مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس

[ad_1]

پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام ستاره فوتسال برزیل هجوم بردند.

پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام ستاره فوتسال برزیل هجوم بردند.

جوان؛ شب گذشته در مرحله یک‌شانزدهم پایانی رقابتهای جام جهانی فوتسال مسابقه بین تیمهای ایران و برزیل برگزار شد و بازیکنان کشورمان در عین ناباوری موفق شدند برزیل را در ضربات پنالتی شکست دهند. با حذف تیم فوتسال برزیل، رادامل فالکائو ستاره این تیم، در حالی که اشک می‌ریخت از تیم ملی خداحافظی کرد.

پس از آن بازیکنان کشورمان برای دلداری دادن به این ستاره برزیلی او را روی دست‌های خود چند بار به هوا پرتاپ کردند تا شاید حال و هوای او را عوض کنند. با این حرکت فوتسالیست‌های کشورمان، فالکائو تصویری از این صحنه را در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن از بازیکنان ایرانی قدردانی کرد و این بار هم کاربران ایرانی به صفحه فالکائو رفتند و هر کدام نظرات خود را برای او نوشتند که بخشی از این نوشته‌ها را مشاهده می‌کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل عکس



لینک منبع :سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس

تصاویر برای سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل + ... www.yjc.ir/.../سیل-کامنت‌های-کاربران-فارسی‌زبان-در-صفحه-ستاره-فوتسال-برزیل-عکس‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل + ... www.atraknews.com/new.aspx?id=64084‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... ... هم کاربران ایرانی به صفحه فالکائو رفتند و هر کدام نظرات خود را برای او نوشتند که بخشی از این نوشته‌ها را مشاهده می‌کنید. سیل کامنت‌های کاربران ... سیل کامنت های کاربران فارسی زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل + ... www.akairan.com/havades.../yjc/news20169222122056955.html‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه ... سیل کامنت های کاربران فارسی زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل + ... www.espeli.ir/.../سیل+کامنت‌های+کاربران+فارسی‌زبان+در+صفحه+ستاره+فوتسال+برزیل+%2Bعکس‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس. سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل + ... tareenha.xyz/post/?...سیل+کامنت‌های+کاربران+فارسی‌زبان...صفحه+ستاره+فوتسال+برزیل+%2Bعکس‏ - ذخیره شده سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس. پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام ستاره ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌لسان کلام درب ورقه چهره اختر فوتسال ... ncpll1392.ir/ار-اس-اس-خوان/سیل-کامنت‌های-کاربران-فارسی‌زبان-در/‏ 22 سپتامبر 2016 ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره زبان انگلیسی فوتسال برزیل + عکس. به مقصد برای رپرتاژ گزارشگر اعلام حار جماعت فضای ... کامنت ها در فضای مجازی درباره سریال هشت و نیم دقیقه - تلگرامی webloge.top/search/?q=کامنت+ها+در+فضای+مجازی...و...‏ - ذخیره شده دروازه‌بانی سوشا مکانی در مسابقه فوتبال ایران و سوریه دستمایه طنز کاربران در فضای .... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس. نظیر کاربران ایرانی با فوق ستاره فوتسال برزیل عکس - پرسیار porsyar.com/.../نظیر-کاربران-ایرانی-با-فوق-ستاره-فوتسال-برزیل-عکس‏ 23 سپتامبر 2016 ... سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس. پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه ... ساخت صفحه در ویکی پدیا - wtaar.comساخت صفحه در ویکی پدیا. سیل ... khabaryab.in/.../55980-36-ساخت-صفحه-در-ویکی-پدیا-wtaar-com‏ - ذخیره شده سیل کامنت‌های کاربران فارسی‌زبان در صفحه ستاره فوتسال برزیل +عکس پس از برد تیم فوتسال ایران در مقابل برزیل،کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام ستاره ...