مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تردد قایق‌های خودران در آمستردام

[ad_1]

تردد قایق‌های خودران در آمستردام

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
محققان در موسسه (AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم‌های خودران آبی آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، محققان هلندی این برنامه را که در خصوص قایق‌های خودران می‌باشد، "Roboat" نامیده‌اند.

AMS یک موسسه علوم و مهندسی اســت که توسط مقامات آمستردام بنیان‌گذاری شده و وظیفه آن مدیریت پروژه‌های مختلف شهری اســت.

برای آزمایش قایق‌های خودران، آمستردام بهترین گزینه اســت زیرا دارای بیش از شصت مایل از کانال‌های آبی و بیش از یک میلیون جمعیت اســت.

شهر آمستردام یکی از محبوب‌ترین هدف‌های گردشگری در اروپا اســت که سالانه پذیرای گردشگران بی‌شماری اســت.

از انگیزه‌های اصلی این محققان برای راه‌اندازی پروژه Roboat، پدیده گرم شدن کره زمین، جذر و مد شدید و تغییر در سطح آب دریاها اســت.

تحقیقات بر روی پروژه Roboat، با همکاری موسسه فناوری ماساچوست و دو دانشگاه هلندی، دانشگاه صنعتی دلفت و دانشگاه Wageningen انجام خواهد شد.

به گفته محققان این پروژه، استفاده از این قایق‌ها تنها به بحث گردشگری منتهی نشده و یکی از مهم‌ترین اهدافی که به طور جدی توسط پروژه Roboat دنبال خواهد شد، پیگیری سلامت شهروندان اســت.

محققان قصد دارند تا با فرستادن زیردریایی‌های کوچک و خودران به داخل شبکه فاضلاب آمستردام، تحقیقاتی را در زمینه بیماری‌های مختلف انجام دهند.

گفتنی اســت که هزینه این پروژه در حدود 25 میلیون یورو، (معادل 28 میلیون دلار) بوده و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، نمونه‌های آزمایشی این قایق‌ها تا سال 2017 راه‌اندازی می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستمهای خودران آبی آغاز کردند.24 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه (AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغا.21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستمهای خودران آبی آغاز کردند. n به گزارش ایسنا به ...محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستمهای خودران آبی آغاز کردند. آفتابنیوز : محققان هلندی این برنامه را که ...21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه AMS آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز کردند.22 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستمهای خودران آبی آغاز کردند. ← تصاویر/ هفته هفتم ...محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای دستیابی به سیستمهای خودران آبی آغاز کردند.21 سپتامبر 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از ایسنا، محققان هلندی این برنامه را که در خصوص قایقهای خودران است"Roboat" نامیدهاند. AMS یک ...21 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبار کشاورزی ایران): به گزارش کشاورزنیوز به نقل از پاپیولار مکانیکز، محققان هلندی این برنامه را که در خصوص قایقهای خودران ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران



لینک منبع :تردد قایق‌های خودران در آمستردام

تصاویر برای تردد قایق‌های خودران در آمستردام تردد قایق‌های خودران در آمستردام+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../تردد-قایق-های-خودران-در-آمستردام-عکس‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم‌های خودران آبی آغاز کردند. تردد قایق‌های خودران در آمستردام+عکس - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/126237/تردد-قایق‌های-خودران-در-آمستردامعکس‏ 21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم‌های خودران آبی آغاز کردند. تردد قایق های خودران در آمستردام+تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/7d7e70940661.html‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز کردند. تردد قایق های خودران در آمستردام - پایگاه خبری تحلیلی 55 آنلاین tnews.ir/news/cf1b70932236.html‏ 21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز کردند. تردد قایق های خودران در آمستردام+تصویر - خرداد نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25495793‏ 21 سپتامبر 2016 ... تردد قایق های خودران در آمستردام+تصویر. محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های ... آزمایش قایق‌های خودران در آمستردام - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/22/post-18939/‏ - ذخیره شده 22 ساعت قبل ... تردد-قایق-های-خودران-در-آمستردام-عکس - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای ... تردد قایق‌های خودران در آمستردام+تصاویر - آفتاب - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141805658/‏ 22 سپتامبر 2016 ... تردد قایق‌های خودران در آمستردام+تصاویر. محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم‌های ... تردد قایق‌های خودران در آمستردام | جستجو | مکس تو maxto.ir/list/تردد+قایق‌های+خودران+در+آمستردام.html‏ - ذخیره شده محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم‌های خودران آبی آغاز کردند. ادامه مطلب تردد قایق‌های خودران در آمستردام. تردد قایق های خودران در آمستردام+عکس - آکا www.akairan.com/havades.../news201692112212276243.html‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... محققان در موسسه(AMS) آمستردام به تازگی یک طرح پژوهشی پنج ساله را برای به دستیابی به سیستم های خودران آبی آغاز کردند.