر وب khabarweb.gdn/.../مضرات-داروهای-آنتی-بیوتیک-مخصوص-عفونت-گوش‏ - ذخیره شده مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش از بین هزاران مقاله و اطلاعات وب سایتهای وب فارسی جستجو شده و نتیجه آن به نمایش درآمده است. کلیه اطلاعات دارای ... التهاب گوش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/التهاب_گوش‏ - ذخیره شده - مشابه معمولاً به مدت ۱۰روز آنتی بیوتیک مانند آموکسی‌سیلین، کوتریموکسازول، اریترومایسین، کوآموکسی کلاو و ... مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش - تی نیوز tnews.ir/news/537570967453.html‏ 22 سپتامبر 2016 ... شیوع عفونت گوش در دورانی کودکی به قدری است که آن را پس از سرماخوردگی در جایگاه دوم مشکلات کودکان قرار داده است، محققان می گویند استفاده از ژل ... عفونت گوش خارجی و عفونت گوش میانی – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=4958‏ - ذخیره شده - مشابه گل گاوزبان آرامبخش و مسکن درد · خواص درمانی گل گاوزبان · مدت خواب مناسب · عوارض کم خوابی · علل بی خوابی چیست؟ ... درمان عفونت گوش خارجی، در مراحل اولیه بیماری شامل تمییز کردن مکرر کانال گوش و سپس استفاده از قطره های آنتی بیوتیک مخصوص گوش برای ... علاوه بر این، داروهای مسکن نیز برای کاهش درد بیمار تجویز می شوند. مصرف خود سرانه آنتی بیوتیک و عواقب آن - دانشگاه علوم پزشکی زنجان ... zums.ac.ir/find.php?item=45.1132.1875.fa‏ - ذخیره شده آنتی بیوتیک ها (یا در اصطلاح عموم چرک خشک کن ها) در بین داروهای امروزی، ... عفونتهای گوش - آنتی بیوتیکها بر بیشتر و نه کل عفونتهای گوش موثر هستند. مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش آکا - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../مضرات_داروهای_آنتی_بیوتیک_مخصوص_عفونت_گوش_آکا‏ - ذخیره شده مضرات داروهای آنتی بیوتیک مخصوص عفونت گوش آکا. دانلود مقاومت انتی بیوتیکی ؛ بررسی بر روی P. aeroginusa ... دانلود ساخت ویروس برای تست آنتی ویروس. Lorestan.info - مضرات-داروهای-آنتی-بیوتیک-مخصوص-عفونت-گوش lorestan.info/news/show/id/67092/title/‏ 21 سپتامبر 2016 ... چه روش هایی در درمان عفونت گوش اطفال به ما کمک میکند مقابله با عفونت گوش میانی چگونه امکانپذیر خواهد بود ؟داروهای انتی بیوتیک اولین داروهایی ...