مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه

[ad_1]
خبرآنلاین: کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.

این اولین بار اســت که «یونایتد پارسل سرویس» از پهپاد برای ارسال کالا استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند مقدمه ارسال کالاهای اضطراری برای مناطق دوردست در کمترین زمان ممکن باشد.

پهپاد در این آزمایش توانست یک بسته کوچک را از منطقه بورلی در 25 مایلی شمال بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد.

کمپانی شماره یک در ارسال کالا با کمک خدمات پهپادسازی CyPhy امیدوار اســت بتواند موافقت قانونی اداره هوانوردی فدرال را برای استفاده از پهپاد تجاری برای ارسال کالاهای پزشکی ضروری را دریافت کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 سپتامبر 2016 ... کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.23 سپتامبر 2016 ... پهپاد ارسال پیش نویس اعتبار بخشی ملی بیمارستان ها به دانشگاه های علوم پزشکیشرکت UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ...خبرآنلاین: کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد. این اولین بار است که ...کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای ...اخبار ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه. تشخیص نشت گاز در میادین نفتی با پهپادبرترینها2 هفته قبل. جستجو برای: کانال تلگرام رسانه اول · آکواریوم مدرن ...23 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین: کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد.23 سپتامبر 2016 ... کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد.


کلماتی برای این موضوع

آشنایی با هواپیمای پهپاد ، جانور قندهار …معرفی ویژگی های هواپیمای پهپاد ، جانور قندهار مقدمه چند روز پیش برای نخستین بار ایران مقتدر گالری عکس و تصاویرنکته قابل توجه در دیده‌بان شباهت سایت تصویر برداری و شناسایی این پرنده با سایت مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …ماهی با روکش خامه و شوید غذایی است خوشمزه و عالی برای مهمان های خاص و در عین حال ساده و عکسفعالیت اقتصادی وزیر خارجه احمدی نژادآقای احمدی‌نژاد ایشون رو آن زمان برکنار کرد و تا الان هم اصلا میانه‌شان به هیچ عنوان دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیاملاقات هیأت های پارلمانی ایران با رؤسای هیأت های پارلمانی کامبوج، اندونزی، روسیه خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریگزارشی از دستاوردهای ۴۵ روزه عملیات موصل دانشگاه آزاد پیروز شدملی حفاری در صدر مانداخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این



لینک منبع :ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه

ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ارسال-محموله-پزشکی-با-پهپاد-در-8-دقیقه‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد. ارسال محموله پزشکی با پهپاد در ۸ دقیقه/عکس - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1104791‏ 23 سپتامبر 2016 ... خانه / سایت خوان / ارسال محموله پزشکی با پهپاد در ۸ دقیقه/عکس ... جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد. ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه | خبروان khabarone.ir/news/3866882‏ 23 سپتامبر 2016 ... کمپانی ups توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد. ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/582401/ict/internet‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد. ارسال محموله پزشکی با پهپاد در 8 دقیقه | سرویس خبری servicekhabari.com/149690‏ کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای رساندن محموله ضروری پزشکی با موفقیت انجام دهد. ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در 8 دقیقه - شفا آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/25560973‏ 23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در 8 دقیقه. شفا آنلاین سلامت کمپانی UPS توانست با یک پهپاد تجاری سفر 3 مایلی در حومه ماساچوست را برای ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/23/1445492‏ 23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد. ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/947350/‏ 23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد. ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه - خرداد khordadnews.ir/fa/.../ارسال-محموله-پزشکی-ضروری-با-پهپاد-در-۸-دقیقه‏ 23 سپتامبر 2016 ... ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... بوستون به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد. ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه -آکا www.akairan.com/tecnoloji/.../news20169232015581196.html‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... آکاایران: ارسال محموله پزشکی ضروری با پهپاد در ۸ دقیقه ... به جزیره Children 3 مایل دورتر از ساحل با لوگوی یو پی اس در عرض 8 دقیقه بفرستد.