مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه

[ad_1]

اگر دوست دارید شیرینی برنجی را به خوبی درست کنید به دستور زیر عمل کنید.با استفاده از مواد خوراکی ای که پس از حل شدن در آب تولید رنگ می کنند، برای تزئین این کیک برنجی استفاده کنید.

 

راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه

 

مواد لازم برای تهیه کیک برنجی :

 

۴ فنجان برنج

۲۵ گرم بادام هندی

نارگیل مکعبی خرد شده

پودر هل

شیره قند۴ فنجان

آب ۴ فنجان

 

راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه

 

طرز تهیه کیک برنجی :

 

برنج را از شب پیش خیس کنید ، صبح ، آب آن را خالی کرده و آن را خشک کنید.سپس آن را آسیاب کنید.ظرفی را برداشته داخل آن آب بریزید و روی اجاق قرار دهید ،‌بعد از ۵ دقیقه به آن بادام هندی آسیاب شده ،‌ نارگیل ، پودر هل و شیره قند اضافه کنید.

 

وقتی شروع به جوشیدن کرد برنج آسیا شده را به آن اضافه کنید.سپس آن را مخلوط کنید و خواهید دید که کمی نرم می شود.سپس گاز را خاموش کنید و بگذارید تا غذا سرد شود.بعد کمی روغن یا کره آب کرده در سینی فر ریخته ،‌ آن را پخش کنید و دوباره مخلوط درست کرده

 

را داخل آن بریزید.روی آن روغن بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه داخل فر بگذارید.پس از خارج کردن از فر آن را به شکل های مختلف در آورید.شما می توانید با استفاده از مواد خوراکی ای که پس از حل شدن در آب تولید رنگ می کنند، برای تزئین این کیک برنجی استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

آموزش هنر شیرینی پزی آموزش شیرینی پزیپختن کیکطرز تهیهکلوچهشیرینیژلهشکلاتیمیوه ایتزیین کیککارامل منوی پیشنهادی شیرینی عید نوروز سری …با سلام و تبریک سال نو سوالی داشتم در رابطه با شیرینی نخودچی اگه بخایم روی شیرینی طرز تهیه ی کوفته برنجی طرز تهیه قرمزه نخودچی یا کوفته قیمه ریزه محلی اصفهاناین اسنک قارچ و گوشت خوشمزه رو عرض دقیقه درست …سایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ به راحتی از این پیتزا نمیشه فوت وفن ریز ومهم برای پخت کتلت اصیل و خوشمزه …فوت وفن ریز ومهم برای پخت کتلت اصیل و خوشمزه ایرانی نکاتی برای پخت کتلتروش های پخت انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …انواع دسرانواع دسر سادهانواع دسرهاانواع دسر با شیرانواع دسر با بستنیانواع دسرهای شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینیآشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید منوی جانبی ترلان کافهمنویجانبیدربارهء من برای من آشپزی و شیرینی پزی خیلی لذتبخشه ولی دومی در اولویته برای همین سعی مافین کدوحلوایی با سبزیجات غذایی گیاهی، سالم و خوشمزه مافین کدو حلوایی و سبزیجات می انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و در این بخش شما با انواع سالاد رژیمیدرست کردن سالادسالاد اندونزیسالاد سزارسالاد



لینک منبع :راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه

تصاویر برای راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه طرز تهیه شیرینی برنجی - ایران کوک https://irancook.ir/03/02/shirini-berenji/12386/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۳ - ۱۴۰ نقد شیرینی برنجی سنتی عالی : زرده ها و سفیده های تخم مرغ را جدا کنید ، پودر قند را الک کنید و داخل کاسه ای بریزید ... طرز تهیه شیرینی برنجی برای پذیرایی عید - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/sugar2-brazen1.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه شیرینی برنجی نحوه پخت شیرینی برنجی , طرز تهیه شیرینی مخصوص عید , شیرینی برنجی عید , شیرینی عید نوروز , طرز تهیه انواع شیرینی , نحوه پخت ... نان برنجی بسیار خوشمزه را در منزل درست کنید! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../نان-برنجی-بسیار-خوشمزه-را-در-منزل-درست-ک.html‏ - ذخیره شده نان برنجی بسیار خوشمزه را در منزل درست کنید. طرز تهیه روغن و پودر قند و زرده تخم مرغ ها را مخلوط می کنیم و می زنیم تا کاملا نرم و لطیف شود ،بعد سفیده تخم مرغ ها را ... راز درست کردن شیرینی برنجی خوشمزه - ایران ناز www.irannaz.com/راز-درست-شیرینی-برنجی-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده اگر دوست دارید شیرینی برنجی را به خوبی درست کنید به دستور زیر عمل کنیدبا استفاده از مواد خوراکی ای که پس از حل شدن در آب تولید رنگ می کنند، برای. آموزش طرز تهیه شیرینی کشمشی خوشمزه و ترد قنادی در منزل - پاتوق من mepatogh.ir/11107/pastry-raisins/‏ - ذخیره شده 9 ا کتبر 2016 ... آموزش طرز تهیه شیرینی کشمشی خوشمزه و ترد قنادی در منزل آموزش شیرینی پزی و دستور تهیه شیرینی کشمشی خانگی خوشمزه در منزل مواد لازم ... شیرینی نخودچی | طرز تهیه شیرینی نخودچی بدون فر - نمناک namnak.com/شیرینی-نخودچی-بدون-فر.p22571‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۶۰ نقد - ۴۰ دقیقه میتوانید در تهیه شیرینی نخودچی بدون فر به جای کره از روغن نباتی هم استفاده کنید ولی عطر و طعم این شیرینی با کره بسیار بیشتر است. راز خوشمزه شدن این ... طرز تهیه شیرینی نخودچی مخصوص عید • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-شیرینی-نخودچی-مخصوص-عید/‏ - ذخیره شده روش تهیه شیرینی نخودچی. بهترین دستور تهیه شیرینی نخودچی برای عید و طرز تهیه نان نخودچی برای عید نوروز. شیرینی نخودچی ترد و خوشمزه و عالی برای عید. کتاب آشپزی/نان برنجی - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/نان_برنجی‏ - ذخیره شده - مشابه نکته:درست کردن نان برنجی بسیار آسان است اما طعم آن به نوع برنج آن بستگی دارد. طعم نان برنجی‌هایی که با برنج‌های غیرایرانی تهیه می‌شود به خوشمزگی نوع اصیل آن ... طرز تهیه: در انتخاب آرد برنج باید دقت داشته باشید که سفید رنگ و خوش عطر و نرم ... طرز تهیه شیرینی نخودچی، مخصوص عید نوروز - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-شیرینی-نخودچی،-مخصوص-عید-نورو/‏ - ذخیره شده - مشابه در این مقاله طرز تهیه این شیرینی مخصوص را به علاقمندان آموزش می دهیم… ... می تونید با کره هم درست کنید ولی شیرینی نخودچی با روغن جامد خوشمزه تر و نرمتر هست .