مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی

[ad_1]

طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی

طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی 

سوپ خوشمزه و عالی به سبک مردم اسپانیا که در غذاهای خود معروف هستند و پرطرفدار می باشند. پس حتما درست کردن این سوپ را امتحان کنید. در این مطلب طرز تهیه یک نوع سوپ را به شما آموزش می دهیم که به سوپ اسپانیایی معروف است. امیدواریم از این سوپ خوشمزه لذت ببرید.

 

مواد لازم:

آرد سفید 8 قاشق غذا خوری
آب 8 لیوان
گوجه فرنگی گوجه فرنگی 8 عدد
جوپرک 1 لیوان
زردچوبه (برای رنگ گرفتن) به میزان لازم
رشته سوپی به میزان دلخواه
عصاره مرغ (اگر نبود گالیلابلانکا) یک لیوان یا بیشتر در صورت دلخواه
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
سبزی سوپ (ریز شده) به میزان دلخواه

طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیاییطرز تهیه:

1-ابتدا ارد را روی گاز قرار داده و تقت میدهیم به صورتی که نه خیلی طلایی باشد نه خیلی قهوه ای بشه بوی زخم ارد گرفته بشه.

 

2-سپس از روی گاز برداشته و 8لیوان اب ولرم را کم کم به ارد اضافه کرده و باهم زن هم میزنیم تا گوله گوله نشه.

 

3-در صورت گوله گوله شدن ارد آب آن را از صافی رد میکنیم.

 

4-سپس بعد از رقیق شدن باز روی گاز قرار داده و مدام هم میزنیم تا جوش بیاد.

 

5-وقتی که ارد به صورت جوش در امد گوجه را به ارد اضافه میکنیم و هم میزنیم و درب قابلمه را بصورت نیمه بسته میگذاریم تا مواد سر نره.

 

6-سپس عصاره مرغ یا گالیابلانکا و زرد چوبه را به یک لیوان اب جوش اضافه میکنیم و هم میزنیم تا رقیق شود سپس به سوپ اضافه میکنیم.

 

7-بعد از گذشت نیم ساعت جو پرک شسته شده و سبزی سوپ خرد شده را به سوپ اضافه میکنیم و به مدت یک ربع با شعله ملایم به حالت پخت میگذاریم سپس نمک و فلفل را ریخته و تست میکنیم.

 

8-سپس رشته سوپی را اخر سر به سوپ اضافه کرده و بعد از گذشت 5الی 10دقیقه سوپ را از روی گاز برمیداریم.

 

9-اکنون سوپ ما اماده سرو است.

 

10-این سوپ را میشه با ابلیمو هم سرو کرد.

 

11-و همچنین مواد های بیشتری رو در صورت دلخواه بهش اضافه کرد از جمله نخود فرنگی ذرت هویج سیب زمینی.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه سوپ شیر به سبک رستورانی هاطرز تهیه سوپ شیر سوپ شیر پخت سوپ شیردرست کردن سوپ شیرروش پخت سوپ شیر به سبک رستورانی سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ …سوپ،آموزش پخت سوپ،انواع سوپ،سوپ برای بیمار،انواع پیش غذا،پخت سوپ،سوپ سریع،سوپ با غذاهای اسپانیایی، طرز تهیه هفت غذای اسپانیایی …پلو مرغ اسپانیایی طرز تهیه سوپ مجلسی و مقویِ اسپانیایی غذای اسپانیایی تورتیلا آموزش کامل طرز تهیه نان بربری کنجدی و خوشمزه به سبک …آشپزیآموزش کامل طرز تهیه نان بربری کنجدی و خوشمزه به سبک سنتی نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه انواع غذاها طرز تهیه انواع غذاهاآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد ماکارونیطرز تهیه لازانیاطرز طرز تهیه دسر پان اسپانیا طرز تهیه هفت غذای اسپانیایی خوشمزه سازگار با ذائقه ایرانیمواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیپرشین پرشیامواد لازم و طرز تهیه سس کچاپ خانگیطرز تهیه سس ماست با لیمو ترش مخصوص انواع …طرز تهیه سس ماست با لیمو ترش مخصوص انواع سالاد سبزیطرز تهیه کیک ساده خانگی طرز تهیه کاپ کیک فنجانی ساده یا کاپ کیک خیسبدون نیاز به فرطرز تهیه کباب تابه ای به روشی تازهطرز تهیه ـ ابتدا کاسه بلوری بزرگی آماده کنید و گوشت چرخ کرده را در آن بریزید و پیاز طرز تهیه خامه فرم گرفته با استفاده از خامه معروف به و اما چیزی که خیلی ها منتظرش بودن این شیوه تهیه خامه فرم گرفته، تضمینی جواب میده و طرز تهیه اکبر جوجه غذای معروف شمالی ایران نازرستوران های اکبرجوجه، بیشتر از نیم قرن سابقه فعالیت دارند رستوران هایی که جوجه کباب آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ آموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانیآشپزیآموزش کامل طرز تهیه گوشت و لوبیا با روش اصفهانی گوشت و لوبیا اصفهانی تهیه گوشت و



لینک منبع :طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی

تصاویر برای طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سوپ-سبک-اسپانیایی.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه سوپ به سبک اسپانیایی سوپ خوشمزه و عالی به سبک مردم اسپانیا که در غذاهای خود معروف هستند و پرطرفدار می باشند پس حتما درست کردن این سوپ. برنج و مرغ را به سبک اسپانیایی درست کنید - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../spanish2-rice3-chicken2.html‏ - ذخیره شده - مشابه پخت برنج و مرغ انواع پخت برنج و مرغ , برنج و مرغ به سبک اسپانیایی , پخت برنج و مرغ جدید , برنج و مرغ اسپانیایی , پخت غذاهای اسپانیایی , پخت غذاهای فرنگی ... طرز تهیه سوپ سیر اسپانیایی - سایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ها www.javaniha.com/طرز-تهیه-سوپ-سیر-اسپانیایی/‏ سایت جوانی ها امیدوار است با تهیه این سوپ اسپانیایی خوشمزه لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته باشید. این سوپ تیره با طعم قوی از فقیرترین مناطق اسپانیا به نام ... سوپ مجارستانی- سوپ روسی-سوپ اسپانیایی-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid...‏ - ذخیره شده - مشابه ۲۵ گرم یا ۲ قاشق سوپ خوری کره ۳ قاشق سوپ خوری آرد سفید یک پیمانه خامه نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم ۲ عدد تخم مرغ پخته برای تزیین ▫ طرز تهیه: ۱) آب را در قابلمه ... سوپ قلم اسپانیایی - جام جم jamejamonline.ir/sara/1145460745859649372‏ - ذخیره شده - مشابه 5 آگوست 2013 ... سوپی که امروز طرز تهیه آن را فراخواهید گرفت، ویتامین‌های زیادی دارد و به دلیل آن که در آن از قلم استفاده شده، کلسیم و پروتئین فراوانی به بدن ... روش پخت پلو مرغ به سبک اسپانیایی ها - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/.../روش-پخت-پلو-مرغ-به-سبک-اسپانیایی-ها‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... در این مطلب قصد داریم طرز تهیه پلو مرغ به سبک اسپانیایی ها را به شما آموزش دهیم . ... طرز تهیه سوپ عدس، به شیوه آلمانی‌ها. ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۳. tr_cycle. طرز تهیه میگو پلو به سبک اسپانیایی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/fish-sea/10412.html‏ - ذخیره شده - مشابه میگو پلو,میگو پلو به سبک اسپانیایی,طرز تهیه میگو پلو به سبک اسپانیایی, روش تهیه میگو پلو به سبک اسپانیایی,طرز پخت میگو پلو به سبک اسپانیایی ... طرز تهیه برنج و مرغ را به سبک اسپانیایی | بیا آشپزی | آموزش آشپزی www.biaashpazi.ir/.../طرز-تهیه-برنج-و-مرغ-را-به-سبک-اسپانیایی/‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2017 ... دسته: غذاهای اصلی برچسب آموزش, آموزش آشپزی, آموزش تصویری آشپزی, برنج و مرغ, برنج و مرغ اسپانیایی, برنج و مرغ را به سبک اسپانیایی, بیا ... طرز تهیه سوپ سیر اسپانیایی | نتدونه www.netdoone.com/13107/spanish-garlic-soup-recipe/‏ روش تهیه سوپ سیر اسپانیایی : 1- فر را روی 220 درجه سانتی‌گراد گرم کنید. روغن را در یک قابلمه ... ۲ – در صورت تمایل تخم‌مرغ‌ها را هم زده، سپس در سوپ به صورت نواری بریزید. ۳ – اگر از نان چند روز ... طرز تهیه سالسا لقمه به سبک مکزیکی. 5 دقیقه قبل ...