مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!کتترل لحظه‌‌ای حال قلب

[ad_1]

دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب

این دستگاه کوچک که Beat2Phone نام دارد، سیگنال‌های ECG و ضربان قلب تکی را اندازه‌گیری کرده و فاصله بین دو ضربه متوالی را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

این دستگاه همچنین شامل حسگرهای موقعیت و فعالیت بوده و به دلیل داشتن بند انعطاف پذیر پوشیدن آن بسیار راحت اســت.

Beat2Phone بر روی افراد بی‌شماری آزمایش شده و نتایج به دست آمده نشان‌دهنده این هستند که این دستگاه کوچک به سادگی می‌تواند آریتمی یا ضربان قلب نامنظم را تشخیص دهد.

Beat2Phone همچنین برای نظارت قبل و بعد از عمل جراحی بیماران قلبی در خانه بسیار مناسب بوده و نیاز بیماران برای مراجعه به بیمارستان را برطرف می‌کند.

داده‌های به دست آمده بوسیله این دستگاه به طور خودکار و از طریق اپلیکیشن همراه برای کادر پزشکی بیمارستان فرستاده خواهد شد.

این دستگاه تا کنون بر روی 30 کاربر آزمایش شده و برخی از آنها نیز به طور شبانه‌روزی این دستگاه را پوشیده و از آن استفاده کرده‌اند.

در این آزمایشات مشخص شد که Beat2Phone به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی، آریتمی و اختلالات قلبی کمک می‌کند.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 سپتامبر 2016 ... دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب. دانش > پزشکی - به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه ...23 سپتامبر 2016 ... دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب. دانش > پزشکی - به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه ...دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد! ... کتترل لحظهای حال قلب اینجا کلیک کنید. ... اختراع شوکر الکتریکی که از مجرمان نوار قلب میگیرد!دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب ... این دستگاه کوچک که Beat2Phone نام دارد، سیگنالهای ECG و ضربان قلب تکی را ...دانش > پزشکی - به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه پوشیدنی به اندازه ... دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!-کتترل لحظهای حال قلب ...n n n دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب n n n این دستگاه.به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه پوشیدنی به اندازه انگشت شست را به همراه یک اپلیکیشن تلفن همراه توسعه دادند که به دقت ضربان قلب و استرسهای طولانی مدت کاربر را اندازهگیری میکند. ... کتترل لحظهای حال قلب 19 minutes ago فناوری ...23 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایسنا،محققان در ف. ... دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل ... کتترل لحظهای حال قلب بسته هستند 0 بازدید.23 سپتامبر 2016 ... آخرین اخبار. دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب ۠. به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه پوشیدنی ...23 سپتامبر 2016 ... توسعه غروب جمعه دوم مهر ماه 1395 خبر دستگاه کوچکی که نوار قلبتان را روی موبایل میگیرد!/کتترل لحظهای حال قلب.


کلماتی برای این موضوع

دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیردکتترل لحظه‌‌ای حال قلب



لینک منبع :دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!کتترل لحظه‌‌ای حال قلب

دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای ... www.khabaronline.ir/detail/582421/science/medical‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب. دانش > پزشکی - به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/23/1445554‏ 23 سپتامبر 2016 ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب. فناوری پزشکی. به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه ... دستگاه کوچکی که نوار قلب تان را روی موبایل می گیرد!/کتترل لحظه ای ... worldcup.tnews.ir/news/a8db71016597.html‏ - ذخیره شده به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه پوشیدنی به اندازه انگشت شست را به ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب. دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای ... avvalkhabar.ir/.../دستگاه_کوچکی_که_نوار_قلب‌تان_را_روی_موبایل_می‌گیرد!_کتترل_لحظه‌‌ای_حال_قلب‏ دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب. زمان دریافت خبر : جمعه 2 مهر 1395 ساعت 20:51. به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک ... هرلحظه، دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل ... harlahze.com/.../دستگاه-کوچکی-که-نوار-قلب‌تان-را-روی-موبایل-می‌گیرد-کتترل-لحظه‌‌ای-حال-‏ - ذخیره شده دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب ... رقم جریمه کرسنت در دولت محرمانه ها اعلام شد · قطار، معدن و کارگرانی که فراموش شده‌اند ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد ... - صفحه نخست tareenha.xyz/post/?...دستگاه%20کوچکی%20که%20نوار%20قلب‌تان%20را%20روی%20موبایل...‏ کتترل لحظه‌‌ای حال قلب. ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/ ... این تفاوت از این لحاظ است که بدن شما نسبت به سنی که دارید یا توانایی خوبی ... با موبایل ارزان ترین غذا را بخرید! www.poparena.ir/...دستگاه-کوچکی-که-نوار-قلب‌تان-را-روی-موبایل-می‌گیرد!/item-70633-با-موبایل-ارزان-ترین-غذا-را-بخرید‏ - ذخیره شده به گزارش ایسنا،محققان در فنلاند یک دستگاه پوشیدنی به اندازه انگشت شست را به ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب قلب بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/قلب‏ دستگاه شوک نوری قلب نسبت به دستگاه های شوک برقی، شوک مضر کمتری را ... تحقیقاتی در حال حاضر در حال کار بر روی نوعی دستگاه شوک نوری قلب است که ... کتترل لحظه‌‌ای قلب با موبایل! ... دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد! دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای ... ir2khabar.ir/2016/09/.../دستگاه-کوچکی-که-نوار-قلب‌تان-را-روی-مو/‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... toprsslogo · طراحی وب سایت - سئو سایت - تور کیش. دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای ... khabarche.ir/.../دستگاه-کوچکی-که-نوار-قلب-تان-را-روی-موبایل-می-گیرد--کتترل-لحظه--ای-حال-قلب‏ 23 سپتامبر 2016 ... توسعه غروب جمعه دوم مهر ماه 1395 خبر دستگاه کوچکی که نوار قلب‌تان را روی موبایل می‌گیرد!/کتترل لحظه‌‌ای حال قلب.